+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

MG: Mä myös odottaisin vielä ne pari päivää. Itselläni oli ihan vaaleaa vaaleaa viivaa noissa testeissä, mut sitten yhtäkkiä tuli yks päivä aika selkee ovis plussa, ja sit taas haaleaa viivaa, eli ei tummunu vähitellen. Siispä voihan olla että huomenna tulee sulle jo plussa :) Toivotaan!

MiiJane76: En osaa tohon oligoasthenozoospermiaan kyllä mitään sanoa. Eikös tuo ole niin, että siittiöitä on aika vähän ja ne liikkuu huonosti? Mut niinku jo sanottiin, se laatu voi vaihdella. Plussaonnea teille!!!
 
MG: Kyllä nuo viivat minustakin näyttää olevan vahvistumaanpäin. Itse en varmaan malttaisi olla odottamatta paria päivää :D Tosin mä en noista Teroista hirveesti tiedä, että onko se kuinka paha juttu lykätä niitä... Mutta toivottavasti se ovis nyt nopeesti ilmottelis oikeen kunnolla tulostaan :)
 
MG:lle vain pikaisesti tässä kommentoin ennen unia.. :)
Viivytä ihmeessä nyt terolutia ainakin se pari päivää. Jos saat plussan parin-kolmen päivän sisään, sitten tiedät viivyttää vielä hetken lisää. Ja joillakinhan ei tule kuin tuota haamua ovistesteihin vaikka huippu olisikin jossain välissä, se saattaa mennä muutamassa tunnissa ohi ja ei narahda testeissä ollenkaan. Minun mielestäni ei kannata Teroluteilla nyt estää ovulaatiota jos se on tuloillaan :) Mutta jos haluat ne aloittaa, ihan käsillä olevaa ovulaatiota ne eivät enää estä.
 
Kyllä mun yöunet on nyt nukuttu. Menin saakeli tekemään cb:n testin ei siis digi vaan se tavallinen. Heti näkyi jo positiivista pysty viivaa sen kahden min kohdalla. Mutta oli hyvin hyvin haalea. Näkyi koko sen 10 ajan, hailusti, mutta selvästi. Kuivahdettuaan näkyy paremmin. No mutta sitten vasta eksyin lukemaan juttuja, että se antaa vääriä plussia. Voi kettulan väki.

tässä kuva kuivahtaneesta testistä. Tietääkö kukaan onko ne väärät plussat ilmaantunut ennen testiajan päättymistä vai vasta sen jälkeen... Miksi en ostanut jotain muuta.

Aijaa.com - 6941620.jpg
 
Kiitos kommenteista ihanaiset! Tiesin, että teidän apuunne voi luottaa. =) Odottelen nyt ainakin sen verran, että näen tuleeko se plussa vai ei ja sitten vaikka sen haaleamman vielä. Sitten ehkä on "turvallista" aloittaa Terolut-kuuri toivoen, että parin viikon kuluttua pääsisin kokeilemaan raskausplussaa.

kissendaal > Jos Terot eivät estä tuloillaan olevaa ovista, niin riittääkö ovisplussan saaminen? Haluaisin lykätä kuurin aloitusta mahdollisimman vähän, että kierto asettuisi todennäköisemmin. :) Lääkäriä en ilmeisesti tällä viikolla saa kiinni enkä viitsi maksaa yksityiselle soittoajasta. En kyllä haluaisi ovista haaskata, jos se ihan tuloillaan on. Toivottavasti viikonlopun petipuuhat riittävät tai mies pääsee töistä tavallista aikaisemmin. :D Esikoinen sai alkunsa kiihkeällä kerran päivässä -taktiikalla, mutta nyt se ei ole millään mahdollista. En siis yhtään tiedä kuinka säilyviä miehen siimahännät ovat. Toisaalta onhan mulla kemiallisia ollut ja syy huonoon kiinnittymiseen todennäköisesti vain minussa, joten ehkä toivoa on.

Kristen > Voimia ja tervehtymistä! Jospa tuo olisi ihan vain tavallista flunssaa ja menisi pian ohi. Tuoreessa muistissa on kuinka inhottavan olon tuollainen tekee. :hug:

Minnarun > Positiivisten fiilisten tuulahduksia sinne! Mullakin välillä alakulo saa otteen ja joskus saakin niin käydä, mutta paljon mukavampaa on positiivisella mielellä. Jospa sinun piinailusi päättyisi onnellisesti. :)

Mariel85 > :hug: Keskiviikosta on kyllä aikaa, joten itse tuossa tilanteessa tekisin uuden testin. Toivottavasti se näyttää selkeää plussaa ja jos ei, niin sitten vahvoja menkkatuulia sille suunnalle. Olet näköjään taustailijoissa. Haluatko siirtyä listalle piinailemaan?

Manzu > Voih! :hug: Toivottavasti parempi mieli löytyy pian ja onni seuraa uutta kiertoa!
 
Pikaista tilanteen päivitystä ennen peittojen alle kömpimistä. Olen jäässä! Mittasin lämmön ja totesin sen olevan asteen verran viime aikaista iltalämpöä alempana, joten ehkä se ovis tosiaan on lähellä. Yritän muistaa mittailla aamulämmön ja dipata ovistestin myös aamupäivällä. Toivottavasti maltan nukkua kunnolla. :LOL: Hyvää yötä!
 
Kopsaan tylsästi toisesta pinosta

Juu kyllä se nyt sellainen väärä viiva oli. tänään kp1/28-33 ja vihdoin se yk1. Kylläpä ehti jo säikäyttää. Mutta en yhtään ihmettele jos joku on luullu saaneensa jonkun kemiallisen tällaisen testin jälkeen. Jos olis vain ilman näitä sivustoja tehnyt niin plussaksi olisin jo tosissani luullut.

Mutta onnelinen olen, että järkytin kroppaani tuolla viivalla ja lähti uusi kierto käyntiin. Pää pystyssä kohti ensimmäistä kierrosta.
 
MG Kuten edelliset, onhan noi viivat selvästi vahvistumaan päin. -joten odottele ihmeessä muutama päivä :)

Leo :hug: uuden kierron johdosta :(

MiiJane Meillä ei tainnut ihan noin huono olla tuo tulos, mutta jotenkin saman niminen. Lääkäri vaan totesi, ettei se nyt niin vaikuta tähän hommaan, vaikka tuloksessa siis luki, että siittiöiden liikuntakyky ja laatu on huomattavasti alentunut joka voi vaikeuttaa hedelmöittymistä. Noh, eihän ne siittiöt nyt niin isossa osassa tätä juttua tietenkään ole :D

Omanapa ihmettelyä jälleen. Eilinen vuoti siis TODELLA oudosti. Yön ja aamupäivän aikana ei vuotanut yhtään. Päivällä tuli pari kunnon klimppiä ja sitten loppui taas. Tuon jälkeen ei siis ole vuotanut yhtään! (muoks^paitsi nyt taas vähän) Nyt mulla alkaa jo toinen rinta aristamaan, joka viittaisi tulolla olevaan ovulaatioon.
Kuinkahan kauan aikasemmin noi oireet voi tulla? Kun mulla on vasta ens maanantaina se eka ultra tähän liittyen ja vkl piti vasta alkaa ov testejä tekemään. Pitäisköhän alottaa aikasemmin?
 
Viimeksi muokattu:
Leo81 Onpas "kivoja" noi clearbluet! Mä olisin ainakin luullu plussaks tota sun tulosta. Enpä taida ostaa itselle kyseisiä testejä :rolleyes:. Tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon!

Tekis niin mieli jo alottaa testailu, vaikka tiedän ettei siinä ole mitään järkeä!! Yritän siis sinnitellä ainakin perjantaihin, silloin dpo10. Mitään oireita ei tunnu, vaikka kovasti yritän "tunnustella" : /. Jotenkin sitä ei edes usko, että heti ekasta yrityskierrosta vois tärpätä...
 
hei kaikille ja onnea plussista,ovis bongeista ja tädeistä:)
Tänään sain paketista 27kpl ovis testiä ja siihen päälle 5kpl raskaustestejä jotka sysäsin kaappiin:)
Nyt kun kierto on se 50 ja laskettu mahd ovis 4.11 aloin tänään varmuuden vuoksi testaamaan ku kierto heittää 40-50+.. negaa tietty näytti mutta veikkaisin sen olevan tulossa koska mies näytti eilen enemmän kuin kuumalta hottikselta:D

Saa nähdä ovuloinko ollenkaan.. niin ja tänään mulla olis ollu laskettuaika pikku enkeleillä joten tänään muistan heitä kahdellä kunttilällä <3
 


tiistai 26.10.2010




KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Mischa10....................kp46/31........27v....2. lapsi.......yk7
HelinäKeiju10..............kp38/?..................3. lapsi.......yk2
MyDream....................kp33/28.................1. lapsi.......yk10
sandemar...................kp33/?...................3. lapsi.......yk1
skumppis....................kp32/28-30............1. lapsi.......yk1
Liina87.......................kp31/30..................................yk5
Pikku-Saara................kp30/35........28v.....1. lapsi.......yk2
Minnarun....................kp27/29-31...30v.....3. lapsi.......yk3
Minnäi........................kp26/31........31v.....4. lapsi......yk1/12km2
Viola30......................kp26/27.........31v.....2. lapsi......yk3
kolmannen haaveilja...kp25/28-30....28v.....3. lapsi......yk1
vimmu.......................kp25/25-28....26v.....1. lapsi......yk5
Silva..........................kp22/28.........28v.....2. lapsi......yk1
Pumpuliini..................kp22/27.........28v.....2. lapsi......yk1
Gabrielle.....................kp21/32........28v.....1. lapsi......yk2
JiiMii82.......................kp21/30.........27v....2. lapsi......yk4
Huldasharks...............kp20/40-44..............3. lapsi......yk5
kaneli83.....................kp20/32.........27v.....1. lapsi......yk2
bluebaby....................kp16/28.........26v.....1. lapsi......yk3-4v
macy gray..................kp15/30.........30v.....2. lapsi......yk12
Okaasan.....................kp14/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
iloksi..........................kp14/?...........28v.....1. lapsi......yk4,5v+
Aawatar.....................kp12/28-35.....33v.....1. lapsi......yk4
skorpioni07.................kp11/31...................2. lapsi......yk2
iines83.......................kp10/32-34...............2. lapsi......yk4
An-nie........................kp9/30-35................................yk6
Viulu..........................kp9/28-30.................4. lapsi......yk4
MolliMelooni................kp8/28-38.......32v.....2. lapsi......yk3½v
tätimoonika................kp7/30......................2. lapsi......yk6
SiSa78........................kp6/28-30.......32v.....2. lapsi......yk2
Kristen.......................kp6/?..............22v.....2. lapsi......yk15
Manzu........................kp5/31............26v.....3. lapsi......yk11
hemari.......................kp4/36......................2. lapsi......yk3
Leo81.........................kp1/28-33.................3. lapsi......yk1
Kissendaal..................kp?/?..............25v.....2. lapsi......yk1
karvatonkoira...................................32v....4. lapsi......yk2
mileon......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, miimii10, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, MiiJane76



PIINAILIJAT
Mischa10...................dpo30
sandemar..................dpo17
Kissendaal..................dpo13
Viola30......................dpo11
vimmu.......................dpo11
kolmannen haaveilja...dpo9
Silva..........................dpo8?
Pumpuliini..................dpo7
Gabrielle....................dpo5?
JiiMii82......................dpo4



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki............4.10. .....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85....7.10. .....kp26/27-29..............2. lapsi....yk1
tirpula.............17.10. .....kp30/30-32.....31v...2. lapsi....yk5
Mimmimami.....17.10. ....kp32/29-35.....29v....4. lapsi....yk4?
Hiipu1.............19.10.......kp30/27-29......27v...1. lapsi....yk4



HAAMUILIJAT
skumppis.........22.10. ....kp28/28-30..............1. lapsi....yk1




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Viimeksi muokattu:
skumppis > Oletko tehnyt uutta testiä eli saako sinut siirtää haamuilijoista plussanneisiin? :) Vauvaliimaa!

Mischa10 > Huhuu! :attn: Kuulumisia kaipailemme. :)

Sandemar > Sullakin on aika korkea dpo, joten oletko testaillut? :) Plussapuhureita!

miimii10 > Mulla myös hormonit hyrrää ja miestä kaipaan kipeästi, mutta tuskastumaan joudun. Reissuhommista ei pääse oman mielen mukaan. :( Haluaisin vielä varmistella raskautumismahdollisuuksia, mutta yksin en siihen pysty. Hautajaisreissulla se ei ole mahdollista eikä varmaan huvitakaan, sen jälkeen on luultavasi jo myöhäistä. Mielenkiinnolla seuraan ovistestin viivoja ja toivon selkeitä oireita.

Kristen > Aloita ihmeessä aikaisemmin, jos kerran oviksen lähestymiseen viittaavia oireitakin on ilmennyt. Parempi aloittaa ajoissa. :)

Leo81 > Pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon! Hämmentäviä tosiaan tuollaiset testitulokset, kun ei tiedä varmaksi luotettavuutta. Luulen kuitenkin virheellisten plussien tulleen testiajan jälkeen eli sulla saattoi nyt olla kemiallinen. Yleisiähän ne ovat eivätkä aina edes paljastu, jos ei testaa ennen kuukautisten myöhästymistä. Toivottavasti täti poistuu pian ja pääset varsinaiseen yritykseen kiinni. :)

Sitten omaa napaa. Lämpö oli aamulla suunnilleen päivälämmön tasolla eli hieman tavallista korkeampi. Luultavasti se johtui siitä, että täytyi kahdesti käydä jalkeilla ennen varsinaista heräämistä, kun lapsi heräili. Nyt taas paleltaa, mutta mittari näyttää ihan tavallista päivälämpöä. Mittaan vähän ajan päästä uudestaan. Kipuilua on tuntunut muniksissa ja haluja olisi paljonkin, mutta miehen täytyy olla töissä. Olen niin turhautunut, että kiukkusin miehelle puhelimessa. En haluaisi haaskata tätä ovista, joka vähäisistä oireista huolimatta luultavasti on ihan pian tuulossa. Jospa kuitenkin osuisi vasta viikonlopulle se ovis, niin ehdittäisiin hyödyntämään. Hautajaisten vuoksi on luultavasti fiilikset vähän kadoksissa, mutta olen päättänyt yrittää nousta sieltä ja varmistella raskautumismahdollisuutta parhaani mukaan.

Dippailin yhden ovistestin aamupäivällä ja se näytti hieman eilistä vahvemmalta. Testailen vielä iltapäivän tai illan aikana uudestaan. Hieman ihmetelen limailun minimaalisuutta, kun greippimehuakin olen juonut. Ehkä se märkä kausi sitten jää pois tai tulee vasta myöhemmin. Saattaahan tämä kaikki stressaaminen viivästyttää ovista ja sen takia olla oireetkin nyt vähäisempiä.
 
MG, sun ei kannata tossa tilanteessa alottaa vielä terolutia. Ovulaatio on ilmeisesti vasta lähestymässä, jos se olis tyyliin nyt ja huomenna alottaisit lääkkeet, sitten se ei niin haittaisi. Mutta kypsymisen se voi pysäyttää kesken kaiken.

Siinä mielessä sulla ei ole kiire alottaa terolutia, koska jos ovulaatio tulee, keltarauhanenkin muodostuu ja näin vuodon pitäis tulla ihan spontaanisti jos irronnut munasolu ei hedelmöity. Eli on mahdollisuus ettet ovuloi LH-piikistä huolimatta, jos tarvitset jatkuvasti terolutia. Olet varmaan lääkärin kanssa tarkemminkin jutellut asiasta? Onko sulle tehty ultria kierron eri vaiheissa? Mutta sekin on ihan mahdollista että ovuloit normaalisti, älä huolestu nyt mun puheista :) Kun en tiedä sen kummemmin sun taustoista että vois tarkemmin sanoa.

Itelle ei kuulu ihmeempää. Tein tänäänkin (dpo 13) Biocardin testin ja siihen tuli samanlainen viiva testiajalla. Ei se ole vahvistunut tai haalistunut missään vaiheessa oikeastaan, eli ilmeisesti on viivanpaikka. Varmistin asian Clearbuella joka näytti negaa. Eli en osta noita liuskoja enää. Menkkamainen olo on ja valkovuoto on lisääntynyt, ehkä ne tosiaan alkavat vihdoin huomenna! :D
 
MG kiitokset päivityksestä,mahtavaa työtä teet kyllä ja hienoimmat sivut on täällä =) itse olen noita lämpöjä seuraillu vähän mut ei mul ole missää vaihees mihinkää noussu :confused: tänään on ollu hirvee vilu mut lämmöt silti normit..ei mul kyllä ole ollu mitää tiettyy aikaa..

Gabrielle samoilla päivillä mennään sinulla vain hieman pidempi kp,millois meinasit testailla?entäs kaneli83 tai muut joilla kierron loppuvaihe lähestyy?Itse ajattelin tuonne maanantaille(eli dpo10) mieli tekis jo pe tesettää ku testit saapuu varmaan parin pvn päästä,4testiä tilasin...ja pe ollaan lähös reissuun niin mietin että tohtiiko sitä hirveesti alkoholia ottaa mut vaikka tulos oliskin plussa niin tuskin pe viel näkyis: / Ei vaan millään malta odottaa et noi päivät menee eteenpäin :D
 
kissendaal > Mulla on vuosi sitten todettu pco(s), joka on oireillut jo vuosia. Hakeuduin gynelle ultraan, koska kierto ei synnytyksen jälkeen säännöllistynyt ja kivuista alkoi tulla päivittäisiä. Syyskuun alussa neuvolalääkäri ultrasi samalla kun keskusteltiin kiertohäiriöistä ja totesi munikset normaaleiksi. Follikkeleita oli paljon ja limakalvo hyvän paksuinen kierron vaiheeseen nähden. Kevään ja alkukesän aikana kokeiltu Metformiinikuuri keskeytettiin toimimattomana, mutta ilmeisesti se on muniksissa saanut parannusta aikaan. Toinen vaihtoehto on tunnollinen D-vitamiinin tankkaus, jota olen suunnilleen vuoden vaihteesta lähtien ottanut keskimäärin 50 mikrogrammaa päivässä.

Kierrot ovat vaihdelleet 19-47 päivän välillä, joten Terolut-kuuri oli aiheellinen. Resepti on kolmelle kuukaudelle ja siinä ajassa kierron pitäisi tasoittua normaalin mittaiseksi. Ennen raskautta kiertoni oli säännöllinen (29-31) vaikka pco muutoin hieman oireilikin. Myöskään raskautumisvaikeutta ei ollut ja nytkin ongelma tuntuu olevan kiinnittymisessä, ei niinkään ovuloinnissa ja hedelmöittymisessä. Näistä syistä en kovin kauan haluaisi ovista odotella, koska Terolut-kuuri ei sitten ehkä toimikaan toivotulla tavalla. Jos ne olisi kirjoitettu alkavaa raskautta tukemaan, niin olisin luultavasti saanut ohjeistuksen sen mukaan. Kyseinen lääkäri on vaikeasti tavoitettavissa, joten en pysty häneltä mielipidettä kysymään. Ohjettakaan en malta noudattaa, jos kyse on vain parin kolmen päivän odotuksesta.

Tässä kierrossa raskautumishalu on senkin vuoksi erityisen vahva, että negan tai kemiallisen tullessa lähtee lähete keskussairaalan lapsettomuuspolille. Ajattelin ensin, ettei muutaman kierron haaskaaminen haittaa, mutta kyllä se tuntuu kirpaisevan. Olen myös tullut siihen tulokseen, että Terolut-kuurin jälkeen katsellaan pari kiertoa luomusti vaikka mahdollisuus jatkotutkimuksiin ja hoitoihin olisikin. Alustavat labrakokeet on jo otettu. Mieli saattaa muuttua vielä, mutta tällä hetkellä en koe olevani ollenkaan valmis lisäämään apuja. Tokihan se riippuu siitäkin onko kyse lääkkeistä vai toimenpiteistä. Lääkkeiden kokeileminen on pienempi kynnys, joten toivottavasti enempää ei tarvita.

Tuli nyt aika pitkä selvitys, mutta ehkä tästä hahmottaa tilanteen nopeammin kuin monta keskustelupinoa selaamalla. Olisi kätevää, jos keskusteluun voisi liittää esittäytymisosion ja sinne jokainen käydä kirjaamassa haluamansa perustiedot. Itseäni ei haittaa asioiden kertaaminen, mutta harmittaa, kun en muista toisten taustoja kovinkaan hyvin ja joudun sitten kyselemään kommentoidakseni. Kerhopuolella saattaisi olla mahdollista, mutta en tahtoisi sille puolelle siirtyä. Tänne kaikille avoimeen pinoon on helpompi uusilla tulla ja saadaan välillä myös hyviä ulkopuolisia kommentteja. :)
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa kaikille!

Leo81, tuo on kyllä aika karua että antaa noin selkeän plussan! Mutta tosiaan, voihan se olla kemiallinen niinkuin mg tuossa jo arvelikin. Ei muuta kuin uuteen kiertoon, itse ainakin ajattelen niin että jokainen kierto on uusi ja jännittävä mahdollisuus.:) (en sitten tiedä kuinka kauan tämä positiivisuus kestää...)

Macy gray, sovitaan että tämä on nyt Sun Kierto! :)

JiiMii82, mulla alkaa päivät paukkua viikonlopun aikana ja ajattelin testata perjantaiaamuna, jolloin olis kait dpo 12. Tilasin 10 kpl Sofi herkkiä raskaustestiliuskoja, jospa ne toisi ilosanoman! Jos vaan ei menkat yllätä ennen sitä, tänään nimittäin päivällä töissä jomotteli vähän sen tuntuisesti. Mutta mulla on kyllä viime kierrot olleet melko säännöllisesti 35-37 päivää, eli luulisin ettei nyt vielä uusi kiekka ala.

Oletteko muuten kertoneet vauvaprojektista kenellekään? Itse pidän tämän visusti meidän salaisuutena, mutta harkitsen että kertoisin yhdelle ystävälle, joka itse kertoi minulle pari kuukautta sitten että ovat alkaneet yrittää. Olisi kiva jännäillä jonkun kanssa ihan livenä.:D
 
MiiJane76 > :hug: Voimia odotteluun! Toivottavasti tulos tulee pian ja asiat ovat mahdollisimman hyvin, jotta saat toivosi takaisin ja me sinut listalle mukaan kuumeilemaan! =)

Pikku-Saara > Yritys on ainakin kova sen osalta kuin mahdollista. :D Vauvakuumeilusta olen kertonut muutamalle läheiselle ihmiselle juurikin keskustelutuen saamisen vuoksi. Isoäiti-ihmiset luultavasti osaavat päätellä vauvatoiveen ajankohtaisuuden ja he ongelmastani tietävätkin, joten osaavat olla kyselemättä. Ehkä onkin oman jaksamisen kannalta parempi, ettei liian moni tiedä aiheen kipeydestä ja yrityksestä ylipäätään. En jaksaisi jatkuvia kyselyitä kuinka edistyy tai mikä mättää jne. Yksi ihminen on kysellyt kuulumisiani ja saakin kysellä, koska hänellä on hieman vastaava tausta. Vertaistuki on tervetullutta.

Hermot on kireällä. Minua turhauttaa nyt ihan erityisesti miehen reissutyö vaikka enimmäkseen olen ihan sinut ja tyytyväinen asian kanssa. Toiveet ovat erityisen korkealla, samoin kuin paineet. Sukulaisen menetys lisää stressiä, joten pakostakin tulee tunnepurkauksia tavallista enemmän. Tunnen itseni myös itkuiseksi, mutta en ole jaksanut enemmälti itkeskellä. Sekin turhauttaa, kun pienestäkin asiasta meinaa itku päästä ja mieluiten sen sitten vain nieleskelen.
 
MiiJane Jaksamista odotuksen kanssa :hug:

Pikasesti omaa napaa vain. Tein tänään sitten sen ov testin ja viivan tummuus hämmästytti! Ei se nyt vielä lähellekään positiivinen ole, mutta yllättävän vahva silti!

Nyt mietityttää vain, että jos se ov plussa tulee huomenna, ylihuomenna tai lauantaina, on tämän kierron inssi menetetty sillä huomenna on se työkeikka helsigissä, jonne pitkän matkan vuoksi joudumme jäämään yöksi. Ei voi pientä miestä istuttaa autossa edestakaisin yhden päivän aikana liki 800 kilometriä!
Jos ovplussa tulee siis noina päivinä, pitääkö mun maanantaina soittaa ja perua se ultra aika?

Karvatonkoira :hug: uuden kierron vuoksi
 
Viimeksi muokattu:
Leo81 - mä sain kaks haamuplussaa viime kierrossa kemiallisen takia ja sit muutama päivä myöhemmin menkat alkoi. Kyllä oli iso pettymys.

Yrittämisen kertomisesta: Luulin tulevani helposti raskaaksi kuten ekastakin, joten hölötin siitä vähän kaikille. Nyt kun vauvaa ei kuulukaan, niin onpa kiva selitellä ihmisille. Ja helevetin pahalta tuntuu joka kerta selitellä :(

Monta negaa testattu ja menkkaoireet alkaneet. Eiköhän tänään tai huomenna oo taas kp1.

Viola kp 27/27
 
Täällä kp 1 ja yk 3 :mad:

Menkkojen piti alkaa vasta sunnuntaina, joten jäi tämä kierto vähän lyhyeksi eli 30 päivään. Varmaankin ne tilaamani raskaustestit tipahtaa tänään tai huomenna postiluukusta, great...

Jos ei tässä nyt alkavassa kierrossa tärppää, niin harkitsen oviksen tikuttamista. Mulla on aiemmin ollut aika selkeästi kierron puolessavälissä 2-3 sellaista limapäivää, joihin olen olettanut oviksen osuneen. Viime kierrossa en kuitenkaan ollenkaan huomannut mitään ovisoireita, vaikka kuinka yritin tarkkailla. Mietin, että ehkä tuo greippimehu ei minun kohdalla toiminutkaan, vaan päinvastoin limat jäi sen vuoksi tulematta.
 
Laitoin sen kuvan nyt näkymään tohon suoraan, kun ei näköjään toimi toi linkitys... Testin kuivuttua viiva on todella selvä! Toi kuva vähän vääristää sitä haaleammaks...

Pikku-Saara no ne testit säilyy sitten ensi kiertoon :) Iso hali kuitenkin uuden kierron vuoksi :hug:

Kertomisesta sen verta, että esikoisen pohjalta tiesin, ettei meillä ihan niin herkästi raskauduta. Niimpä asiasta tietävät siskoni sekä paras ystäväni. Nä siitä syystä, etten pysty siskoltani mitään salaamaan ja ystäväni lähipiirissä on samankaltaisia tapauksia, joten hän varmasti ymmärtää. Puhuminen on kuitenkin tärkeä osa tämän prosessin läpikäymisessä, joten hyvähän se olisi jos olisi edes joku kenelle voi tunteitaan purkaa miehen lisäksi...
 

Yhteistyössä