**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Kiitos talitintti ovistestailukokemuksista! Tulin siihen tulokseen että kyllä, ovis oli viime torstain tienoilla (oletan että siis oli). Amanda tuo kuulosta niin tutulta, että itselleen harhailee vaikka mitä oireita! Nytkin pieni ääni päässä sanoo, että kun pe tuli ihan vähän rusertavaa vuotoa ja oon ollut ihan älyttömän väsynyt ja jotenkin yököttääkin niin voisikohan olla... Mutta onneksi se isompi ääni vielä huutaa vieressä, että josko nyt vain odottaisit kiltisti :headwall:

Marienna sun listasi on aika vakuuttava! Mitäköhän sitä itse vielä voisi tehdä...? Jos viinin kohtuukäytöstä on haittaa niin sitä varmaan pitäisi vähentää, ruokavalio on kunnossa, ei tupakoida jne. Miehelle en kyllä vielä ole pillereitä kasannut kaappiin enkä itsellenikään kuin foolihappoa. Pitää ehkä jostain löytää sellainen ketju, jossa käydään läpi kaikki mahdolliset avut ja keinot ja valita sieltä oma coctailinsa.

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!
 
Viu
Amanda: Juu, täti kurvasi kylään kutsumatta vähän aikaisemmin. Yksityiselle lääkärille kun ollaan menossa, sain heti ajan siirrettyä haluamalleni päivälle, jolloin vuoto on loppunut.

Meille lääkäristä sanottiin, että simpat kannattaa tutkia jo ennen ensimmäistä yhteistä käyntiä ja naisen tutkimista, joten isäntä pääsee purkittamaan jo tällä viikolla ;) Kaikki tulokset saadaan sitten tietää kun mennään vastaanotolle.

Kiinnostaa kyllä kovasti tietää, millaisia tuloksia saadaan. Olen ihan vakuuttunut, että meissä on jotain vikaa, vaikka kaikki juu sanoo, että on ihan normaalia, että vuosi menee yrittäessä. En usko! Me pupuillaan todella pontevasti ja säännöllisesti ihan ilolla, eli ei mitään semmosta, että otollisina päivinä tehtiin sitä vain kerran kun ei huvittanut -ongelmaa. Joka kuukausi ollaan touhuttu joka toinen päivä (ja joskus useamminkin :snotty: ). Ei polteta, ei juuri juoda, syödään terveellisesti, ei olla ylipainoisia, asutaan maalla, ollaan ulkona ja mitähän vielä... :headwall:

Anteeksi nyt tämä oman navan tuijottelu. Kolmekymppiset kolkuttelevat ovella kuukkarikiukuttelu on päällä. Toisaalta on ihan hyväkin fiilis, elämä on hyvää ja toivoa taas keräilen. Ihan uskomaton optimisti toi mun mies, saa minut aina uskomaan, että kyllä se vauva sieltä vielä tupsahtaa :heart:

Feufollet, joko aloitit clomit vai joko on kyytiläinen matkassa, olis kiva kuulla kuulumisia!
 


Viu..................29v. .......kp2/28-36...........yk10.....
Marienna.......30v.........kp4/28-33..........yk4......
Sunny80........30v. .......kp7/31................yk3.......
Mma Ramotswe..34v..kp7/28................yk14.....
Sannuli79......30v. .......kp8/30-51...........yk10.....
Innuli..............30v. .......kp17/26-27.........yk12.....
Amanda77....33v.........kp22/33-55..........yk4......
Sintti-79.........30v. .......kp25/23-30..........yk12....
Olivia-79........31v. .......kp26/27-28..........yk7.....
Scrat...............30v.........kp39/28-38...........yk7....
Feufollet.........33v. .......kp47/28-39...........yk6....

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. ..........yk6........ plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............. 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Viu ja Marienna :hug:

...ja pahoittelut vähän jälkijunassa kaikille muillekin, joilla on pyörähtänyt uusi yrityskierto käyntiin.

Itsellä ei oikein mitään uutisia, apatia jatkuu. Odottelen tätiä saapuvaksi parin päivän sisään. :ashamed:

Muoks. Tuhruvuoto alkoi tänään, joten eivätköhän ne menkatkin ala viimeistään ylihuomenna.
 
Heippa-hei!

No nyt on simpat saatu purkkiin, voi taas käytää niitä siihen oikeeseen tarkoitukseen. Oli jotenkin ihan absurdia odotella, että vois taas olla sillee. Ukkohan odottelee joka kuukausi, mutta että minä joudun tällä lailla pidätteleen. Kaikkee sitä kokee kun vanhaks elää...
Viikko sitten ma kävin lääkärillä ja nyt on jo saatu simpat, hormonit, kilpirauhaset jne syyniin ja viimeisen Clomin tähän kiertoon otin aamulla. Tuloksia odotellessa... Oon kuitenkin saanut uuden ällin ja pakotan (?) lääkärini laittamaan aukiolotutkimukseen mahdollisimman pian. Mieltä painaa klamydia vuosia sitten... Onko muuten joku teistä kokenut ton aukiolotutkimuksen? No, olen kyllä ollut pällisteltävänä ja ronkittavana niiiin paljon, ettei voi olla enää mitään pahempaa... Vai?
Äh, nyt riittää! Mites teillä Scrat ja Feufollet, missä mennään? Mua jännittää jo!!! Sintti, ei vaivuta masennukseen, eihän?

Ylös, ulos ja lenkille! :wave:
 
Sintti mulla ihan samat fiilikset... Eli tätiä odotellessa...

Kiva MR että kaikki on hoitunut noin nopeesti! Pidän peukkuja, että saisitte hyviä uutisia!

Tsemppiä myös sulle Viu tutkimuksiin ja tädin takia :hug:

Marienna :hug:
 
Sintti mulla ihan samat fiilikset... Eli tätiä odotellessa...

Kiva MR että kaikki on hoitunut noin nopeesti! Pidän peukkuja, että saisitte hyviä uutisia!

Tsemppiä myös sulle Viu tutkimuksiin ja tädin takia :hug:

Marienna :hug:
 
mmarawstowe:
Minulle on tehty hssg siis aukiolotutimus suosittelen ottaan burana 600mg ennen tutkimusta niin ei satu niin paljon laittavat varjoainetta joka tuntuu painelta vatsassa menkkamaista kipua tuntuu lopuksi vatsassa ja vuotoa tulee sen jälkeen kannattaa varata mukaan pikkuhuosun suoja. Kipulääke auttaa ettei tee kauhean kipeää. Lääkäri suositteli särkylääkettä minulle. Nopea tutkimus ja tulokset saa heti.
Minulle tehtiin tutkimus, kun minulla on monirakkulaiset.

Nyt katsotaan tuleeko ovis ajattelin tikutella nyt omasta puolestani tauko saisi olla jo ohi.En jaksa enään odotella. Pitäisi toinenkin saada houkuteltua mukaan "sänkyjumpaan". :)
 


Viu..................29v. .......kp3/28-36...........yk10.....
Marienna.......30v..........kp5/28-33..........yk4......
Sunny80........30v. ........kp8/31................yk3.......
Mma Ramotswe..34v.....kp8/28................yk14.....
Sannuli79......30v. .........kp9/30-51...........yk10.....
Innuli..............30v. .......kp18/26-27.........yk12.....
Amanda77....33v...........kp23/33-55..........yk4......
Sintti-79.........30v. .......kp26/23-30..........yk12....
Olivia-79........31v. ........kp27/27-28..........yk7.....
Scrat...............30v.........kp40/28-38...........yk7....
Feufollet.........33v. .......kp48/28-39...........yk6....

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. ..........yk6........ plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............. 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
:attn: Feufollet ja Scrat...mitä siellä tapahtuu? :wave:

Jännät paikat myös Sintillä ja Olivialla :eek:

Täällä menkat loppuivat taas jo kolmen päivän jälkeen. Kaks tippaa tuli eilen ja yks tänään :p ja viikon päästä viim. olisi eka tikutus. Jännää! Oliko se niin, että periaatteessa kun on vahva viiva, on jo myöhäistä, vai niin, että samantien peiton alle, vai seuraavana päivänä. Erilaista tietoa saa lukea eri paikoista. Ja onko se oikeesti niin, että heikentää mahdollisuuksia jos joka päivä puuhaa vai voiko reilusti vaan antaa mennä. Jotkut väittää, että pitäisi antaa siittiömäärän kasvaa lepäämällä tärppipäivinä joka toinen päivä tai ainakin jossain sanotaan, että olisi hyvä pidättäytyä kaksi päivää ennen ovulaatiota....Uskoako tuohon vai ladata vaan pesä täyteen sytykkeitä :LOL:
 


Sintti-79.........30v. .......kp1/23-30..........yk13....
Viu.................29v. .......kp4/28-36...........yk10.....
Marienna.......30v..........kp6/28-33..........yk4......
Sunny80........30v. ........kp9/31................yk3.......
Mma Ramotswe..34v.....kp9/28................yk14.....
Sannuli79......30v. ........kp10/30-51..........yk10.....
Innuli..............30v. .......kp19/26-27.........yk12.....
Amanda77....33v...........kp24/33-55..........yk4......
Olivia-79........31v. ........kp28/27-28..........yk7.....
Scrat...............30v.........kp41/28-38...........yk7....
Feufollet.........33v. .......kp49/28-39...........yk6....

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. ..........yk6....... plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............. 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Sintti :hug: :hug: :hug:

Marienna eiks se niin ollut että vahvan viivan jälkeen seuraavan 12- 24 tunnin aikana on ovulaatio. Ja kyllä mä uskon ennemmin siihen että paremmin tärppää jos pupuilee joka päivä, silloin ei ainakaan ovis voi mennä ohi. Kun taas joka toinen päivä jos pupuilee niin joillainhan ovis voi mennä jo siinä puolessavälissä ohi ja jos simbat ei miehellä olekaan kovin pitkäikäisiä niin ei tuu tärppiä.
 
:hug: Sintille :'(

Sannuli jeps, nyt ryhdymme tositoimiin! Sitäpaitsi eihän ne siimahännät sieltä kodistansa mihinkään katoa, jos jotkut selviää muutaman päivän ja toiset päivän, niin onhan niitä sitten siellä yrittämässä yhteensä sama määrä kuin silloin kun niitä säästellen käyttelisi. Niin, että nyt meillä mies- ja naiskunto koetukselle :kieh: . Mun mies on onneksi tosi kannustava ja rauhallinen ja suhtautuu hyvin pitkämielisesti kaikkeen mun hömpötykseenkin :D .

Kohtahan tässä täytyy oikein alkaakin tiivistämään tahtia, huomenna jo kp7, jos sitä kp:t 10-20 olisi oikein tehostetussa liikunnassa. Täytyy ostaa palautusjuomaa :LOL:
 
Pakko vähän purkaa tänne huolia... Oon kyllä todella kärsimätön tän lapsihaaveen kanssa. Kait se johtuu siitä, että oon jo pitkään toivonut lapsen saamista ja perheen perustamista, mutta aiemmat suhteet on päättyny ja tapasin mun miehen vasta pari vuotta sitten. Nyt oon super onnellinen ja elämä on mahtavaa! Mutta sisällä koputtaa se toive kuitenkin... Ja kun 33 v. tärähti mittariin, tuli jo pieni pelko, et voisko aika olla menny ohi. Ja nyt tosi kovasti haluis tietää, onks lapsen saaminen mahdollista. Mun ystävillä on tosi paljon lapsia ja sisaruksilla myös, joten kai sekin vaikuttaa, kun niitä pyörii ympärillä ja aivan ihania kaikki! :) Enkä voi sille mitään, et kun kaveri äsken soitti ultrasta tultuaan (neljäs lapsi tulossa - 3 poikaa ja nyt sai kuulla odottavansa tyttöä), niin pieni suru tuli omasta tilanteesta, vaikka samalla olin iloinenkin. Hölmöä, kun tietää, et moni odottaa kauemminkin eikä tässä oo vielä mitään hätää. Silti ymmärrän lapsikuume sanan nyt todella hyvin! :) No, nyt lopetan tän purkauksen ja ajattelen positiivisesti!!

Nyt kun kierto on jo pitkällä, odotan kovasti, ettei täti tulisi (tai tulis ajallaan, eli PCO olis lievempi). Viikon, pari saan vielä odottaa... Hitsi, viikonloppuna on yhdet häät ja nyt jo mietin, et mitä jos kuitenkin oon raskaana... :) No, ei kait se testi vielä näyttäis oikein, jos kp 25 testaisin huomenna?

Ens viikolla on onneks lääkäri, joten ultrassa sit näkyy, onko kauan sitten todettu PCO edelleen päällä. Toisaalta toivois, ettei olisi, jotta voisi jatkaa luomusti. Mut toisaalta jos on, niin sais sit heti oikeet keinot sen hoitamiseks ja tehoa tähän touhuun. :)

Mma Ramotswe, onko Clomeista tullu sulle mitään sivuoireita? Miten se hoito oikeen menee? Otetaanko sitä aina kierron alussa ja sitten vaan katsotaan tärppääkö? Vai pitääkö siinä käydä ultrassa tsekkauksessa kierron alussa/puolivälissä? Ja aloitko ensin syömään clomeja ja sen jälkeen mies vasta meni simppatestiin?

Marienna, onnea tikutukseen! Mä oon lukenu, et oviksen aikaan kannattais pupuilla joka toinen päivä, jotta on riittävästi siemennestettä ja vahvempia siittiöitä? Ja kun siittiöt elää kuitenkin kauemmin kuin munasolu, joka toinen päivä pitäis riittää? Mut jokainen on tietty erilainen myös ja kaikki ohjeet ei päde kaikille. Mut kuten Sannuli sanoi, ei kai siitä ole haittaakaan, jos joka päivä pupuilee. :) Meillä on menny myös vähän fiiliksen mukaan ja aika tarkkaan joka toinen päivä on peittoja heiluteltu.

Sintti :hug:

Tsemppiä ja iloista mieltä kaikille!
 


Olivia-79........31v. .......kp1/27-28..........yk8.....
Sintti-79.........30v. .......kp2/23-30..........yk13....
Zipuli..............32v. .......kp5/29-31..........yk5.....
Viu..................30v. .......kp5/28-36...........yk10.....
Marienna.......30v..........kp7/28-33..........yk4......
Sunny80........30v. ........kp10/31................yk3.......
Mma Ramotswe..34v....kp10/28...............yk14.....
Sannuli79......30v. ........kp11/30-51..........yk10.....
Innuli..............30v. ........kp20/26-27.........yk12.....
Amanda77....33v...........kp25/33-55..........yk4......
Scrat...............30v.........kp42/28-38...........yk7....
Feufollet.........33v. .......kp50/28-39...........yk6....

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. ..........yk6....... plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............. 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amanda77:
Mma Ramotswe, onko Clomeista tullu sulle mitään sivuoireita? Miten se hoito oikeen menee? Otetaanko sitä aina kierron alussa ja sitten vaan katsotaan tärppääkö? Vai pitääkö siinä käydä ultrassa tsekkauksessa kierron alussa/puolivälissä? Ja aloitko ensin syömään clomeja ja sen jälkeen mies vasta meni simppatestiin?
Ukko-rakas sai sen lähetteen sinne simppatesteihin mun lääkäriltä kun otin lapsettomuutemme puheeksi. Käsittäkseni simpat testataan usein enskiksi siksi, että se on sen miehen ainoa testi ja siitä selviää jo aika paljon. Meillä naisilla taas voi kiikastaa vaikka mistä ja sen selvittäminen on työläämpää ja kalliimpaa. Imppikseni on muutenkin sitä mieltä, että tässä iässä ei enää jahkailla ja odotella, ja määräsi siksikin Clomit ja muut verikokeet heti mukaan.

Mulle ei Clomeista tullut mitään oireita, vaikka olin jopa naiivisti odottanut jotain suurta tärähdystä. Koska mulla on kierto suunnillen ton 28 päivää, määrättiin mulle yksi Clomi kp3-7. Ultraan pitää mennä ennen kp14 (ts. ennen ovulaatiota), jotta nähtäisiin onko munikset kypsymässä. Mulla edessä maanantaina... Sitten touhuillaan ahkerasti ja keltarauhashormoneja mitataan vielä noin kp21 verikokeella, jonka jälkeen katotaan miten kävi :). Piinaviikko!!!

Koska labrassa ja imppiksellä ramppaaminen on jopa kellontarkasti määrätty, joudun töissä vähän soveltamaan ja keksiin selityksiä missä hiippailen työaikana. Oon käynyt ahkerasti "työasioissa" virastoissa ja normaalista poiketen työpaikan ulkopuolella lounaalla (ja aina yksin...?). :saint:

Tervetuloa minunkin puolestani Zipuli! Kaikille hyvää viikonloppua ja Amanda, jos ei plussaa, voi ottaa viiniä (oma ohjenuorani).
 
Heipähei pitkästä aikaa! Onpas täällä ollut säpinää!

Anna & Talitintti : ONNEA HIRMUISESTI! :flower: Mahtava juttu! Kaikkea hyvää teidän odotukseen! Kertokaahan kuulumisianne jatkossakin! Ja ilmoitelkaa jos/kun siirrytte johonkin toiseen pinoon!

Tervetuloa uudet! Täältä saa kyllä hienosti tukea samassa tilanteessa olevilta. Mukavia & kannustavia ihmisiä. Tulette viihtymään =)

Kiitokset kaikille onnentoivotuksista! Ja tietysti vertaistuesta ja kannustuksesta! Olette olleet valtava tuki tämän pikku projektin aikana. Vaikka plussa tuli, niin tulin edelleen roikkumaan tähän pinoon.

ON: Vielä on kovin epätodellinen ja epävarma olo raskautumisesta... Kävin tänään äiotipolilla varhaisultrassa (ja eilen äitiysnevolassa). Pienenpieni ihmisen alku (9,4mm) sieltä löytyi. Ja sydämmen sykkeenkin näin ruudulta. Ultran mukaan RV 6+6. Hieno tunne, mutta huolettaa tietysti se suurempi keskeytymisen riski. Gynekin pariin otteeseen hoki sitä riskiraskautta... Matalalla profiililla siis eteenpäin. Mutta kuitenkin positiivisella mielellä =). Emme ole uutista uskaltaneet vielä kenellekään kertoa. Viikonloppuna ohjelmassa juomisen teeskentelyä, kun kaverit tulee kyläilemään... :LOL:.

Voimia kaikille tädin kohdanneille :hug: ja tsemppiä piinailijoille. Kaikille tasapuolisesti onnea projektiinnne! Kyllä se plussa sieltä tulee! Tiedä vaikka jo seuraavassa kierrossa!! :heart: Mukavaa vikkonloppua ja aurinkoisia päiviä. Vielä on kesää jäljellä! :wave:
 
Viu
Höh, taas on täti ikävästi yllättänyt monet palstan plussa-aallon jälkeen :/ Onnea Lindalle pienestä sydämestä :heart:

Tutkimuksiin meno ja apukeinot ovat pinossamme nyt pinnalla ja mielen päällä myös meidän projektissa. Mies kävi antamassa simppanäytteen pari päivää sitten reippaana poikana :p Mulle tuli ainakin ihan kiva fiilis klinikasta, siisti ja viihtyisä paikka ja kiva henkilökunta. Tiistaina on sit tosi koetus kun kuullaan simppatulokset ja minä menen ronkittavaksi. Jännittää jo aika lailla ja toisaalta odotan innolla, toisaalta pelolla. Suurin toive on saada jotain selvyyttä asiaan.

Niin ja mulle voi päivittää iäksi 30v, huh huijjakkaa. Nyt lähdetään rantasaunalle ja uimaan!
 
Olivialle :hug: :hug: :'(

Meilläkin on ollut puhetta tutkimuksiin lähdöstä, mutta miehen pyynnöstä yritämme vielä tämän kierron luomukeinoilla. Luulen, että miestä vähän jännittää että hänestä löytyy jotain "vikaa". Itse olen ollut viimeiset pari viikkoa niin stressaantunut muiden asioiden takia, ettei tämän projektin miettimiseen oikein ole riittänyt voimia - eikä tilanne tule tästä helpottamaan ainakaan pariin seuraavaan viikkoon. Olenkin aika skeptinen sen suhteen, että meillä tärppäisi juuri nyt, kun stressi kuitenkin tunnetusti heikentää mahdollisuuksia raskautua. Mutta toisaalta en ehkä jaksaisikaan tällä hetkellä tutkimuksissa käymistä ja tuloksista stressaamista, joten ehkä on parempi siksikin lykätä asiaa ensi kuulle. Vuoden yrittämisen jälkeen yksi kuukausi sinne tai tänne ei kuitenkaan enää paljoa paina.

Kiitos joka tapauksessa kaikille kannustuksesta ja positiivisuudesta, kyllä se aina auttaa jaksamaan eteenpäin. :whistle:

Joku muuten kyseli simppojen säilyvyydestä... Muistan nähneeni jokunen kuukausi sitten Hesarissa uutisen, että uudemman tutkimustiedon mukaan päivittäin pupuilusta ei olisi olennaisesti haittaa simppojen määrälle tai laadulle. Aiemmin on tosiaan suositeltu tuota 2-3 päivän taukoa kertojen välillä.

Synttärionnittelut Viulle! :flower: Toivottavasti tutkimukset menevät hyvin ja saatte selkeyttä tilanteeseenne. =)

Krizze, olin täysin onnistunut unohtamaan että sinäkin piipahdit täällä pitkästä aikaa! Syytän stressin sekoittamaa päätäni... :ashamed: Todella kiva kuulla, että teillä on asiat järjestyneet. Ehkä sitä perheenlisäystäkin siunaantuu jossain vaiheessa...? Kaikkea hyvää sinne rapakon taakse! :wave:
 
Meillekin tulee se maaginen vuosi yritystä täyteen tässä kuussa, eikä oikeasti ole kyllä minkään näköisiä realistisia toiveita plussaamisesta. Joka tapauksessa tämä kierto vielä odotellaan ja sitten lähdetään tutkimuksiin. Välillä kyllä jo iskee epätoivo ja ahdistus ettei meille ole tarkoitettu edes lapsia kun mitään ei ole vieläkään tapahtunut.

Ja tunnen olevani tämän asian kanssa jotenkin yksin tällä hetkellä kun ollaan miehen kanssa monesti puhuttu lapsettomuudesta ja mitkä asiat siihen vaikuttaa, niin silti mies ei tunnu oikein olevan tässä mukana. Itse kun olen yrittänyt muuttaa elämäntapoja terveellisemmäksi, tiputtaa painoa, vähentää alkoholin käyttöä yms yms yms. ja silti miehellä tuntuu olevan se kaljatölkki lähes joka ilta kädessä... pco:nkin oireet olen jo moneen kertaan hänelle kertonut, mutta silti aina vaan mies hokee että kyllä se tärppää kun vaan harrastaa kännipanoja ja seksiä missä milloinkin, ihan kuin se olisi ratkaisu siihen ettei ovulaatiota oikeasti tapahdu!

Anteeks taas tämä vuodatus mutta oli ihan pakko päästää höyryjä ulos kun ei oikeasti aina viitsi tolle miehellekään nalkuttaa samoista asioista.

Hauskaa viikonloppua kaikille!!!
 

Yhteistyössä