~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

On noita synnytyksiä aina ihana katsoa :heart: Tuli ihana fiilis äsken itselleen, kun katselin Martinan synnytyksen edistymistä, että mekin varmaan päästään syksyllä ponnistelemaan :heart: Itkuksihan tässä kohta menee :'( :D
 
Mintukas: mulle tuli kyllä lähinnä kylmät väreet... :ashamed: Kuopuksen synnytys oli ihan kauhea ja kovasti olen tässä miettinyt että pitäisi sinne pelkopolille ilmoittautua... Tiedä sitten kuinka ne sen pelon ottaa pois? :xmas:
 
Pahoittelut Kätsylle, toivottavasti pääsette uuteen kiertoon mahdollisimman pian! :hug:

Puskajussilla oli valtavan hienoja uutisia, ihanaa! :heart:

Leli82 kiitos, hauskaa, kun on muitakin näiltä kulmilta, taitaa meitä olla useampikin. :)

Galluppiin: Olen sairaanhoitaja ja teen kolmivuorotyötä. Nyt juuri yövuorot menossa, ja aika lailla uuvuttaa. Onneksi saan kuitenkin päivällä suht hyvin nukuttua. Työ ei ole onneksi kuitenkaan fyysisesti rankkaa.

Minä olen syönyt plussaamisesta asti raskausmonivitamiinia, taitaa olla multivitaa. Pitäisi kyllä muutoinkin katsoa syömisiä järkevämpään suuntaan, enempi hedelmiä ja kasviksia.

Minäkin olen seurannut tuota Martinan raskautta ja täytyy myöntää, että ennen pidin häntä aivan turhana ihmisinä, jonka tekemiset ei voisi vähempää kiinnostaa. Ohjelmaa seuratessa kuitenkin sain hänestä paremman kuvan, jotenkin inhimillisemmän. Synnytystä seuratessa tuli kyllä kyynel silmään. Toivottavasti saan olla syksyllä samassa tilanteessa :heart:

Ultraäänen hinnasta sen verran, että meillä maksaa yksityinen 150e kerta, josta saa sitten jälkeenpäin kela-korvauksen. Tulee aika kalliiksi, nyt on kaksi ultraa takana ja kolmas vielä edessä. Mutta eipä tuolla hinnalla ole väliä, haluan tietää, että pienellä on kaikki hyvin.

Minulla on ylipainoa reilusti, joten raskausmaha ei varmasti tule näkymään pitkiiiin aikoihin. Toivottavasti kuitenkin joskus :D Vatsaa kyllä turvottaa, viime yönä farkut puristi hirveesti, teki mieli aukaista housut, mutten kehdannut. Puhuin laihdutuksesta töissä juuri ennen plussaamista. Työkaverit varmaan katsoo, että eipä etene laihdutus....

Jatkan vauva-sivuilla surffailua :p
 
aamupuuro syöty ja kylläpä alko etomaan...
ite otin sen sikapiikin, kun en ees tienny olevani raskaana. viikkoja silloin oli 4. nyt hiukan se arveluttaa mut onneks etoo, niin voin olettaa kaiken olevan kunnossa.

justiina 5+jotain
 
niin tuosta närästyksestä piti kirjoittamani. mulla esikoisesta närästi reippaasti mut sillon ruokavalio oli tosi epäterveellinen, söin rasvasta ja herkkuja. kilojaki tuli 20. kakkosta oottaessa ei närästäny ollenkaan, jolloin söinkin paljon terveellisemmin.

kiloja en tässä raskaudessa aio turhaan kerätä. kuopuksesta jäi onneks vaan 1 kilo mut esikon kiloja on vieläki tos vyötäröllä 6.
 
Täällä pitäis vissiin käydä viisi kertaa päivässä, jos ei halua lukea romaanin verran tekstiä kun tulee paikalle...

Tervetuloa uusille plussanneille! nordenskjoltin tarina oli ihana! ihan meni kylmät väreet kun luin. =) onnea luomuplussasta!

Heikku, imetätkö vielä? jos imetät, niin maidoton dietti koskee sitten sinuakin. Mä sain aikanani itselle ohjeet, että jos esim. rasiamargariinissa on tippa maitoa niin ei haittaa, (sitä syödäänkin niin vähän) mutta sitten kaikki missä on vähän enemmän pois. Ei auta kun lukea pakkausselosteita.
Jos et enää imetä, kannattaisi olla yhteydessä neuvolaan, sillä maidotonta dieettiä pitää jatkaa 2 viikkoa ennenkuin tuloksesta voi olla varma. Lapsi kuitenkin tarvitsee kalsiumia jostain.
Lasten ruuista sen verran että puurojauheet ja aika monet purkkiruuat sisältävät maitoa. Niistäkin luen aina purkin kyljet ennenkuin ostan. teen hyvin pitkälle itse kaikki ruuat tytölle, helpompaa ja monipuolisempaa kuin etsiä kaupan valikoimista.

Synnytyksestä on ollut puhetta. Mulla meni synnytys viimeksi oikein hyvin kaikkien paitsi omasta mielestä. Valvoin kotona kaksi vuorokautta putkeen kovien supistusten kanssa, jotka tulivat noin vartin välein. Kätilön kanssa ei kemiat pelannut, avustava kätilö oli mies joka v*ttuili mulle. Ponnistaminen oli maanpäällinen helvetti. Jälkeenpäin en edes ihastellut vauvaa vaan makasin järkyttyneenä kivun määrästä ja ihmettelin miten sellaisen kokemuksen jälkeen voin olla elossa. Vauvan annoin pari tuntia synnytksen jälkeen hoitoon että saisin nukkua. Varhainen vuorovaikutussuhde todella kärsi huonosta synnytyskokemuksesta. Minä PELKÄÄN synnytystä!

Pelkopoli se on mullakin edessä.
 
Kylläpäs on taasen kylmä aamu ja ensi viikolla kuulema vielä kylmempi! Onneksi aurinko jo lämmittää päivällä.

Synnytyksistä on ollut puhe - eka synnytys kesti 12 tuntia. Yöllä oltiin sairaalassa, joskus yhden main, jolloin olin kolmisen senttiä auki. kuutisen tuntia kärvisteltyäni olin auennut vain sentin lisää... joten otin epiduraalin. Epiduraali sai minut muuten tärisemään hillittömästi, aivan kuin olisi palellut ihan kympillä! No, puolisen tuntia sen jälkeen alkoi hirveästi ponnistuttaa, eikä hoitsut millään antaneet lupaa sitä tehdä - yritäppä niitä pidätellä.. Onneksi sain sitten yhden kurkkaamaan tilanteen ja aukihan minä olin - 6cm reilussa puolessa tunnissa =) Nopeassa aukeamisessa oli vain se huono puoli, että kohdun suu ei ollut niin pehmeä kuin hitaassa aukeamisessa ja kun alkoi ponnistuttamaan niin siellä ikäänkuin paikat vähän turposivat (kai). Ponnistusvaihe kesti noin tunnin, poika junttas käytävää edestakas ja syntyi komea pahka päässään. Repesin aika pahasti ja tikkejä tuli sen parikymmentä. Synnytys itsessään ei sattunut kun se epiduraali vielä vaikutti, mutta se tikkaus oli suoraan helvetistä. Muuten lähdin ihan positiivisin mielin tekemään kakkosta!

Toinen tulikin sitten jo paljon helpommin, kesti kuutisen tuntia ja pärjäsin ilokaasulla, jota vetelin ihan antaumuksella. Ponnistusvaihe oli neljä minuuttia. Synnytys oli ihana, kätilö kohdillaan ja fiilis rauhallinen ja tunnelmallinen.

Nyt kun noista synnytyksistä on jo niin kauan, niin joutuukohan sitä aloittamaan kuin alusta???

sannri 7+1
 
Huomenta!

Täällä kunnon pakkanen -32,ei oo moneen päivään päästy pihalle,kun on ollut niin kylmää.

Galluppeihin : Heti plussan jälkeen aloin napsimaan Multivita raskausvitamiinia,vajaa purkki oli jäänyt edellisestä raskaudesta. Maitoa en juo niin pitää ostaa kalkkitabuja lisäksi. Väkisellä oon nyt juonu sitä maitoa,kun kalkkia en oo saanu vielä hommattua.

Edellinen synnytys ei jättänyt mitään pelkotiloja. Lapsivettä meni ihan vähäsen viiden aikaan iltapäivällä kotona. Supparit alko siitä hissukseen. Yhdeksän maissa mulla tuli vessassa käynnin yhteydessä ihan vähän verta,soitettiin sairaalaan ja ohjeistus oli et pitää lähtä sinne jos verta vielä tulee. Toisen kerran sitä tuli klo 23 jälkeen,lähtö sairaalaan.

Supparit loppu,kun kävelin sairaalaan käytävää sisään. Paikat oli vain 2 sormelle auki.Oisinkin halunnut olla vielä ihan rauhassa kotona ja kun verta tuli niin vähän.

Sain kipulääkkeen mut en kerennyt nukahtaa,kun supistukset voimistu,halusin vyöhyketerapiaa ja sainkin,tykkäsin siitä. Sit mentiin saliin joskus 3 yöllä. Kalvot puhkastiin ja päästiin tosi toimiin.Otin ilokaasua koviin supistuksiin. 7.55 mies meni soittaan työpaikalle ettei tule kun aletaan synnyttämään. 8.15 syntyi meidän ihana pieni tyttö. Eppari leikattiin ja
tikkejä tuli liuta,ei se ollut paha,pahinta oli kamalat pukamat :( Kätilöt kehu et mut on luotu synnyttämään :LOL: toivottivat pian tervetulleeksi. En huutanut kertaakaan synnytyksen aikan,yhesti sanoin et ei tämä oo ihmisten hommaa ja nauroin päälle :)

Ikävää oli et vauva joutui sokeritippaan teholle 3 päiväksi ja perhehuoneessa oli aika orpoa miehen kanssa kahdestaan,päivät vierailtiin sitten teholla.

Toivon nyt et voisin olla kotona pitempään ja synnytys menis hyvin,ilman suurempia kivunlievityksiä. Lokakuuta odotellessa :)

Niin meidän esikoinen on syntynyt 25.10 ja tämän laskettu aika olisi 12.10 :)

Nyt tuli kamala romaani,poistun siivoilemaan :)

t 77 ja asukki 6+3
 
Huomenta!

Eilen oli neuvola ja se olikin mukava kokemus. Neuvolatätti oli aivan ihana.
LA hän kertoi nyt 30.9 joten en taida kuulua tähän pinoon enää :'(
Harmi, kun olen jo niin tottunut teidän kirjoittelua lukemaan.

3 viikkoa pitäisi jaksaa odottaa, ennenkuin saa kuulla pienen tuolla masussa tosiaan olevan, kauheen pitkä aika!!!! Neuvolatäti lohdutteli ettei todennäköisesti kuitenkaan mikään kohdun ulkopuolinen ole, koska ei siellä enää mahtuisi kasvamaan.

sikapiikistä:Mulla on todennäköisesti viimeinen tilaisuus ottaa se maaliskuun puolessa välissä, jolloin olen 10+ viikkolla. En MILLÄÄN haluaisi ottaa sitä ennen viikkoa 12..ÄH!

Painoa oli tullut 3 kiloa, odotan kyllä todella, että tää väsymys lähtisi jotta jaksais taas liikkua normaalisti.. Muuten ei hyvä heilu!

Mä jään nyt sit taustalle,koska en lokakuisiin enää kuulu! Käyn kyllä lukemassa teidän kuulumisia!

Parasta mahdollista jatkoa ja hyviä vointeja jokaikiselle! :heart:

Tuike81 8+1
 
Huomenta!

nordenskjoltilla oli aivan ihana tarina!
Onnea muillekkin uusille plussaajille :flower:

Ääks, illalla tuli sellasia melko kipeitä menkkajuilintoja ja yöllä kans, ovat jatkuneet nyt aamullaki, Mietin, että pitäskö ottaa panadolia. Vuotoa ei oo tullu, oikeestaan se on vähentyny siitä viime viikosta. Onko nämä nyt niitä kohdun kasvukipuja vai mitä ihmettä?!
Ihanaa tää esikoisen odotus ku kaikkia kolotuksia suurinpiirtein säikähtää ku ei tiedä mitä ne on :D

Duffy ja Oula 6+0 POKS!
 
tämä ilkeä ihminen takavarikoi hello kitty-läppärin, kun ei 2-v ja 3-v tyttöjen siivouksesta muuten tullu mitään :whistle: ... Miehen nuorimmainen ollu viikon meillä vääntämässä mun 3-v neidin ja 10-v sällin seurana... Jee jee. Muita uusperheellisiä täällä?

Yksi tuttu raskausoire ainakin on taas tullu: hiuspohja ei rasvoitu niin kovasti ku "normaalisti". eikä kyllä haittaa sitten lainkaan :D Muut oireet onkin sitten tätä vakiokamaa kuten kipeet tissit, etominen jne jne...

Eka synnytys mulla kesti jotain 11-12 tuntia ja toka olis ollu n. 15 tuntia, mutta kätilö laitto kestoajan siitä kun raahauduin sairaalaan "ettei näytä niin paljolta" :LOL: eli jos oppikirjoissa toka kestää vähemmän ku eka, ei se saa tosielämässäkään olla pidempi? ;) vai..?

Tjoo, nyt onnistuin ruoskia nuo plikat siivoamaan, kaippa tässä vois itekin jotain koittaa saada aikaan... Vaikka olo on aivan jäätävä, flunssa päällä kivasti edelleen. Eilen nappasin Duactin kun ei meinannu henki kulkea nenän kautta, ei siinä ohjeessa suoraan kielletty ottamasta sellaista joten...
 
täällä oli aamulla -36 pakkasta :kieh: |O alkaa pikkuhiljaa kyrsimään nää pakkaset, puita uuniin vaan selkä vääränä pitää kantaa...
tänään siis reissuun lasten kanssa ja siskon perheen kanssa, palaillaan sitte sunnuntaina ja musta tuntuu et menee kauan ennekuin saan luettua kirjoitukset täällä läpi, sillä tekstiä tulee kamalasti :D
mut nyt siivoilemaan ja pakkailemaan, hyvää vkoloppua kaikille :wave:
 
neuvolassa käyty ja olipas mukavan oloinen neuvola"täti" (varmaan mun ikänen ellei nuorempikin ;) )
laskettu aika olis nyt sit 3.10.2010 ja raskausviikkoi 7+5 :)
koko käynnin ajan teki ihan hillittömän pahaa,tosi mukavaa...

ekaan ultraan pääsen sit parin viikon päästä kättärille jossa ottavat sit muutkin labratestit.

ja hyyyyhhh kun ulkona oli kamala ilma!
 
Ammatista Eli luin yläasteen jälkeen itseni kokiks ja satuin menemään toisena opiskeluvuotena kotipizzaan työharjoitteluun ja vielä kymmenen vuoden jälkeen olen edelleen osittain sillä tiellä. Toisena ammattina mulla on painaja ja erikoistunut olen seripainamiseen. Nyt olen seripainosta lomautettuna ja teen kotipizzassa entisillä työnantajilla tuuraushommia. Tosin tykkään tosi paljon olla kotipizzassa kun etenkin mun työpaikalla on niin mahtava työhenki :)

Edelliset synnytykset poika syntyi 2004 ja alkoi 36+2 lapsivesien menolla ja käynnistyksen ja pitkän kärvistelyn jälkeen saatiin poika maailmaan 36+5 viikolla. SYnnytys oli pitkä mutta ihan ok muisto jäi ja repeemiä tms. ei tullut. Tyttö syntyi 2005 ja synnytys oli täysin oppikirjojen mukainen. 5,5h täysin luomuna ja olin heti elämäni kunnossa synnytyksen jälkeen. Eli sinänsä ei pelkoja vaikka vannoin synnärillä että kolmatta ei tedä kun ei se synnytys nyt niin kivaa ole..

Synnytyssairaala et odotusaika Eli mä oon ollut kaks kertaa siis vammalan aluesairaalassa ja sinne meen nytkin jos vaan kaikki menee hyvin. Ajatus taysista on täys painajainen ja sinne en mene ennen kun vasta sitten kun on henkiä vaarassa. Vammala saa täydet pisteet, mahtava paikka!
Mulla on hirveä pelko tän odotus ajan kanssa kun esikoisesta lihoin 40kg ja kakkosesta 20kg nyt olen laihduttanut 30kg ja samassa painossa nyt kun sillon kun esikkoa aloin odottaa. Oon ihan hysteerinen ton lihomisvaaran vuoksi!! Mun on pakko tarkkailla syömisiäni tosi tarkkaan koska mää en kestä fyysisesti enää sadan kilon painoa enkä halua kestää koska olen nyt normaalipainoinen..

Possupiikki Olen ottanut koska kuulun riskiryhmään. Ja mun sairaanhoitaja vanhemmat puhuvat sen puolesta ja luotan niihin. Mun pitää ens keskiviikkona katsoa neuvolassa et miten astmalääkityksen kans toimin (jota en onneksi pahemmin talvisin tarvi) ja kun mulla on ollut anafylaktisia shokkeja joiden täyttä syytä ei ole löytynyt et saanko käyttää adrenaliinikynää jos reaktio iskee. Kaikki tällaset mietityttää. Ja sitten vielä se että mun työ siellä seripajalla on rengastettavissa tupakan savuin haittihin joten saa nähdä jäänkö sit erityisäitiysrahalla kotiin..

(.) Mahaa juilii ja valkkaria valuu jo niin et aloin olla hysteerinen et mitä sinne housuun lorahtelee. Tuntuu et nyt kun tietää kaikesta enemmän kun edellisten kanssa niin ei osaa olla olematta hysteerinen. Rinnat on ajoittain kipeet ja ajoitain ei niin kipeät. Vatsa on turvoksissa ja oon kauhean itkuinen ja koko ajan on hiki ja jano! Jotenkin pelottaa että kun nyt tämä tuli suunnittelematta että kun siitä ollaan nyt innoissaan niin se otettas pois meiltä :/

Champion ja tirpunen 4+2
 
Tuike81 Voithan sä täällä kirjoitella ainakin minun mielestä? Sehän voi hyvin syntyäkkin vasta lokakuussa..

Duffy Mulla oli esikoisesta ainakin monta viikkoa niitä kohdun kasvu kipuja.. Nyt ei niin paljoa ole ollu.

Itekkin pitäisi tohon ruoka valioon ottaa vihanneksia ja kasviksi.. Joudun syömään kaks ruokaa joka päivä ja silti illalla tekis miele viel ruokaa :LOL: Mies tieskin eilen kun se tuli töistä ja en kerenny ku sanoa et mul on niin se sano sen loppuu nälkä eiks niin :LOL:

pikku prinssi 5+6 huomenna 6 :heart:
 
Mua alkaa kyrsimään tää väsymys, oikeesti miten voi olla näin vetämätön olo... Tuntuu, että pahenee vaan päivä päivältä. Mikäköhän tähän auttaisi?! Nukkuu vrk 24 tuntia putkeen...

Puskajussi: onnittelut sinne, hieno homma :heart:

Tuike81: Voi että, tule kumminkin välillä kertomaan kuulumiset :) Kukas muuten oli neuvola tätinä?

Höplömmöö: No aika omituista, että sen takia merkitään lyhyemmäksi aika, että näyttää vähemmältä :eek: En oo tollasestakaan ennen kuullut, mutta eipä kai se ihme että yleinen luulo on että ois lyhyempi, jos noin kaunistellaan :D

Hyvää viikonloppua kaikille :wave:

Lilein + piipiäinen 6+4
 
Heikku; jos imetät ja jäät itte maidottomalle dieetille niin sun pitää vaan lukee kaikki pakkausselosteet. Eli kaikki maitoprotetiinit on karsittava pois. Kannattaa vaikka googlettaa maidottomasta dieetistä niin saat apuja. Aika vaikeeta ja hakemista se on. Ja jos teillä on korvike käytössä ni sekin pitäs jättää pois ja kaikki ne veliit ja muut missä on maitoo/korviketta. Kannataa ensin kokeilla tuo maidon pois jättäminen, että tuoko apua öihin ja ihoon. Jos ei ala auttaa niin sit kannattaa miettiä mikä muu se voisi olla.
Tsemppiä!! Mä olin aikoinani kaikilla mahdollisilla dieeteillä, joskus tuntu ettei voinu syödä kun possua ja riisiä- ja sillä lopetinkin imettämisen. Kun ei koskaan voinu tietää, että mille lapsi reagoi; sille mitä äitinä syöt ja sitten imetät vai jollekin kiinteälle mitä lapsia sai. Se on tosi sekavaa salapolisiin hommaa tuo allergioiden metsästys.


Ja sitten tähän raskauteen B)
Täällä oli joku muukin raskautunut joka ei olisi pystynyt :) Meillä sama, esikoinen siis inseminaatiolla ja juniori ivf:llä ja nyt tuli ylläri-plussa. Oma vika tietysti, mutta ihanaa :heart:

Väsymys jatkuu, huono-olo helpottanut vähän. Närästää. Ja maha kasvaa jo nyt. Oi miks sen pitää joka raskaudessa kasvaa aina aikasemmin ja aikasemmin :kieh:
Vähempikin riittäisi.
 
Zeena + muut kantaa ottaneet! En oo imettäny piiiitkiin aikoihin enää..Maitoa tuli kahden viikon ajan siitä ku päästiin synnäriltä.Vaikka kuinka pumppasin,luin netistä vinkkejä,haudoin,seisoin suihkussa ym,niin maitoa ei vaan tullut.Säkällä sain sitte ehkä 5 milliä molemmista rinnoista puolentunnin pumppauksen jälkeen,ja arvatkaa sattuko rintoihin!Huh.
Arvaatkaas mitä..ehkä liian aikasta sanoa mitään vielä,mutta sormet ristissä kirjotan tätä,että mein tyttö meni kiltisti nukkumaan eilen illalla kun en tosiaan antanu mitään maitopohjasta sapuskaa.Ja ostettiin noita maidottomia juttuja nyt tonne kaappiin siks aikaa kun taas jaksais ite ruveta väsäämään mut arvaatkaa oonko jaksanu näiden öiden,talonrakennushärdellin,sun muiden sekoilujen takia mitään :ashamed: Itekkin on tullut syötyä vähän mitä sattuu,mutta kyllä täs vielä itteensä saa niskasta kiinni otettuu.

Mitäs viikonloppusuunnitelmia tiedossa?Lupaatteko olla mun kaa täällä höpisemässä huomenna kun mies menee huomennakin töihin.? :LOL: *boring*..Ja sunnuntaina olis sitten mulla ne kummitytön kastejuhlat,sitä odotellessa,ja tietenkin maanantain ekaa neukkua,jeeee!

Heidi ja Muxu-kax rv.7+5
 
Onnea vauvakuumeilija!! :D :flower:

Tuike81: Aivan loistavasti voit jatkaa tässä ketjussa! Eihän se laskettu aika ole kiveen kirjoitettu.

Postiuutisia: Luukusta napsahti kutsu ultraan! :D Eli siis np- ja rakenneultrat oli molemmat tuossa lapussa. Esimmäinen olisi 25.3. ja mulla silloin viikkoja 11+6. Kuinka sinne asti jaksaa odottaa??? :headwall:

Palaan myöhemmin! Otin molemmilta lapsilta tutit pois ja nyt on hieman univaikeuksia... :xmas:

BJ, muksut ja Ötti 7+0
 
Heikku Toivotaan että teillä rupeisi vaikka maidoton ruoka valio auttamaan asiaan!

Voi tuntuu että kaikki on varhaisultrassa käynyt.. :heart:
Minä ainuuna pihinä en raaski mennä :ashamed:

Meille tulee tänään miehen sisko käymään ja hänelle vauvasta kerrotaan :) Eilen tuli postissa Must tulee isoveli body :heart: Laitetaan se sitten päälle :)

Miten sitä jaksais vielä odottaa kuukauden että ultraa pääsee.. :eek:

pikku prinssi 5+5
 
Hoikkalori, sä oot vissiin jo kolmas täältä Keski-Suomesta jolla vaihtuu LA yhtä aikaisemmaks päiväks menkkojen perusteella ku käy neuvolassa, näin kävi siis myös mulle! Niil on joku ihme laskuri siellä... Tai sit netin laskurit on jotenkin päivittämättä :D

Tuike81, toki voit täällä kirjotella jos haluat!! Ei haittaa vaik on syyskuun puolella LA, päivitin sun tiedot jo tonne listaankin. =)

Pikku prinssi, minen käyny varhaisultrassa! Jaksan ootella sinne nt-ultraan. Koitan vaan malttaa ja luottaa siihen et luonto hoitaa :)

Nyt on NIIN hirvee väsymys et tarttee vaan pötkötellä. Neiti oli kiukkunen ku ampiainen koko aamun, ja nenä alko valua hänelläkin, toiv. ei sairastella koko viikonloppua TAAS... Täällä oli taas aamulla pakkasta nimittäin -26 astetta, auto on rikki vielä ja tossa pihassa seisoo. Loistavaa menoa tiedossa siis :LOL: No jospa ton auton ees sais pian fiksailtua... argh.

Väsy mama-L ja Ötökkä-S 7+6 :heart:

 
Heip!

Varailin just tuossa varhaisultraan aikaa ja jestas, että oli ajat vähissä! Ainakin ilta-ajat tietty. En nyt tiedä pidänkö varauksen vai siirränlö viikkoa myöhäsemmäksi, koska nyt mulla olisi aika 7+0 päivälle! Pelottaa, jos ei näykään syke ihan vielä, mutta en millään malttaisi yhtä viikkoa kauempaa odottaa!! Mitä mieltä te muut olette?
 
Heikku, toivottavasti en kuulostanut miltään imetys vouhottajalta aiemmassa viestissäni. :LOL: Tottakai ymmärrän ettei kaikilla suju vaikka kuinka yrittäis. Mahtavaa jos tytsi on rauhallisempi.
p.s. Purkkiruokaa tarjoillaan täälläkin silloin kun on väsy tai ei muuten vaan nappaa ruveta kokkaileen. :ashamed:

Pikku prinssi, myöskään minä en mene varhaisultraan. Valittettavasti minulla ei ole varaa niin kalliiseen lystiin. Np-ultraa odotellessa.. krääh! Ja siihen on yli kuukausi! :kieh:

Onnea vauvakuumeilijalle ihanista ultrauutisista. :heart:

Tuike81, kannattaa pysyä vaan meidän pinossa. Ainakaan ei tarvitse olla porukan viimeinen synnyttäjä vaikka menisi 42 viikoille! :D

Leli ja Elsa 6+5
 

Yhteistyössä