Hakutulokset

  1. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Heippa taas pitkästä aikaa! Lukemassa olen käynyt lähes joka päivä mutta kommentointi on jäänyt, kun en jaksa kotona enää tietokoneella istuskella. Vaihdoin uudelle työmaalle ja sen verran kiirettä, että kotona haluaa vaan levätä ja tehdä pakolliset rutiinit ennen nukkumaan menoa :)...
  2. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Testailen vaan, onnistuukohan..
  3. T

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Hapsiainen Tsemppiä ja onnea matkaan! :heart:
  4. T

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Lilla My ihanasti käsittelet vaikeaa asiaa. Oon onnellinen, että sun ei tarvinnut fyysisesti kärsiä enempää, vaan asia hoitui luonnollisesti... :hug: Tulin vain poksumaan, nt-ultrassa olin tiistaina ja pieni oli kasvanut ja ihmistynyt huimasti. harmittavan pikainen oli ultraus mutta...
  5. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Voimia ja halauksia perämaan emäntä :hug:
  6. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Dopplerin hankkijat! Saako jostain halvemmalla kuin tämä? http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=10
  7. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Olin kanssa tänään nt-ultrassa. Vaavi oli kovasti kasvanut varhaisultrasta (10+0), oli ihan vauvan näköinen jo, pitkät raajat ja ihana :heart: Ultra jotenkin pettymys kokemuksena verrattuna siihen varhaisultraan, lääkäri ei näyttänyt paljoakaan liikkuvaa kuvaa, sanoi kyllä että vinha on meno...
  8. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Heipsan, Täällä on pikk hiljaa toivuttu flunssasta. Odotan innolla ensimmäistä lenkkiä, jokohan huomenna uskaltaisi :) Tallilla syntyi eilen pieni tammavarsa ja vielä ULOS! Oli ollut hoppu kantaa pieni märkä varsa sisälle lämpenemään, oli se silti ihana :heart: Kevät on siis tullut...
  9. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Täällä alkaa olo hiukan helpottamaan.. Aamulla menin päivystykseen, kun tuntui että hengitystiet muurautuu umpeen ja olin vauvasta huolissani. Antibioottia ne tarjos. Oon itkenyt ihan hulluna! Aina olen aika herkkä ollut mutta tää on jo aikamoista! Viime "huutoparku"-kohtaus tuli kun mies...
  10. T

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    :snotty: Takana HIRVEÄ yö... "Nukuin" muutaman minuutin pätkissä ja olo on sen mukainen. Koiralla kamala yskä, lähtee ihan keuhkoista asti ja yskimisen jälkeen puklaa valkoista limaa. Meillä ei kämpässä ole varmaan yhtään neliösenttiä, missä sitä limaa ei olisi ollut :( Maksimissaan se on...
  11. T

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Olin Kaarinassa "varhaisultrassa" ja lääkäri oli mahtava, suhtautui mun parkumiseeni ja pelkoihin hienosti. Ja sitten.. Näin meidän vauvan! :heart: Siellä se potki ja huitoi, sydän löi vahvasti. Kyyneleitä pidätellen mä ihastelin sitä, en saanut tarpeekseni millään. Koko oli 35mm ja vastasi...
  12. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Wendy :hug: pokermama: :flower: Onnea! Ja tsemppiä kaikille sairastaville! OLEN ONNELLINEN! En muista näin hienoa päivää kokeneeni! Olin Kaarinassa "varhaisultrassa" ja lääkäri oli mahtava, suhtautui mun parkumiseeni ja pelkoihin hienosti. Ja sitten.. Näin meidän vauvan! :heart...
  13. T

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Heippa pitkästä aikaa! Täällä ollaan sairasteltu ja oltu niin tuhottoman väsyneitä, ettei ole paljon muuta jaksanut kuin töissä käydä ja kotona sitten köllötellä. Koiratkin saivat sitten jostain kennelyskän, ja ne on entisestään valvottanut yöllä. Olen kyllä tullut tämän raskauden myötä...
  14. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Varhaisultra varattu torstaille Varsinais-Suomen lääkäripalvelusta... :D Hih! Mies pyöritteli päätään mutta pakko jo nähdä, onko vatsassa joku! jännittää! Tuike81 9+4
  15. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    :flower: Onnea kaikille, jotka ovat saaneet iloisia uutisia ultrassa! Ja tsemppiä epätietoisuuden kanssa painiville! Mitä enemmän luen toisten kokemuksia varhaisultrista, sitä enemmän sinne haluan. Odotan ultraa kuin kuuta nousevaa (2 viikkoa vielä) ja olisi tietysti murskaavaa, jos sieltä...
  16. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Huh, kun on kestänyt puoli työpäivää lukea kaikki viestit! Ahkeria naisia! :D Rebecca78 En oo yhtään kokonaista yötä nukkunut raskaaksi tulemisen jälkeen.. Käyn pissalla, juon (kauhea jano koko ajan), heräilen muuten vaan pieneenkin häiriöön. Mikä yleensä johtuu koirista. Oonkin...
  17. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    heippa pitkästä aikaa! =) Huimasti tullut tekstiä ja varmaan uusiakin, tervetuloa! Kiitos, että saan jatkaa tässä pinossa, vaikka tuo maaginen päivä tupsahtikin "väärälle" kuukaudelle.. Kohta aloitan urakan ja luen nuo 10 lukematonta sivua :whistle: Olin kuumessa kaksi päivää ja...
  18. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Huomenta! Eilen oli neuvola ja se olikin mukava kokemus. Neuvolatätti oli aivan ihana. LA hän kertoi nyt 30.9 joten en taida kuulua tähän pinoon enää :'( Harmi, kun olen jo niin tottunut teidän kirjoittelua lukemaan. 3 viikkoa pitäisi jaksaa odottaa, ennenkuin saa kuulla pienen tuolla...
  19. T

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Puskajussi: Onpa upeaa, että sait kuulla pienen sydämen sykkeen! :heart: Onnea!

Yhteistyössä