Hakutulokset

  1. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Ihan nopeasti vain omaa napaa (sorry!): Palasin tänään kotiin viikon sairaalareissulta pieni tytön tylleröinen mukanani:) Lapsivedet meni viikko sitten tiistaina ja tyttö syntyi pitkällisten käynnistelyjen jälkeen lauantaiyönä yhden jälkeen. Melkoinen kokemus!:O Käyn kirjoittamassa raporttia...
  2. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Heippa kaikille! Tervetuloa minunkin puolesta kaikki uudet! Oikeestaan uusiahan te suurin osa mulle oottekin. Kiva että pinossa on elämää. Olen kyllä seuraillut kirjoituksianne lähes viikoittain, mutta jottenkin vaan olen ollut tosi laiska, enkä vaan ole saanut aikaiseksi kirjoitella...
  3. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Ai nii, Rae: Sinuna en olis huolissaan kiloista... Mulla siis vasta 19+4 ja paino on noussu jo 5,5kiloa!:p Jatkuva nälkä vaivasi alkuraskaudessa ja sillon tuli syötyä normaalia enemmän ja liikuin silloin vähemmän. Mutta nyt olen mielestäni syönyt normaalisti ja tavallista terveellisemmin ja...
  4. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Tervehdys taas pitkästä aikaa! Kylläpäs täällä on taas tapahtunut mukavia asioita=) Kiitokset Keltakanelille uudesta pinosta. Kiva kun jaksat organisoida pinon asioita. Uskomatonta miten nopeesti aika menee! Tyuntuu, että vasta äskenhän sinäkin plussasit kuumeilijoissa!:O Ja nyt olet jo...
  5. L

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

    Heippa pitkästä aikaa! Olen kyllä lueskellut pinoa, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa. Kiva, että kaikilla näyttäisi vatsan kasvattelut etenevän leppoisasti. Itsellänikin pahoinvoinnit ja väsymys ovat helpottaneet ja työhousut alkaneet kiristää:) Eilen olin neuvolassa ja tänään...
  6. L

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

    Vadelmaunelma: Onnittelut plussasta! Tervetuloa pinoon! Ja onnea odotukseen! Keltakaneli: Herkut maistuu hyvin täälläkin...:popcorn: Ja ylipäätään syöminen! Illallakin saattaa joutua vielä jääkaapille ennen nukahtamista... Ja viimeyönä valvoin aamuyöstä (jännitin nt-ultraa) niin karmea...
  7. L

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

    Anna: Voi ei mitä uustisia:|. Olen tosi pahoillani. Ja en voi kuin toivotella jaksamista teille molemmille! Koko ajanhan se muakin pelottaa, että kaikki ei ehkä ole hyvin. Mutta ei siihen osaa etukäteen valmistautua. Pakkohan sitä on ajatella että kaikki menee hyvin. Toivottavasti teillä tärppää...
  8. L

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

    Lisäys vielä... ;) Nii... ei se Talitintti ole vissiin siirtynykään tähän pinoon, vai? Eli vain minä puutun listasta =)
  9. L

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

    Huomasin, että olin pudonnut pinon alussa olevasta "odottelijat"-listasta. Myöskään Talitinttiä ei siellä näkynyt (?). Mulla siis la näillä näkymin 19.3.2010 ja sairaala MKS. Hämmentävät muutenkin nää uudenlaiset sivut: /
  10. L

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

    Anna: Mullakin laskettu aika myöhästyi ekan ultran jälkeen lähes viikolla, mutta vielä sitä ei muutettu "virallisesti". Varmasti sulla kaikki hyvin. Mutta tietysti kurjaa odotella epävarmana seuraavaan ultraan asti. Ja viikko "takapakkia" tuntuu tylsälle... Viikot matelee, ainakin täälläpäin: /...
  11. L

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

    Kiitokset kaikille viisaille vastauksesta! Soitin neuvolaan ja mä nyt seurailen tilannetta. Varovasti aloitellaan petipuuhia pikkuhiljaa... =) Kaapo80: Mullekkin on varattu nt-ultra kun oon rv11+4... Toivottavasti ei käy samoin :/ Aika omituista, että "turhaan" juoksuttavat liian aikaisin...
  12. L

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

    Mä en oo ehtiny vielä perehtyä noihin vakuutusasiaoihin, mutta kiva lueskella teidän pohdintoja. En tiedä saisinko edes vauvalle vakuutusta kun mulla on tää sairaus... Pitää selvitellä. (.)PANIIKKI!! Eilenillalla seksin jälkeen vuosin verta! Itkuhan siinä tuli tietenkin, että tässäkö tää nyt...
  13. L

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

    Vieläkö mahtuisin mukaan? Minäkin olen "kotoisin" siitä samasta vauvakuumeilijoiden pinosta kuin Keltakaneli, Rae, Siukuki, Anna ja Smi. =) (.)Epävarma olo vielä koko raskaudesta, niin alussa vasta olen... Ja ihan ekasta yrityksestä kun tärppäsi!:D (Odoteltiin vuosi lääkäriltä lupaa...
  14. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Heipähei pitkästä aikaa! Onpas täällä ollut säpinää! Anna & Talitintti : ONNEA HIRMUISESTI! :flower: Mahtava juttu! Kaikkea hyvää teidän odotukseen! Kertokaahan kuulumisianne jatkossakin! Ja ilmoitelkaa jos/kun siirrytte johonkin toiseen pinoon! Tervetuloa uudet! Täältä saa kyllä hienosti...
  15. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Anna: Pidän peukkuja! Kuulostaa lupaavalle!! Sunny: Eikös se usein mee just niin, että kun lakkaa yrittämästä niin tärppää. Rentoa lomailua sinulle! Keltakaneli: Varmaan ihanaa kun sait tietää sukupuolen. Mitähän ne kalkkikeräytymät tarkoittaa? Toivottavasti häipyvät pian. (.) Testasin...
  16. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Sintti, Talitintti ja Siukuki: Suurkiitokset asiantuntijoille!! :D En maininnut viimeksi, että tein varmuuden vuoksi myös r-testin kun kummastelin ovisplussaa. R-testi näytti kuitenkin yhtä viivaa. No nyt teidän innoittamana testasin töistä tultua uudelleen, ja kuinkas ollakkaan, kaksi...
  17. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Onnittelut Annalle ja Talitintille ovisbongauksesta! Pidän peukkuja :flower: Onkohan monella kierrot venyneet vai kesäiset ilmat houkutelleet pois koneen ääreltä? Toivotaan, että saatais monta plussauutista lähiaikoina :) ON: Reissu ja lomat ohi, paluu arkeen koitti. Tätiä odottelin...
  18. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Kesälomailut ovat alkaneet ja itsekin olen ollut harvemmin koneen äärellä. Helteet ovat houkutelleet rannalle loikoilemaan. Ihana KESA!B) Sintti, Viu & Marienna: Jänskätän puolestanne! Jospa nyt saataisiin iloisia plussauutisia! =) Viu: Tiedän tunteen. Vauvauutisia satelee tasaiseen...
  19. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Linda vähän säätää täällä.. :p. Aloittelija olen täällä, mennee sen piikkin! ./ Siis korjaus edelliseen: Sunny, Sannuli & Anna Pahoittelut teille tädistä! :hug: Sintti ja Innuli: Teidän tätipahoittelut bongasin jostain aikaisemmasta päivityksestä, sorry! :ashamed: Marienna, sorry...
  20. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Viu: Hirmuisesti onnea teille! Nyt peukut pystyyn että plussa kruunaisi onnenne! Innuli: :hug: Kiitos positiivisesta kirjoituksestasi! Juuri noinhan sitä pitäis vaan jaksaa ajatella. Ja nauttia näistä hetkistä ilman lasta. Olivia: Tiedän tunteen. Vuosi tuntuu tosi pitkältä ajalta. Mutta...

Yhteistyössä