+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

Mirage Joo, mä täällä päivittelinkin joku aika sitten, kun noissa testeissä on niin erilaiset ohjeet, että mikähän se nyt sitten on se paras ja oikea tapa tehdä... No mutta hyvä jos sait plussan kiinni :) Testaa vielä varulta huomenna miltä näyttää!
 
Tulipas oikein plussapuhuri. Onnittelut kaikille plussanneille! :flower: Vauvaliimaa ja tarrasukkia kaikille tasapuolisesti. SiSako sitä herkkää testiä kummasteli niin monet ainakin on sanoneet että ne herkät ja varsinkin david näyttäis aika hailuja viivoja. Jos kokeilet jotain ei niin herkkää. :) Vaikka kyllähän tuo digi jo kaiken oleellisen kertoi. :heart:
SiSa on kyllä nyt syyllinen mun toiveiden nousuun :LOL: Mulla kun sitä tiputtelua kans on ja nyt just olin pääsemässä siihen ajatukseen että aina kun tiputtelu alkaa niin kierto on menetetty. Tosin tässä kierrossa mulla tiputtelu alkoi jo kp 18 eikä ole laantunut vaan päinvastoin joten eiköhän sitä kuitenkin pidä suunnata ajatukset jo joulukuulle. :| Eipä kyllä mitään oireitakaan ole että turhia tulee haikailtua..
 
Täällä ollaan viimein! :wave: Tähän päivään on mahtunut niin paljon ohjelmaa, etten ole juuri kotona ehtinyt kuin pistäytymään. Lueskelen kohta teidän kuulumiset ja päivittelen sitten listaa. :)

Omaa napaa: Kummallisuudet jatkuvat. Nännit kipuilevat ja rinnat on vähän arat. Menkkajuilinnat alkoivat tänään vaikka vuoto on vähäistä tihkua. :O Huimaus jatkuu myös, mutta muita oireita en on ollut vähäisesti tai ei ollenkaan. Olen kyllä koittanut olla tarkkailematta kroppaani ja asennoitua uuteen kiertoon, joten on saattanut jotain jäädä huomaamattakin. Tänään en testannut, koska en kokenut sitä aiheelliseksi. Nyt en kuitenkaan pääse ajatuksesta pitäisikö sittenkin tehdä varmuustesti Apteekin omalla. :stick: Onneksi gyne soittaa huomenna, niin voin hänen kanssaan keskustella tilanteesta.
 
Onnittelut plussanneille! Johan niitä plussia rupesi satelemaan. :) Toivottavasti me loput tullaan perässä.

Kipeä olo jatkuu, väsyttää älyttömästi ja paleltaa. Rintojakin vihloo. Tietty haluisin ajatella nää raskausoireiks, mutta eiköhän nää tästä flunssasta johdu. Dpokin on vasta..ööö.. 4.
 
Liina87: Mä en kyllä olis yhtään uskonu plussaavani! Juuri tuon tiputtelun takia ajattelin, etten voi edes tulla raskaaksi kun kroppa ei pelitä oikein. Näköjään se on sit kuitenkin pelittäny tiputtelusta huolimatta =) Eli se tiputtelu ei siis välttämättä tarkota mitään negatiivista ;)

Meinaan kyllä tehdä vielä "muutaman" varmistustestin ennenkuin siirryn virallisesti plussanneisiin :D En uskalla plussaan vielä luottaa, kun on ollut sitä vuotoakin. Ja menkatkaan ei ole vielä edes myöhässä...
 
+++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++



tiistai 16.11.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
HelinäKeiju10..............kp59/?..................3. lapsi.......yk2
MyDream....................kp54/28.................1. lapsi.......yk10
Huldasharks...............kp41/40-44..............3. lapsi......yk5
Okaasan....................kp35/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
MolliMelooni................kp29/28-38.....32v.....2. lapsi......yk3½v
tätimoonika.................kp28/30?...................2. lapsi......yk6
Kristen.......................kp27/31............22v.....2. lapsi......yk15
Manzu........................kp26/31..........26v.....3. lapsi......yk11
hemari.......................kp25/36.....................2. lapsi......yk3
Liina87.......................kp23/29..........23v......1. lapsi......yk6
Leo81.........................kp22/28-33...............3. lapsi......yk1
karvatonkoira..............kp22/?.............32v....4. lapsi......yk3
Pikku-Saara................kp21/35..........28v.....1. lapsi.......yk3
Viola30......................kp19/27............31v.....2. lapsi......yk4(6)
jonna_82...................kp18/29-32.......27v.....1. lapsi......yk6
Pumpuliini..................kp18/27...........28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp17/31...........31v.....4. lapsi......yk1/12km2
kolmannen haaveilja...kp17/28-30......28v.....3. lapsi......yk2
vimmu.......................kp17/25-28......26v.....1. lapsi......yk6
Mariel85....................kp17/?.............25v......2. lapsi.....yk1km2
Minnarun...................kp16/31...........30v.....3. lapsi......yk4
Gabrielle....................kp16/26...........28v.....1. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp13/28-32......27v.....1. lapsi......yk3
Mirage......................kp13/27-28.................2. lapsi......yk3
miimii10....................kp12/36......................................yk6
JiiMii82......................kp12/30-31......27v.....2. lapsi.......yk5
Barbamama35...........kp11/28-32.......35v.....3./4. lapsi...yk2
Muffinssi....................kp7/28-30.......21v......1. lapsi
bluebaby...................kp7/28............26v.....1. lapsi......yk3-4v
Lisey.........................kp6/?..............28v.....2. lapsi......yk1
macy gray.................kp4/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
iines83......................kp4/30-34.................2. lapsi......yk5
mileon......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, MiiJane76, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, iloksi



PIINAILIJAT
Huldasharks...............dpo15
Kristen......................dpo9
hemari......................dpo9
manzu.......................dpo8
Leo81........................dpo6
kolmannen haaveilja...dpo6
Viola30......................dpo4
Mariel85....................dpo2
Pumpuliini.................dpo2
Mirage......................dpo-1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ sandemar ~ Silva

PLUSSANNEET 2010 marraskuu:
skorpioni07.....15.11. ....kp31/31...................2. lapsi....yk2
Viulu..............16.11. ....kp31/28-30...............4. lapsi....yk4
SiSa78...........16.11. ....kp27/28-30.....32v.....2. lapsi....yk2



HAAMUILIJAT
tätimoonika.....15.11.....kp27/30?...................2. lapsi....yk6




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta marraskuuta
 
Viimeksi muokattu:
Jee, nyt alko plussa-aalto!! Kestäköön se koko loppukuun.:) Onnittelut kaikille plussaajille ja hirmuisesti tarrasukkia matkaan. :flower:

Vimma, voin uskoa että jos anoppi nukkuu viereisessä makkarissa niin halut ei ehkä ole huipussaan...:D

ON: itsellä ei mitään uutta, odottelen ensi viikon perjantaita jolloin ajattelin testata. Oletettu ovis on ollut viime perjantaina, ja pupuilut osui saman viikon tiistaille ja sunnuntaille... Näin ollen täytyy toivoa, että miehen simpat olis extra-kestäviä, tai sitten siirtyy taaaaas ensi kiertoon. Jotenkin aina elättelin toivoa, että kuuluisin niihin henkilöihin joilla tärppää ekojen 1-3 kierron aikana, mutta eipäs se nyt mennytkään niin. No joo, pitäis tietty pupuilla enemmän... sillä taitaa olla enemmän osuutta asiaan!:cool:
 
Nyt on olevinaan lista valmis. :D Kannattaa tarkistaa, että tiedot on omalta osalta oikein. :)

huldasharks > En päivittänyt sulle vielä uutta kiertoa. Elän puolestasi toivossa. :D Toivottavasti täti kävi vain nurkalla kurkkaamassa ja häipyi sitten matkoihinsa.

Plussanneille yhteisesti roppakaupalla vauvaliimaisia onnitteluita!

Piinailijoille vahvoja plussapuhureita!

Barbamama35 > Jos miehesi on vähissä vaatteissa ilman peittoa, eikä huone ole kovin lämmin, niin eiköhän ainakin osa veitikoista pysy hengissä. :) Kovassa kuumeessahan ei kannattaisi muutenkaan hautua paksujen peittojen alla vaikka välillä paleltaakin. Jos mies on kovin voimaton, mutta innostuu puuhista, niin voithan sinä "hoidella homman". Sinne vain ratsaille, sisko hyvä. ;)

vimmu > Ihan ymmärrettävä tilanne. Kiva, että nyt pääsit päivittämään tilannetta. :) Toivottavasti remontti valmistuu pian ja pääsette omaan rauhaan.

Mirage > Ei olla mekään mieluista taloa vielä löydetty. Yhtä kiinnostavaa ollaan katseltu paljon, mutta ei olla uskaltauduttu paikan päälle. Se talo on meille hieman suuri ja hintakin saisi hieman tippua. Eiköhän ne "omat" talot aikanaan löydy. :)

Voi tätä oloa! :x Närästää, sattuu, väsyttää ja päätäkin meinaa särkeä. Jäiset marjat vähän helpottivat oloa, mutta vieläkin tuntuu pahalta. On todellä ällöttävä olo. Tein ovistestinkin tuossa lapsen iltapuuhien aikaan, kun niin muniksienkin kohdilla juilii. Hailakan viivan vain piirsi, joten aikaisesta oviksesta ei ole kyse. Mieskin oli hyvillään, että varasin soittoajan gynelle. Sen verran omituinen tilanne tässä on. Pakko kai se testi on aamulla tehdä. Dpo olisi ilman vuotoa nyt 15 ja menkat päivän myöhässä. Esikoinenkin nosti hormoneja hitaasti, mutta luulisi huomenna jotain näkyvän apteekin testissä, jos muka raskaana olen. Jos testi on nega ja oireet jatkuvat, niin sitten on pakko lähteä tk:n selvittämään mistä on kyse. Tämmöistä oloa en jaksa kovin kauaa ilman hyvää syytä.
 
Omaa napaa vielä kuvien verran :)

Eli eilinen digi

Aijaa.com - 7055779.jpg

Ja tämän aamun apteekin oma, kp 33/31

Aijaa.com - 7055783.jpg

Tän aamun testiviiva ei ole yhtä vahva kuin esikoisesta, jolloin testasin 33/30 eli ovis on nyt ollut myöhemmin kuin esikoisen tärppikierrossa silloin kolme vuotta sitten. Oireita ei oikeastaan ole kuin ajoittainen paha olo, varsinkin ruokaalaittaessa tulee etova olo eikä tee mieli syödä mitään, oksentamaan ei vielä ole tarvinnut mennä. Ja selkeämpänä "oireena" on se, ettei ole mitään menkkaoireita eli PMS-vaivoja, jotka yleensä alkaa jo muutama päivä ennen tädin tuloa eli siitä jo tiesin, kun menkkaoireet jäi tulematta, että tärppi on saattanut tulla.

Onneksi saat MG jutella tänään lääkärin kanssa. Toivon hyviä uutisia sulle!

Pikku-Saaralle ja muille HIRMUISESTI PLUSSAONNEA!!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussanneille :flower:

Toivottavasti saadaan roppakaupalla lisää plussauutisia (jos ei tässä niin ensi kuussa) :heart:

Jospa MG:n tilanteeseen tulisi pian selvyys ja kaikki olisi hyvin :hug:

ON: Tänään tehty ClearBluen digi näytti "Gravid-Raskaana", joten kaippa se on uskottava :)
 
kokemuksia.... mie olen nyt aika varma että ovis se eilen oli.... tein aamulla aamupissasta testin.... ja sitten laittelin testejä yhteen ni huomasin että eilisessä testissä viivojen lisäks muuallakin oli väriä kunnon läjä sama tänä aamuna.... minään muina päivinä ei oo ollu.... voin olla väärässä mut oireet mukaan lukien se voisi olla davidin testin tapa ilmaista miulle ovis... miulla on ollu niin huonot näytteet ja testi ajat ei oo sattunu samaan kellon aikaan ja pahimmillaan oon joutunu tekee 1 1/2 tunnin näytteestä ja siitä ei kyllä saa kuin laihan viivan...
 
tätimoonika: Paljon onnea ja tarrasukkia!!! :flower: :heart:

MG: Toivottavasti puhelusi gynelle antaa selvyyttä :hug: Tulethan kertomaan sitten uutiset, jotka toivottavasti ovat hyviä :)

Tässä vielä tän aamuinen Pregcheck puikkotesti (joka on siis ilmeisesti sama kun Apteekin oma, koska molemmissa on sama valmistaja: Oriola Oy).



Jatkan kyllä testailua, niin kauan kun viiva vahvistuu :D Sitten vasta oikeasti uskon plussanneeni :)
 
Mirage: Mun mielestä ovisplussa lasketaan siitä ekasta plussasta, vaikka se vielä vahvistuisi seuraavana päivänä. Monissa testeissä lukee, että testaus pitäisi lopettaa kun saa ekan yhtävahvan viivan ja sen jälkeen tulevilla tuloksilla ei ole enää merkitystä =) Mutta koska testailu on kivaa, niin mäkin testasin mielenkiinnosta niin kauan kun testi muuttui taas negatiiviseksi. Mulla oli ainakin niin, että sinä päivänä kun plussa oli vahvin, niin oli jo se ovispäivä! Tämä siis tarkistettiin vielä gynellä ultralla. Ja kyllä mä sen oviksen tunsinkin ;) Eli siis tarkoitan, että mun mielestä sulla oli eilen ovisplussa ja tänään ois sit itse ovis eli dpo 0 =) Näin se ainakin mulla meni...
 
Apteekin oma näytti negaa, joten kyytiläistä ei ainakaan ole mukana. Odottelen nyt sen gynen soitoa, että saan tähän kiertoon toimintaohjeet. Ihmetyttää kyllä nuo oireet, mutta kaipa ne siitä kohta katoavat.

Mirage > Onnittelut ovistelusta ja roppakaupalla tärppionnea! Laitan sulle listaan dpo0 ja korjataan sitä sitten tarvittaessa. :)

SiSa78 > Ihan selkeä plussa! =)

tätimoonika > Mahtavaa! Siirrän sinut plussanneisiin. :)
 
Läh ja päh. Enhän mä sitten malttanut pitää näppejä erossa r-testistä, vaikka tulos nyt oireiden perusteella oli hyvinkin arvattavissa, eli hämynen haamuhan sieltä tuli. Ei mitenkään kovin selvästi näkyvä, mutta värillinen kuitenkin. Tosin eipä näillä päivillä (dpo10) vielä mitään kovin selvää kai voikaan saada...
Nyt se vivia sitten on nähty ja odottelu vaan jatkuu :kieh: Olipas järkevää :D
Oireita mulla kuitenkin on vaikka millä mitalla, joten olis pitänyt itseensä luottaa, niin olis säästynyt sekin testi.
* rinnat aristaa ja ovat kasvaneet, miehen mukaan "muhkeat"
* Lämmöt n. 37, vähän päälle pintaan
* Väsymys on ihan kamalaa
* Janottaa koko ajan
* Verensokerit tahtoo laskea, vaikka normi insuliiniannoksilla mennään
* Turvotus
* Makean himo, joka muuttui makean inhosta :D
* Alkoholi ei nouse päähän normaaliin tapaan (enpä mä nyt paljon ole juonutkaan, mutta kun muutenkin käytän tosi vähän alkoholia, normaalisti pari drinkkiä olis tuntunut jo jossain. Nyt oli ihan sama kun ei olis mitään juonutkaan )
* Itku on tosi herkässä
* Nuha
* Vetinen valkovuoto
* Jonkin sortin aamupahoinvointi

Eli siis eipä tää mun tilanne nyt mihinkään muuttunut ja viivakin oli niin haalea, ettei se kyllä anna mitään merkkiä kunnollisen kiinnittymisen puolesta.

Ja ihania kuvia oli testeistä :)

Muoks* Laitanpa nyt sitten vielä omanikin, jos näette viivan, ette pidä minua ihan luulotautisena :D tosin kameran käyttö ontuu edelleen, joten se tarkentaa ihan väärään paikkaan :ashamed:

 
Viimeksi muokattu:
Heips!

En sit malttanut olla testaamatta, vaikka kp27/31 vasta meneillään.. mutta pakko oli, kun tänä aamuna aamupalan jälkeen näytyi mennä yökkimään.. niin vahvasti tuntuu nuo oireet.. mutta.. tuossa on kuva.. (sori, huono laatu.. en osannut parempaa ottaa) haalea viiva ilmestyi testiajan sisällä.. onko vain viivanpaikka? r-testi first signal kasetti.

 

Yhteistyössä