**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Kiitokset tervetulotoivotuksista!

Aamulla testasin.. ja negahan se tottakait oli. Laskujen mukaan olisi jotain dpo16-18, joten pikkuhiljaa pitäisi näkyä. Tai sitten oon missannut oviksen kokonaan. Mutta kohta ei tarvitse enää jännitellä, alavatsa kramppailee siihen malliin.. :|

Mulla on toistaiseksi sellainen olo, että en vielä halua mennä tutkimuksiin vaikka pitkäkiertolainen voisi hakea jo aiemmin apua. Meillä maaginen vuoden raja ylittyy syyskuussa . Olen ollut siitä tyytyväinen viime aikoina, että kierto on ollut suht säännöllinen eikä niitä parin kuukauden kiertoja ole ollut. Mutta ei tästä enää kuitenkaan nuorene, niin ei loputtomiin voi odottaa.

Pitäkää te plussa-aalto vauhdissa :D ++ :whistle:
 
Paljon onnea Linda ja Anna :flower: :heart: Ihania plussauutisia =)

Talitintti joko testasit uudelleen? Toivotaan että haamujen haamu olisi merkki plussasta :)

Onpa täällä tosiaan tapahtunut pajon kun olin reilun viikon reissussa! Kivaa :)

Terveisiä myös ultrasta! Pikkuinen huitoi ja potki vimmatusti ja kaikki näytti normaalilta, vauva sai muutaman päivän lisää ikää, joten nyt menossa rv 12+2. Pahoinvointikin on jo loppunut, joten nyt elämä hymyilee =)

Keltakaneli onnittelut poikalupauksesta :heart:

Siukuki onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Kohta taas lähdetään reissuun, käytiin kotona vain ultran vuoksi, tsemppiä ja plussapuhureita kaikille kuumeilijoille ja onnea vielä plussanneille =)
 


Sannuli79....30v. .......kp1/30-51...........yk10........
Innuli...........30v. .......kp10/26-27..........yk12......
Sintti-79......30v. .......kp18/23-30...........yk12......
Olivia-79......31v. .......kp19/27-28...........yk7.......
Viu..............29v. .......kp23/28-36...........yk9........
Marienna.....30v. .......kp26/28-37............yk3........
Sunny80......30v. .......kp30/34...............yk3....... Scrat............30v.........kp32/28-38...........yk7.......
Feufollet......33v. .......kp40/28-39...........yk6.......
Mma Ramotswe..34v..........................


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. .........yk6........ plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki..29v. .............yk3...........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............ 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Voi Sannuli! Olen niin pahoillani! :hug: :hug:

Tervetuloa joukkoon Scrat ja Mma Ramotswe! Täältä onkin viime aikoina siirtynyt niin moni plussanneisiin, että tilaa on... =)

Rae mukava kuulla, että kaikki hyvin pikkuisella! :flower:

Lisää plussaa tähän ketjuun, niin voidaan muuttaa tuota ketjun nimeä!! :D
 
Ainoa hyvä puoli tässä kierrossa oli että viimein se lyheni siihen 31 päivään! Ehkä toivoa on että ovuloisinkin vielä luomusti. Jos hyvin käy niin ehtii vielä olla pari kiertoa ennen kuin ajateltiin mennä hakemaan hoitoa lomien jälkeen syyskuussa. Nyt täytyy vaan edelleen keskittyä painonpudottamiseen ja yrittää olla stressaamatta.

Tervetuloa Scrat ja Mma Ramotswe kyllä tänne mahtuu!! :flower:

Hienoa kuulla että kaikilla plussanneilla on ultrassa ollut kaikki hyvin!! :)

Innuli :hug: toivotaan että seuraava kierto sitten on se meidän plussauskerta!

Mites talitintti, feufollet ja sunny??? joko saa teidät siirtää plussanneisiin??
 
Moikka kaikille!

Reissusta taas kotiuduttu, mukava matka :) Tänne näyttää kans tulleen vipinää palstalle, jes! Tervetuloa uudet Scrat ja mma Ramotswe :flower: Tämä palsta on mahtava vertaistukensa vuoksi!! Itse en myöskään halunnut kertoa yrityksestä kuin muutamalle ihmiselle, joten täällä on hyvä purkaa ilonsa ja surunsa :heart:

Sannuli Pahoittelut tädistä :hug: :hug: :hug:

Rae ja Siukuki Mukava kuulla, että ultrassa kaikki kunnossa =) Onnea Keltakanelille poikalupauksesta!

ON Plussa vahvistui, eli kyllä sitä taidetaan raskaana olla :) Testaan huomenna aamulla vielä digillä, ihan vaan varmuuden vuoksi. Loma teki hyvää meille, vaikka en voi koskaan sanoa, etteikö tämä plussa olisi tekemällä tehty. Itse hieman tympiinnyin jossain kohtaan siihen hokemaan, että "ku ei yhtään mieti, ni sit tärppää". Tämän halusin vaan sanoa teille piinailijoille :heart: :heart: :heart: Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, et tämä "lomavauva" pysyy mukana loppuun saakka :heart:

Ps. Koska hieman jännittää nämä kolme ekaa kuukautta, ni jos vain mitenkään käy mielelläni täällä roikkuisin vielä... :ashamed:
 
Kiitsa tervetulotoivotuksista! Josko teidän ++postitiivisuus++ olisi tarttuvaa sorttia... :)

Vähän itseäni sätin siitä, että en aiemmin mennyt lääkäriin tilittämään vauvahaaveitamme. Olen joitakin vuosia sitten ollut naimisissa, eikä meillekään tullut vuodessa lasta. Erosimme sitten muista syistä, joten jäi sekin tutkimatta. Mitään en ole eksästäni sen jälkeen kuullut, joten en tiedä onko hänellä nykyään perhettä.
Viimeisien vuosien aikana olen rampannut imppiksellä katsastuttamassa munasarjojeni kudospaukamia, joiden epäiltiin jossain vaiheessa olevan kasvaimia, mutta kun ne eivät sitten kasvaneetkaan, päädyttiin dermoidiin tai johonkin vastaavaan.
Asia oli juuri ajankohtainen kun olimme nykyisen parisuhteeni kanssa puolisen vuotta seurustelleet. Sairaalassa tutkimuksissa käydessäni kyselivät perheenperustamissuunnitelmia ja en siinä kohtaa ollut edes uskaltanut ajatella tositoimiin ryhtymistä. Tokihan asia oli sitten nostettava pöydälle kotona, kun väläyttelivät leikkauksen mahdollisuutta, ja yllärikseni lapsen hankkimista puollettiin erittäin vahvasti.
Olemme molemmat olleet alusta asti sitä mieltä, että emme varmaankaan heti tai helposti tule raskaaksi. Emme syyttele toisiamme, sillä pidämme kumpikin itseämme "viallisena". Olemme myös varovasti keskustelleet muista vaihtoehdoista, jos vauvaa ei koskaa tulekaan.
Mutta vattanväänteistä päätellen pääsen heti maanantaina nappaisemaan ensimmäisen clomini. Luonnolisesti kyllästin itseäni myös clomi-tietoudella siihen omistautuneesta ketjusta. Suoraan sanoen olen positiivisesti yllättynyt nappien tuomista tuloksista...

Tarttee varmaan olla taas tekevinään töitä... :LOL:
 
ONNEA TALITINTTI :D Tottakai saat täällä meidän kanssa notkua ihan niinkuin muutkin plussanneet, eihän tuossa meidän pinon nimessä mainita mitään muuta kuin kolmekymppiset ensikertalaiset. Ekakertalaisiahan te plussanneetkin olette, hieman vain pidemmällä kuin me muut...
 


Mma Ramotswe..34v..kp1/28..............yk14........
Sannuli79....30v. .......kp2/30-51...........yk10........
Innuli...........30v. .......kp11/26-27..........yk12......
Sintti-79......30v. .......kp19/23-30...........yk12......
Olivia-79......31v. .......kp20/27-28...........yk7.......
Viu..............29v. .......kp24/28-36...........yk9........
Marienna.....30v. .......kp27/28-37............yk3........
Sunny80......30v. .......kp31/34...............yk3.......
Scrat............30v.........kp33/28-38...........yk7.......
Feufollet......33v. .......kp41/28-39...........yk6.......



Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. .........yk6........ plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki..29v. .............yk3...........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............ 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Hei mää oon listoilla :)! Kp on 26/28 ja yk 13. Vedin näköjään pohjat iässä ja masennuskerroissa meissä, jotka kuumeisesti yrittävät plussaantua. Jaksan kuitenkin uskoa mahdollisuuteen saada joskus oma bebee, sillä olen ollut raskaana ja sain keskenmenon 12 vuotta sitten. Silloin siis ainakin oli vehkeet ja värkit oikeilla paikoilla. Tosin näihin vuosiin on ehtinyt mahtua kaikenlaista vaivaa ja ongelmaa, joten ilman apuja ei näköjään enää lähde käyntiin.
Parin päivän sisällä uudet laskemiset ja uudet kujeet! :whistle:
 
Talitintti Onnea! :flower:

Toivon tosiaan edelleen, että te jo plussanneetkin olette seurassamme ja päivitätte kuulumisia!! =)

ON: alkaa taas pikku hiljaa iskeä masennus... Ei taida meille tulla vieläkään vauvaa... Oireet on sen makuiset... :'(
 
Viu
Onnea tuhannesti Anna, Linda ja Talitintti :heart: Plussa-aalto. tervetuloa uudet, kiva saada uutta porukkaa mukaan, kun plussaajien määrä kasvaa. Mma R, Sannuli ja Olivia, nyt ei mitään masennuksia vaan kesähellefiilistä ja tsempataan toisiamme yritykseen!

On: ens viikolla on meillä tutkimusaika edessä, aloin sitä vähän jänskättää, tää kuukausi on oikeesti otettu todella rennosti, pupuiltu on tiheästi juu, mutta ihan sillä mielellä, että tutkimukset alkaa ja sit ajatellaan asiaa, nyt vain lomaillaan. Ollaan oltu reissussa ja tehty remonttia. Saa nyt nähdä, löytyykö meistä vikaa...
 
Heips! Ilmoittautuisin mielelläni mukaan joukkoon, jos vielä mahtuu! :) Luin teidän kirjoituksia ja paljon tuttuja ajatuksia löytyi! Oon 33 v. esikoisesta haaveileva. Yritystä takana reilut 4 kuukautta - tosin kierrot on sekaisin pillereiden jälkeen ja viimeisin oli 55 pv!

Varasin just lääkäriajan Felicitakseen, koska oon aika malttamaton... Mulla todettiin PCO vuosia sitten ja nytkin vähän aknea, hiustenlähtöä, jne. Joten haluat tsekata heti, tapahtuuko ovulaatiota ollenkaan. Testailin vain kahdessa ekassa kierrossa, mutta sitten päätin lopettaa.

Koska vauvahaaveita on ollut jo pitkään (mieheni tosin tapasin vasta 2 vuotta sitten :) ), oon selvitellyt kaikkea mahdollista. Noudatan vähähiilihydraattista ruokavaliota, syön tiettyjä vitamiineja/hivenaineita, jne. Ja akne onkin jo vähän parantunut ja olo mahtava! Lisäksi oon käyny akupunktiossa ja saanu sieltä kiinalaisia yrttejä. Saa nähdä onko noista jutuista apua. :)

Mietin, et selvittäisin perusjutut yksityisellä ja sit katson eteenpäin rauhassa. Jos jotain hoitoja tarttee enemmän, kait sitä voi sitten siirtyä julkiselle puolelle? Mut vielä haluan olla optimistinen ja odotan innolla tämänkin kierron loppua... Nyt siis kp 17/33-55. Katsotaan, mitä tuleman pitää!

Yksi kysymys muuten niille, jotka on käyneet yksityisellä lääkärissä. Onko miehenne ollut aina ensikäynnillä mukana? Ja onko miehen simpat aina syytä tutkia heti, vaikka haluaisi itse vain selvittää, miten on omat asiat? Koska olis kiva pitää lapsentekopuuhat luonnollisina. ;) Vaikka itse en ajatusta juuri voi sivuun laittaa...

Tsemppiä ja plussapuhuria kaikille, kuullaan! :)

Amanda
 
Tervetuloa uudet jännääjät ja vielä kerran kaikille heinäkuussa plussanneille isosti onnea! Kyllä tästä iloa irtoaa tänne meidän muidenkin projekteihimme. Selvästikin plussaaminen on mahdollista tässä maailmassa edelleen :p

Meillä kävi eilen taas reilun vuoden ikäinen kummipoikamme kylässä ja voi jehna, miten suloinen pikkumies onkaan! Jos nyt pian tärppäisi niin saataisiin leikkikaveri kehiin... Lapsi on juuri oppinut kunnolla kävelemään ja on kyllä varmasti maailman suloisin. Meille kans!

Aloitin myös oviksen bongausta toissa päivänä. Tiistaina en saanut tikkuun minkäänlaista viivaa ja eilen tupsahti todella vahva viiva (rfsu ovistesti), hetken jo katselin, että onko se kontrolliviivaa vahvempi mutta ei sentään. Viimeksi kun koitin bongata niin viiva vahveni päivä päivältä, nyt tulos muuttui vuorokaudessa ihan merkittävästi. Kummallista? Ja tuntuu, että olisi vähän aikaisin jos jo nyt ovuloisin... Nooh, tutkimme tilannetta tänään uudestaan. Helle ei kyllä oikein innosta puuhiin mutta hyvän asian puolesta mitä vaan :LOL:

Ihanaa päivää ihanat naiset!
 



Mma Ramotswe..34v..kp2/28..............yk14........
Sannuli79....30v. .......kp3/30-51...........yk10........
Innuli...........30v. .......kp12/26-27..........yk12......
Amanda77...33v.........kp17/33-55...........yk4.......
Sintti-79......30v. .......kp20/23-30...........yk12......
Olivia-79......31v. .......kp21/27-28...........yk7.......
Viu..............29v. .......kp25/28-36...........yk9........
Marienna.....30v. .......kp28/28-37............yk3........
Sunny80......30v. .......kp32/34...............yk3.......
Scrat............30v.........kp34/28-38...........yk7.......
Feufollet......33v. .......kp42/28-39...........yk6.......



Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. .........yk6........ plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki..29v. .............yk3...........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............ 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Kiitos! :) Ihanaa, että on tällaisia paikkoja, missä tajuaa, ettei ole yksin huoltensa kanssa! :) Hitsi, miten sitä innostuukaan tästä lapsen saannista niin valtavasti, että se vie ajatukset täysin mennessään! Kahdessa ekassa kierrossa olin ihan täpinöissäni ja odotin, että heti tärppäisi. Siskoni kun ei ehtinyt kissaa sanoa, kun oli jo raskaana pillereiden jälkeen. Ja olinkin super pettynyt, kun mulla ei niin käynyt. Nyt oon vähän rauhallisempi, vaikka edelleen tää vauva-asia on mielessä ...hmm.... jatkuvasti.

Täällä on niin tuttuja fiiliksiä siitä, pitäiskö juoda alkoholia ollenkaan? Mitä syön? Miten liikun? Jne. Ja yritän ehkä liikaakin tehdä kaikki "täydellisesti". Mut samalla koitan pitää yllä hyvää fiilistä ja elää stressitöntä elämää. Uskon, että jonkin verran noi tunnemaailman asiat vaikuttaa. :) Eli pidetään lippu korkealla!
 
Hurjasti onnea, talitintti! :heart:

Tervetuloa myös Amandalle - mukava saada uusia joukkoon!

Jää vähän pikaiseksi tämä viesti... kiirettä pukkaa, ja tää helle tekee ainakin allekirjoittaneen ihan voimattomaksi. Ei jaksaisi keskittyä oikein mihinkään. Odotan jo innolla viileämpiä säitä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amanda77:
Yksi kysymys muuten niille, jotka on käyneet yksityisellä lääkärissä. Onko miehenne ollut aina ensikäynnillä mukana? Ja onko miehen simpat aina syytä tutkia heti, vaikka haluaisi itse vain selvittää, miten on omat asiat? Koska olis kiva pitää lapsentekopuuhat luonnollisina. ;) Vaikka itse en ajatusta juuri voi sivuun laittaa...

Amanda
Kävin lääkärissä maanantaina, ilman miestä. Hän sain kuitenkin suoraan lähetteen spermatutkimuksiin, jonne suunnataan kun klinikka taas aukeaa. Pitää tietää mitä aletaan hoitaan. Ns. "turhat" hoitoyritykset voi suoraan skipata, jos simpat ui väärään suuntaan. Kaikki nämä labrat, ultrat ja kokeet yksityisellä imppiksellä ei ole ihan ilmaisia, mutta en halunnut enää jahkailla. Mikäli jatkotoimenpiteisiin on syytä ryhtyä, siirto julkiselle puolelle tulee vääjäämättä eteen.
Mee sinne lääkäriin, ei siitä haittakaan ole. Todennäköisesti vain kannustaa tarttumaan toimeen.

Eilen oli ylläri-kp1, mikä tarkoittaa ensimmäistä Clomia huuleen huomenna ja maanataina taas labraan. Apteekkin siis. Adjö. MR

 


Sunny80......30v. .......kp3/34...............yk4.......
Mma Ramotswe..34v..kp3/28..............yk14........
Sannuli79....30v. .......kp4/30-51...........yk10........
Innuli...........30v. .......kp13/26-27..........yk12......
Amanda77...33v.........kp18/33-55...........yk4.......
Sintti-79......30v. .......kp21/23-30...........yk12......
Olivia-79......31v. .......kp22/27-28...........yk7.......
Viu..............29v. .......kp26/28-36...........yk9........
Marienna.....30v. .......kp29/28-37............yk3........
Scrat............30v.........kp35/28-38...........yk7.......
Feufollet......33v. .......kp43/28-39...........yk6.......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. .........yk6........ plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki..29v. .............yk3...........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............ 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
B) Terveisiä aurinkoiselta kesäloman viimeiseltä päivältä!
Tervetuloa MR, Amanda ja Scrat :wave:
:D :flower: Onnea Talitintti, Linda ja Anna!!!

Mä testasin tänään negan, sain just kuulla kahdelta kaverilta, että ovat saamassa lapset alkuvuodesta. Haluisin ihan kamalasti mukaan!!!

Odottelen menkkoja maanantaiksi-tiistaiksi nyt viime kiertojen perusteella. Kolme viimeistä olleet 32-33. Mitään oireita ei tietenkään ole :'( . Toivottavasti mulla olis vaan hitaat raskaushormonit ja olisin raskaana. Oli jotenkin hyvä fiilis tästä kierrosta.

Noh, tsemppiä kaikille!!! =)
 

Yhteistyössä