Pahoittelut
Kätsylle, toivottavasti pääsette uuteen kiertoon mahdollisimman pian! :hug:
Puskajussilla oli valtavan hienoja uutisia, ihanaa! :heart:
Leli82 kiitos, hauskaa, kun on muitakin näiltä kulmilta, taitaa meitä olla useampikin.
Galluppiin: Olen sairaanhoitaja ja teen kolmivuorotyötä. Nyt juuri yövuorot menossa, ja aika lailla uuvuttaa. Onneksi saan kuitenkin päivällä suht hyvin nukuttua. Työ ei ole onneksi kuitenkaan fyysisesti rankkaa.
Minä olen syönyt plussaamisesta asti
raskausmonivitamiinia, taitaa olla multivitaa. Pitäisi kyllä muutoinkin katsoa syömisiä järkevämpään suuntaan, enempi hedelmiä ja kasviksia.
Minäkin olen seurannut tuota Martinan raskautta ja täytyy myöntää, että ennen pidin häntä aivan turhana ihmisinä, jonka tekemiset ei voisi vähempää kiinnostaa. Ohjelmaa seuratessa kuitenkin sain hänestä paremman kuvan, jotenkin inhimillisemmän. Synnytystä seuratessa tuli kyllä kyynel silmään. Toivottavasti saan olla syksyllä samassa tilanteessa :heart:
Ultraäänen hinnasta sen verran, että meillä maksaa yksityinen 150e kerta, josta saa sitten jälkeenpäin kela-korvauksen. Tulee aika kalliiksi, nyt on kaksi ultraa takana ja kolmas vielä edessä. Mutta eipä tuolla hinnalla ole väliä, haluan tietää, että pienellä on kaikki hyvin.
Minulla on ylipainoa reilusti, joten raskausmaha ei varmasti tule näkymään pitkiiiin aikoihin. Toivottavasti kuitenkin joskus
Vatsaa kyllä turvottaa, viime yönä farkut puristi hirveesti, teki mieli aukaista housut, mutten kehdannut. Puhuin laihdutuksesta töissä juuri ennen plussaamista. Työkaverit varmaan katsoo, että eipä etene laihdutus....
Jatkan vauva-sivuilla surffailua