+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

Huomenia vaan kaikille :wave:
Ja hyvää alkavaa vkloppua! Itse olen töissä koko vklopun joten se siitä hyvästä...

Mimmimami Onnea hienosta plussasta =)

MG juuri samaa on pitänyt sanoa sinulle mitä muut ovat jo sanoneet että hienosti jaksat päivittää sivuja ja muutenkin tsempata vaikka oma elämä ei aina mene niin ruusuisesti iso hali siitä!

Kaneli83 Maltti on valttia ;) vaikka vaikeaa se on mutta huomaat jos menee montakin yrityskertaa et ei kaikkee niin helpolla saa ja pettymykset tuntuu sitä raskaammilta mitä enemmän odottaa...mutta toivon että sinulla nyt tärppäisi ;) itselläni aika sama kierto ku sulla eli nyt 17/30 ja eilen sain ovisplussan joka on sit tänään =)

Kristen,tsemppiä vklopun touhuille ? nuo osaavat olla noilla poleilla välillä NIIIIIN tylyjä että...tekis mieli sanoo että onko joku huonosti vai oiletko valinnu väärän ammatin!siis sellaset joilla on aina huono pv ja asiakaspalvelu nollissa...
ja sit omaa ).(

Aijaa.com - 6919922.jpg

Eli tänään taitaa sitten olla dpo0 =) ja piinailijoissa taidan jo ollakin kiitos mg:n.Testin teen sitten 4.11 aamulla,kun silloin on viisaudenhampaanleikkaus joten olis ihan hyvä tietää miten lääkkeitä syö!Eilen on pikkukaverit laitettu vauhtiin ja toivottavasti pääse perille..Tosi kipeet oviskivut oli illal,onneksi oli vapaapv niin sai olla kotona..
Kivaa päivänjatkoo kaikille kuumeilijoille =)
 
Kristen, voimahalaus! :hug: Ja on tässä pilvessä hopeareunus, kun kerran menkat alkoivat kuitenkin ajallaan. Tsemppiä ultraan!

Mimmimami,
iiiisot onnittelut!

Kaneli83, just on tekstisi kuin minun näppikseltä. Meilläkin vasta yk 2, mutta silti välillä meinaa epätoivo iskeä että ei hitto, aina pitää odottaa kokonainen KUUKAUSI ennenkuin pääsee uudestaan jännäilemään. Ihmeen rauhallisesti olen kyllä tän asian ottanut, olen vähän jo "asennoitunut" niin, että jos raskautuminen tapahtuisi ekojen 6 yk:n aikana niin olisin enemmän kuin onnellinen.:)

Vielä vähän ).(: ensi viikon viikonloppuna olis tiedossa pippalot, joten aion testailla pe-aamuna jollain herkällä testillä (onko suosituksia?). Menkkojen alkamispäivä olisi vasta su. En kuitenkaan uskalla jättää sinne asti, koska tuolla kyllä nautiskellaan viiniä. Tosin hyyyyvin skeptisesti suhtaudun plussaamisen tässä kierrossa, koska seksipäivät ei ihan osuneet laskujen mukaan kohilleen, ja eipä minulla mitään ovisoireitakaan ollut.
 
iloksi jep, inssi kutsuu, ellei ovisplussa satu just lauantaille... Eli ptiää pitää meilläkin hommat toiminnassa tuon varalta :)

JiiMii eikö ole ihana tunne kun on bongannut oviksen :) Ei jää arvailujen varaan, koska menkkojen pitäisi alkaa :)

Pikku-Saara Esim. first signalin herkät kasettitestit on ihan hyviä, kunhan ei vaan jää tiirailemaan niitä testiajan loputtua. Antavat meinaan lähes aina viivanpaikan tai jopa värillisen roskishaamun! Tossa vaiheessa raskautta ei kuitenkaan teillä ole vielä yhteistä verenkirtoa, joten muutama lasi viiniä tuskin on haitaksi :)
 
Onnea raskaus+ ja ovis+!!!! =)

Kristen Jättimäinen voima :hug:

).( ei tätiä vieläkään! :kieh: Oi voi kun itelläkin menis aina vaan kuukaus ja pääsis taas uudelleen jännäilemään..... Laskeskelin tossa et mulla on ollu vuoden aikana sellaset 4 ovista! Hitsit ku menkat alkais pian niin vois toivoa tähän loppuvuoteen vielä yhtä mahdollisuutta.
 
Vielä tervetuloa Pumpuliini!

Ja Kristen mulla tuli aikoinaan hurjat kuumat aallot clomeista. Hassua et ne teille clomit ja inssin laitto ku helposti sä tunnut raskaaksi tulevan. Mikä mahtais olla avuksi kiinnittymiseen??
Vaikka oon mäkin tullu raskaaksi 2 kertaa ilman clomeja ja molemmat km. kun taas clomivauva pysyi hyvin kyydissä! toivotaan että niistä voisi olla teille apua!
 
Mariel Tota samaa mä ihmettelin silloin kun lääkärillä käytiin. Mutta musta tuntuu, että tämä päätös perustuu ihan siihen, että kesän alussa ottivat ovista seuraavan veritestin kp 15 ja eihän mulla ikinä ole siihen mennessä ollut ovulaatiota, joten sen yhden kokeen perusteella päätti, etten mä ovuloi ollenkaan. Sanoin hälle sillon kyllä, että luultavasti pari kemiallista ollut nyt kesän aikana, mutta ei tuntunut merkitsevän mitään.
Ei se vissiin auta kuin katsoamitä tulevaisuus tuo tullessaan. Jos ei clomit + inssi auta, niin sitten varmaan on edessä koeputkihedelmöitys, jossa se alkio siis istutetaan kohtuun. Josko se sitten auttais? Ken tietää...

Mä vuodan kun pieni sika ja kivut on sitä luokkaa! kuppia saa tyhjentää melki tunnin välein, vaikka perjaatteessa sen pitäis riittää puoleks vuorokaudeks :(
Mutta se KYSYMYS kun burana ei ole suotavaa lasta haaveileville, koska se lisää keskenmenon mahdollisuutta tai huonontaa kiinnittymistä (näin olen kuullut) Uskallankohan silti ottaa panadolin rinnalle sellasen 600? Sillä nää kivut on ihan kamalia!
 
Viimeksi muokattu:
Kristen! Ibuprofeiinia saa käyttää raskautta yrittäessäkin kuukautisten aikaan, eli ota ihmeessä! On todettu ettei se vaikeuta ovulaatiota tai kiinnittymistä jos käyttö keskittyy menkkojen aikaan ja kun runsaampi käyttö lopetetaan pahimpien kipu/vuotopäivien jälkeen. Se voi auttaa vähän tuohon vuotomääräänkin, toivottavasti kipu helpottaa :) Ja ota parasetamolia samanaikaisesti niin saat paremman tehon, varsinkin nyt kun kipu on vähän niinkuin valloillaan.
 
Ja sit vielä omaa asiaa :ashamed:
Oon varmaan vauhkoontunut näiden raskaustoiveiden kanssa nyt. Muutaman päivän on ollut ihan karsea väsymys, ei ole selvinnyt ilman päikkäreitä. Eilen kaikki maistui kummalle. Nännit on hellät edelleen ja alamahassa paineentunne ja välillä menkkajomottelua, vasemmalla särkenyt oletetusta oviksesta lähtien. Päätäkin on särkenyt jomottamalla jo kolmisen päivää. Finnejä ilmestyi naamaan eka kertaa pariin vuoteen. Kohdunnapukka on muuttunut kovaksi ja vetäytynyt ylemmäs.

Tiiän että nää voi melkein kaikki olla (ja suurella todennäköisyydellä ovatkin) menkkaenteilyä, mut en mahda itelleni mitään...

Mitä mieltä ootte, varsinkin kohdunnapukasta? Miten teillä alakerta käyttäytyy jos menkat on tuloillaan? Ite ei muista enää.
 
Onpas täällä tapahtunu!! Lupaan lukea kaiken huolella läpi, kommentoin nyt nopeesti viimesimpiä.

MG: Voi ihana sua kun sulla on "sotasuunnitelma" päivittämisen tekemiseen!!
Onneks meillä on sut! Ja suuren suuret kiitokset munkin puolesta kun jaksat päivitellä vaikka sulla on surua ja murheita... Iso hali!

JiiMii82: Oon niin kade sun komeista ovisplussista, kuinkahan mäkin saisin tommoset aikaseks?? Kuinka paljon ennen ovista sulla alkaa noi kivut? Toivottavasti talletus tuottaa tulosta! Kiva seurata muita, jotka menee samoilla päivillä!

Kristen: Suuren suuret pahoittelut ennen kaikkea siitä kemiallisesta mutta myös sen eukon TODELLA tökeröstä käytöksestä! Kyllä vois hakeutua johonkin muualle töihin jos ei osaa kohdella ihmisiä vähän ymmärtäväisemmin!!! Että suututtaa tommonen!!!
Mullakaan ei Panadol kyllä vie kunnon kipuja... Toivottavasti hellittävät pian, ei kivaa tommonen...

Mimmimami
: No onpas komea plussa, onnea!!

kissendaal
: Oikein paljon peukkuja sulle, että olisivat raskausoireita!!! Ja erittäin tyhmä kysymyskin vielä: mikä on kohdunnapukka?

Kommentoin lisää myöhemmin kun oon ehtiny kaikki lukea, ihanan paljon ootte kirjotellu!

Loppuun omaa napaa, ovista oon työn tuskalla bongaillu. Luulin sen eilen löytäneeni mut en oo kyllä varma. Kovat kivut on, mut olin näköjään viime kierrossa merkannu niiden alkamisen ylös ja kestivät viikon ennen ovisplussaa... Tänään tosin lämmöt jo 37, eikös merkkaa että ovis meni jo? Olikohan
tänään iltapäivällä liian myöhästä kuitenkin?
 
Viimeksi muokattu:
macy gray ja tirpula: Kiitos selvennyksestä dpo:n suhteen. Nyt olen viisaampi =)

kissendaal: Kyselit millä dpo:lla muut on saanu plussaa. Katoin huvikseni vanhasta kalenterista mun merkinnät, ja laskin että esikoisesta sain heikon plussan just dpo11 niinku sinäkin. Aiemminkin muistaakseni testailin, mutta negaa näytti. Taidan tällä kertaa testata aikasintaan silloin dpo11 (eli 30.10 lauantaina), jos vaan saan hillittyä itseni. Turhaahan se on paljon aikasemmin testailla, mutta mutta… Testit polttelee tuolla kaapissa ;)

Nyt siirryn viettämään leffailtaa :popcorn:
Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Gabrielle mulla alko nyt noi kivut 2-3pv ennen plussaa...ja lämmöthän yleensä nousee oviksen jälkeen mut ei mul kyl hirveesti,kattoo nyt huomen aamulla mitä näyttää =)

Nyt bb loppun ja unille et jaksaa 5pomppia ylös ja töihin...
 
Olen kauhea possu ja karkaan tästä ketjusta.. :ashamed: Löytyi toinen, joka sopii paremmin omaan elämäntilanteeseen..

Paljon plussatuulia kaikille ja haleja ja suurkiitos minuakin tukeneille. Toivottavasti näemme pian kaikki plussanneiden puolella!!

+++++++++ :whistle:
 
Väsynyttä huomenta! Poika päätti herätä tänään tosi aikaisin, joten meillä lauloi pyykkikone jo kuuden aikaan... Tiskikone sanoo itsensä irti; katkaisee ohjelman vähän väliä ja tietää taas mihin mahdolliset joululahjarahat menee :( Osan käytin jo kameraan :D
Ärsyttää vaan, kun tohon mahtuu vaan se kapeampi kone, jota saa olla kokoajan pesemässä, ellei siihen tee vähän remonttia, enkä tiedä kuinka mielellään mies on sitä remonttia tekemässä, kun on n. pari vuotta vanha keittiö vasta :/ 5 cm kiinni, että mahtuisi se isompi kone :kieh:
Tänään otin myös ekan clomi. Jänskättää mitä se saa aikaan! Kuinkahan pian noi haittavaikutukset voi ilmetä, jos ilmenee?
 
Huomenta =) Tälle listalle olenkin uusi kirjoittaja ja toivon että joukkoon mahtuu... teidän kirjoituksia olen seurannut jo kauan ja tuo "oma" lista on tullut niin hiljaiseksi...

itsestäni ja tilanteestani; olen 30-vuotias kahden lapsen äiti esikoinen täyttää kuusi (-04) ja pikku kakkonen täytti jo kesällä 4 (-06) ja nyt olisi perheessämme tilaa ja varsinkin minun sydämessä & sylissä. Yritystä on ollut jo kaksi täyttä kiertoa ja nyt meneillään kolmas kp 23/29-31
Ensimmäinen kierto tätä yritysä oli oikein kivulias ja kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet kävin läpi ja vahva usko raskautumiseen... toinen meni harakoille ja nyt sitten tämä kierto on ollut alusta alkaen outo epäilen että ovista ei edes ole tapahtunut...ovis testejä en oo vielä hommannut mutta ajattelin seuraavaan kiertoon ottaa avuksi.

Luen vielä tarkemmin teidän jutut läpi ja kommentoin ettei jää ihan omanapaiseksi tämä =)
 
Huomenta täältäkin!

Aattelin vaan ilmoittautua että täällä ollaan, ei oo mitään oireita joten aika pessimistinen mieli.

kristen, meillä ei oo koko astianpesukonetta ja mä inhoan tiskaamista, taaskin pitäs pojalle puurokattila tiskata. Keittiöön ei yksinkertaisesti mahdu. Astiat on aina näkösällä ja aina se nyppii.

Viikonloppuja kaikille!
 
Huomenta kaikille!!

Kristen-- mulla alkoi vasta kai tokasta tai kolmannesta kierrosta. Mulla mielialat heitteli ja olin ihan pirun kiukkunen. Kuumia aaltoja ja karseet oviskivut. Mulle niistä ei ollut mittään hyötyä. :(

Uusille tervetuloa.

Oma napaa sen verran, että mammaksin testit eivät vieläkään ole saapuneet vaikka maanantaina ne tilasin. Tiistaina tuli toimituskuittaus. Joten en ole testaillut. Yöllä mahassa menkkakipuja, mutta vielä ei tätiä ei näy, mutta eiköhän se kohta ilmesty. Ei oo mittään raskauteen viittaavia oireita näin kun äkkiä miettii.. Ens kuussa sitten aukiolotutkimus ja lääkäri. On aikas paska olo yleisesti, kun kohta käynnistyy jo 3. vuosi.. :( Alunperin oli suunnitelmissa, että vauva oisi syntynyt alkuvuonna 2010, nyt 2011 ja kohta hitto menee jo 2012. :( Vaikea kuvailla näitä tuntemuksia, koska itse en enää ees kamalasti mieti asiaa, en juo greippimehua enkä syö minidisperiiniä, olen siis yrittänyt ottaa mahdollisimman rennosti edesauttaakseni raskautumista. Kohta nuorin menee kouluun ja rupee olemaan niin mukavuudenhaluinenkin.. Ketuttaa niin paljon-- joten tervetulos täti (sen merkit jo tunnistan).
Kp 30/31-32

Niin ja mitä tuohon tiskikoneeseen tulee, niin itse oon siivousfriikki ja meillä tiskit menee suoraan koneeseen ja taidan olla tosi tiukkis, koska multa saattaa saada kritiikkiä mies, jos kattilat lojuu tiskialtaassa pidempään kuin tarvis.. ;) Ja musta on kiva tiskata, JOS JA KUN ei ole pakko.. Eli en tulisi toimeen ilman konetta, tuo on niin helppo likaisten astioiden piilopaikka. :D
 
Viimeksi muokattu:
hemari: Pahoittelut kp1:stä :(

Kristen: Meillä on ihan normaalikokoinen tiskikone ja jotenkin ne tiskit tuppaa silti kasautumaan usein tiskipöydälle... Pitäs varmaan hommata joku vielä isompi "teollisuusmalli" :LOL: No joo, mutta pääasia, että on tiskikone, koska mä inhoan tiskaamista :)

Itselle ei nyt kuulu kummempia... Kyllä se on pitkä aika odottaa kokonainen kuukausi että pääsee taas jännäilemään! Ja sit kun taustalla ahdistaa se gynen väläyttämä endometrioosin mahdollisuus... Sitä vaan toivois niin kovasti, että sais sen pienen nyytin tuon pojan seuraksi. Ja sitten se mahdollien endometrioosi luo sellasen kamalan pelon, ettei sitä pikkukakkosta meille koskaan tulekaan. Gyne nimittäin sanoi aika suoraan, että meidän mahdollisuudet "luomulapseen" eivät todennäköisesti ole kovin suuret ihan vaan perustuen jo siihen, että esikoista yritettiin puoltoista vuotta ennen kun tärppäsi. Mutta tuo meidän poitsu on siis ihan "luomutapaus" :)

Ihanan aurinkoista lauantaita kaikille! Täällä siis paistaa aurinko ihan täydeltä terältä ja taloyhtiön talkoot odottaa :)
 
heippa hei ja hyvää viikonloppua kaikille.

omaa napaa: edelleen samat oireet jatkuneet, alaselkä tosi kipeä, menkkamaisia jomotuksia n.5 kertaa päivässä, vähän sellasta kuvotusta muttei okseta kuitenkaan.
eilenpä tein sitten testin jossa haalea vaaleanpunainen viiva =) ei mikään viivan paikka vaan huomaa että sellainen viiva on.
tänään tein aamupissasta ja samanmoinen viiva siinäkin, tänään olis pitäny menkat alkaa mutta ei näy :heart:

täytyy testailla vielä ensi viikon alussa jos sais oikein punaisen viivan,vaikka ohjeessa kyllä lukee että se haaleakin viiva on plussa, muuten ei tule mitään tauluun jos ei sitä hormonia erity

toivotaan että tää olis nyt oikee plussa. paljon plussia nyt teille muillekkin!!
 
Onnea Skumppis!!!! :heart: Ihanaa!

Hemari: Pahoittelut, kovasti tsemppiä uuteen kiertoon!!! :hug:

Täällä kp30. Ei merkkiä tuhrusta, ei ummetuksesta, ei mistään. Oireita alan tässä kehitellä, vaikka meidän plussaamis mahdollisuudet on melko minimaaliset. Jokin prosentuaalinen mahdollisuus voisi olla, mutta lähinnä nyt odottelen, että pääsisi jo uuteen kiertoon!!!
 
Skumppis paljon onnea!
Hemari: pahoittelut uudesta kierrosta!
SiSa No voit sitten vaan kuvitella, miten usein toi mein pesukone pyörii :D Ihan ehdoton kapistus kun tiskikaappikin on niin täynnä roinaa, ettei sinne mitään käsitiskejä mahtuiskaan kuivamaa X)
MiiJane Onpas kumma missä ne testit viipyy... Toisaalta jos vkl aikana alkaa vuoto, säästyypähän seuraavaan kiertoon, eikä mene hukkaan. Ja sitten taas jos vuoto ei ala, viivan pitäisi olla jo aika selvä :) Ei siis turhaa testaamista.

Plääh mein elämä on nyt mennyt ihan sekasin pojan kanssa. Hää on ihan tuttiaddikti ja nukkuminen varsinkin päivällä tuntuu ihan mahottomalta. Sitten jos ei nuku päikkäreitä vauhti kasvaa siihen malliin, että aina sattuu jotain :( Mihin unikouluun mä tuon lähetän?
Oma olo on muutenkin kumma, kun vähän väliä tulee suorastaa tuskan hiki. Vielä viikko sitten mä palelin täällä ihan horkassa, vaikka sisälämpö oli korkeempi. Voisin mennä pyörimään tonne lumihankeen!
 
Lumista lauantaita kaikille :hug:

Minnarun tervetuloa =)

Gabrielle niin juu ja tsemppiä ovisplussaan ;) mulla ei noi lämmöt ole kyl noussu yhtään tai no mulla muutenki heittelee ne ja en ole tasantarkkaan niitä seuraillu....millois meinasit testailla siis r-testiä?

Ulleli83 kiva ku kävit seurassamme ja plussatuulia!

Kristen siellä on sit ollu aikainen aamu,itse inhoan myös tiskaamista mutta se johtuu lähinnä siitä et mulla on aikas paha atooppinen ihottuma ja iho ei tykkää oikein tuosta vedestä ja kumihanskat hiostaa.onneksi meillä on tiskikone,joka toivottavasti ei hajoa!Itse olen aika siisti ihminen,välillä hieman ärsyttää itseäkin mut mun mielestä siisti koti on kaiken a ja o mut ei aina vaan jaksa!!
kirjoita pukille kirje tiskikone,kokoa se ja se ja mistä voi ostaa ja vie illalla pihalle jos tontut löytäis ;)
Meillä on taas pyykkikoneen kans ongelma,olen kauan jo sanonu et se hajoo ihan just ja lähtee lentoon,mut viel se rullaa :p
Tuttihommaan en osaa auttaa kun poika ei ole oikeestaan ikinä siitä välittäny hirveesti ja ei ees sitä kaivannut kun pois kokonaan otin,mut toivottavasti joku osaa neuvoa =)

Hemari pahoittelut tädistä ja eiku uutta yritystä ku kiertokin lyhyempi ?

Skumppis onnee haamusta =)

ON:Jotenki ollu ihmeellisiä puristuksia tuol alapääs,en osaa selittää mut niitä on tullu silloin kun on pitäny kiireellä kävellä ja mennä ees takas,töissä ku kiirettä nyt riittää...ja huomasin ku tulin kotiin et mikä hitto tääl haisee niin roskapussi joka on toisella puolella kämppää kaapissa!öö,en mie ennen ole haistanu tai sit se vaan haisee tosi pahalle :D kuvittelen omiani..tai ehkä vain toivon...no toivon et nyt tärppäis..Dpo1 ?
 
Kristen: Auttaa en osaa, mutta jos yhtään lohduttaa niin täällä painitaan samojen ongelmien kanssa! Meijän poika täytti just 2 v. ja sillä on tosi paha tuttiaddiktio. Ihan hävetää kun ton ikäsellä on vielä tutti :ashamed: Ulkona ja "ihmisten ilmoilla" en kehtaa tuttia pojalle antaa vaikka kuinka sitä huutais, mutta kotona se on aivan liian usein suussa... Päiväunet meinaa myös jostain syystä jäädä monesti väliin (siis vaikka saa tutin) ja meno on sitten sen mukaista :D
 
Mikähän lie ollut kun en ole muutamaan päivään päässyt tänne kirjautumaan sisään. Nyt siis kiitokset kaikille onniteluista! =) Joskus ajattelin, että kyllä se yksi testi riittää näyttämään positiivista mutta toisin kävi, pitihän se tuossa viikolla toinenkin testi tehdä ja pakko kait se on tässä pikku hiljaa alkaa uskomaan, että sitä oikeasti on pieni kyydissä. Nyt vain täytyy toivoa, että pysyy loppuun asti matkassa. Nyt siis menossa vasta 4+6 ja odotan kovasti, että aika rientäisi ohi kriittisten aikojen. Ehkä sitä tässä jossain välissä täytyy alkaa kurkkimaan tuonne toiselle puolelle noita keskusteluja...

skumppis onnea! :)

hemari pahoittelut sinulle tädin saapumisesta :hug:

Mukavaa viikonlopun jatkoa! =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä