Kiitos talitintti ovistestailukokemuksista! Tulin siihen tulokseen että kyllä, ovis oli viime torstain tienoilla (oletan että siis oli). Amanda tuo kuulosta niin tutulta, että itselleen harhailee vaikka mitä oireita! Nytkin pieni ääni päässä sanoo, että kun pe tuli ihan vähän rusertavaa vuotoa ja oon ollut ihan älyttömän väsynyt ja jotenkin yököttääkin niin voisikohan olla... Mutta onneksi se isompi ääni vielä huutaa vieressä, että josko nyt vain odottaisit kiltisti :headwall:
Marienna sun listasi on aika vakuuttava! Mitäköhän sitä itse vielä voisi tehdä...? Jos viinin kohtuukäytöstä on haittaa niin sitä varmaan pitäisi vähentää, ruokavalio on kunnossa, ei tupakoida jne. Miehelle en kyllä vielä ole pillereitä kasannut kaappiin enkä itsellenikään kuin foolihappoa. Pitää ehkä jostain löytää sellainen ketju, jossa käydään läpi kaikki mahdolliset avut ja keinot ja valita sieltä oma coctailinsa.
Mukavaa viikonjatkoa kaikille!
Marienna sun listasi on aika vakuuttava! Mitäköhän sitä itse vielä voisi tehdä...? Jos viinin kohtuukäytöstä on haittaa niin sitä varmaan pitäisi vähentää, ruokavalio on kunnossa, ei tupakoida jne. Miehelle en kyllä vielä ole pillereitä kasannut kaappiin enkä itsellenikään kuin foolihappoa. Pitää ehkä jostain löytää sellainen ketju, jossa käydään läpi kaikki mahdolliset avut ja keinot ja valita sieltä oma coctailinsa.
Mukavaa viikonjatkoa kaikille!