Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olin tämän takia ihan hukassa melkein puolet livestä, kun ihmettelin, että keitä nämä pojat oikein ovat ja joku kommenttikentässä laittoi, että OTP. Huh, jopas JO:n pojat on nopeasti sukeltanut parisuhteisiin. Ja vielä korostettiin, että se neljäs poika ei päässyt mukaan liveen, niin jokaiselle JO:n pojalle oli löytynyt sitten brittipoika. Hetken ehdin hätäpäissäni miettiä, että jäikö Jure siksi pois, kun ei ollut löytänyt ketään, mutta sitten tulin taas järkiini ja tajusin, että ehkä OTP on tässä yhteydessä jotain muuta tai joku faneista pilailee.
Heh, onneks en tajunnut tuota merkitystä, olisin ollut vielä enemmän hämilläni. 🤣
 
vierailija
Mä olin tämän takia ihan hukassa melkein puolet livestä, kun ihmettelin, että keitä nämä pojat oikein ovat ja joku kommenttikentässä laittoi, että OTP. Huh, jopas JO:n pojat on nopeasti sukeltanut parisuhteisiin. Ja vielä korostettiin, että se neljäs poika ei päässyt mukaan liveen, niin jokaiselle JO:n pojalle oli löytynyt sitten brittipoika. Hetken ehdin hätäpäissäni miettiä, että jäikö Jure siksi pois, kun ei ollut löytänyt ketään, mutta sitten tulin taas järkiini ja tajusin, että ehkä OTP on tässä yhteydessä jotain muuta tai joku faneista pilailee.
Kuolen täällä nauruun sun onnettomalle instalive-hetkelle! Aaaww...! 🤣🤣🤣
 
vierailija
Omg mun aivot räjähti, kun luin tämän uutisen (yes, siinä on mainittu Käärijä):

HS 3.7.2024

"KÄYTETTYJEN autojen kauppaan erikoistuneen Xbil-autokaupan sosiaalisen median tileillä vilahtaa äkkiseltään mittava määrä tunnettuja kasvoja. Mukana ovat olleet muun muassa muusikko Käärijä, urheilupersoona Aleksi Valavuori ja Duudsonit-tähti Jukka Hildén. Xbil on ollut myös Jokereiden pääyhteistyökumppanina."

Että watta faaak?

🤣
 
vierailija
Olin vielä niin hyvilläni, kun lopulta opin mikä OTP on. Koska hain pitkään siihen aina että onko se Other person's.. jotain? pohtien, että eei, ei se tämäkään ole.
Niin nyt se sitten tulee livessä vastaan
Mulla ihan sama juttu. En ole ollut missään fandomeissa mukana, mutta sattumoisin erään tv-sarjan paria kutsuttiin tuolla OTP nimellä. Nyt kun se yllättäen tuli vastaan Joksujen instassa niin tottakai mun aivot tulkitsivat että siinä on nyt sitten poikien true pairit. Enkä oikeesti hetkeen meinannut saada hengitettyä, kun olin niin hämmentynyt. Ja ehdin vielä tosiaan säälitellä, että Jure ei voinut tulla mukaan, kun sen true pairia ei ole löytynyt.
Nyt se kuulostaa tyhmältä mutta muutaman minuutin aikana mulla ehti ajatus lentää vaikka mihin mm. siihen, onko se oikean yläkulman poika Janin vai Bojanin. 😅
 
vierailija
Ajankohtaisuuden vuoksi, postaan ficcini uudestann pienillä muutoksilla tehtynä:

"Sano Bojanille terveisiä!" Mikke huutelee Jerelle, joka kikattaa keikkabussin yhdellä yläpetillä.
"Joo joo", Jere nauraa. "Mikke says hi!"
"Thanks Mikke!" Kuuluu hiljainen tuttu ääni verhon takaa.
"Shhh...." Ja hiljainen kikatus.
"Kännykkä pois nyt Jere. Oot kuluttanut jo melkein kokonaan tämän päivän luuriaikas."
"He's so bossy," yläpediltä kuuluu kahdet hiljaiset naurunpyrähdykset ja muminaa.
Mikke kääntyy katsomaan bussin käytävää taaksepäin. Jotain outoa on meneillään. Monesta pedistä kuuluu supinaa, hiljaista puhetta, josta ei saa selvää ja Mikke huomaa verhojen heiluvan.
"Jukka, onks kaikki okei?"
"Meil...joo mulla kaikki hyvin!" Mikke näkee pystyssä olevan peukun verhojen välistä.
"Allu?"
"Mmm....mitä...joo hyvin menee!" Allu kurkkaa omien verhojensa välistä.
Mikke hieroo otsaansa ja istuu alas odottamaan, että bussi lähtee liikkeelle. Hän katsoo uudestaan taakse matkaosaton suljettuja verhoja ja sitten ympärilleeb. Lotta ja Etel ovat uppoutuneita omiin kännyköihinsä. Teknikot juttelee kuskin kanssa tulevasta keikkareissusta. Missä muut ovat? Mikke miettii.
Mikke ei saa ajatuksiaan rauhoittumaan, vaan pyörii hermostuneesti ja yrittää kuunnella, mitä bussin takaosassa tapahtuu. Bussin moottori kuitenkin peittää alleen kaikki muut äänet. Lotta ja Katri nukkuvat nojaten toisiinsa.
Lopulta hän nousee ja hiipii hiljaa makuuosaston käytävää kuunnellen edelleen jatkuvia ääniä. Hän kuulee tuhinaa, matalaa kovaäänistä hengittelyä, maiskuttelua ja keskustelun supinaa.
"Jere, onks kaikki hyvin...syötkö jotain?"
"Tavallaan...", nauraa Jere, eikä ehdi sanomaan enempää sanoa, kun Mikke avaa verhot.
"Bojan!" Mikke huutaa.
Bojan makaa Jeren päällä ja piilottaa kasvonsa tämän kaulaan. Molemmat nauravat posket punaisena puristaen toisiaan tiukasti.
"Mitä...koska...miten..." Mikke takeltelee.
"Jäitteks te kiinni?" Kuuluu alapetiltä ja verhot avautuvat.
Jukka ja Jaakko makaavat selällään sekä käsikädessä ja sulkevat verhot uudestaan.
"We got caught!" Jere kikattaa ja hytkyy Bojanin alla.
"Shhh...Jure nukkuu..." Allu kuiskaa toiselta yläpedilta ja silittelee Juren hiuksia tämän pötköttäessä pikkulusikassa Allun kainalossa.
"What's the noise? Nace and I are trying to warch cat videos!" Jan huutaa vihaisesti alapediltä.
"Mitä täällä tapahtuu?" Mikke levittää kätensä ihmetyksestä.
"Mikke...oikeesti...shhhh..." Jere laittaa sormen huulilleen ja osoittaa viimeistä petiä, josta kuuluu tasaista hengitystä.
Mikke kurkkaa verhojen välistä, eikä meinaa uskoa silmiään. Häärijä on käpertyneenä Krisin ympärille kuin pieni Koala puunrunkoon. Mikke pudistaa päätää ja sulkee hiljaa verhot. Päätä pyörittäen hän kävelee istumaan ja painaa päänsä käsiin.
 
vierailija
Mä olin tämän takia ihan hukassa melkein puolet livestä, kun ihmettelin, että keitä nämä pojat oikein ovat ja joku kommenttikentässä laittoi, että OTP. Huh, jopas JO:n pojat on nopeasti sukeltanut parisuhteisiin. Ja vielä korostettiin, että se neljäs poika ei päässyt mukaan liveen, niin jokaiselle JO:n pojalle oli löytynyt sitten brittipoika. Hetken ehdin hätäpäissäni miettiä, että jäikö Jure siksi pois, kun ei ollut löytänyt ketään, mutta sitten tulin taas järkiini ja tajusin, että ehkä OTP on tässä yhteydessä jotain muuta tai joku faneista pilailee.
Luen nyt vasta näitä vanhoja viestejä ja olen hillittömästi nauranut sun kommentillesi.😂🤣 Kiitos siitä.😂🤣
 
vierailija
Mulla ihan sama juttu. En ole ollut missään fandomeissa mukana, mutta sattumoisin erään tv-sarjan paria kutsuttiin tuolla OTP nimellä. Nyt kun se yllättäen tuli vastaan Joksujen instassa niin tottakai mun aivot tulkitsivat että siinä on nyt sitten poikien true pairit. Enkä oikeesti hetkeen meinannut saada hengitettyä, kun olin niin hämmentynyt. Ja ehdin vielä tosiaan säälitellä, että Jure ei voinut tulla mukaan, kun sen true pairia ei ole löytynyt.
Nyt se kuulostaa tyhmältä mutta muutaman minuutin aikana mulla ehti ajatus lentää vaikka mihin mm. siihen, onko se oikean yläkulman poika Janin vai Bojanin.
Mulla on ollut ikävä tämänkaltaista itseironista ja lempeän hauskaa huumoria.❤
 
vierailija
Minusta tässä ei ole mitään hauskaa ja kellä voi tulla tollainen mieleen tuossa tilanteessa
En tiedä katsoitko liveä, mutta ainakin se alku oli tosi absurdi, kun ne kolme tuntematonta tyyppiä ilmestyivät sinne. Mä ainakin olin myös ihan pihalla ja mulle tuli ekaksi mieleen se Niko Saarisen joku live jonne ilmestyi ihan random tyyppi linjoille. Aivot vaan yrittää keksiä jotain, mikä selittäisi oudon tilanteen.
Mulle ei tuo OTP lyhenne sanonut yhtään mitään. Vasta kun joku kommenteissa kirjoitti bändin koko nimen tajusin, että kyseessä on bändi. Mutta sittenkin ihmettelin, että miksi ihmeessä ne on ottanut jotain Lontoon aikaisia tuttuja mukaan liveen vaikka selkeästi näytti siltä, etteivät kauhean hyviä kavereita olleet. Joten en ihmettele ollenkaan, että jos jollekin lyhenne OTP jotakin merkitsee, yhdisti sen tuohon tilanteeseen.
 
vierailija
En tiedä katsoitko liveä, mutta ainakin se alku oli tosi absurdi, kun ne kolme tuntematonta tyyppiä ilmestyivät sinne. Mä ainakin olin myös ihan pihalla ja mulle tuli ekaksi mieleen se Niko Saarisen joku live jonne ilmestyi ihan random tyyppi linjoille. Aivot vaan yrittää keksiä jotain, mikä selittäisi oudon tilanteen.
Mulle ei tuo OTP lyhenne sanonut yhtään mitään. Vasta kun joku kommenteissa kirjoitti bändin koko nimen tajusin, että kyseessä on bändi. Mutta sittenkin ihmettelin, että miksi ihmeessä ne on ottanut jotain Lontoon aikaisia tuttuja mukaan liveen vaikka selkeästi näytti siltä, etteivät kauhean hyviä kavereita olleet. Joten en ihmettele ollenkaan, että jos jollekin lyhenne OTP jotakin merkitsee, yhdisti sen tuohon tilanteeseen.
Ne soittaa yhdessä siellä Puolassa ja promosivat sitä keikkaa ja samalla tutustuivat toisiinsa kun eivät ennen olleet tavanneet
 

Yhteistyössä