Hakutulokset

  1. P

    Hei te jotka ootte käyttänyt cerazettea ja vuotanu kokoajan runsaasti

    Otteko muuten huomannu että minipillin hinta on noussu? ennen se oli jotain 8,90/3kk satsi? Viimeks ku kävin ostamassa otin vaan käteistä 10e ja yhtäkkiä kassalla se olikin 19,90 tms... :O
  2. P

    Hei te jotka ootte käyttänyt cerazettea ja vuotanu kokoajan runsaasti

    vuoto oli jotain sanoin kuvaamatonta. Söin 3viikkoa pidempään en uskaltanut...
  3. P

    Voinko raskautua?

    Juu niin voi käydä että yhden ovulaation aikana irtoaakin kaksi munasolua... mutta muistelisin kuitenkin ettei ne kovin suurella aikaerolla irtoa...
  4. P

    Onko kondomi varma?

    oikeassa käytössä varmuus on 97-98%. Jossakin oli että tavanomaisessa käytössä 95-85%. :O ite oon ainakin ruvennu viimeaikoina pelkään että kumi pettää vaikka ei periaatteessa olis mitään syytä pelätä.... :/
  5. P

    Kuukautiskupin käyttäjä säästää useita satoja euroja

    käyttääks kaikki täällä muka kuppia?? :o
  6. P

    vitutus ketju

    hmm... pitäisköhän munkin ostaa pullo punaviiniä valmiiks... kuukautisten alkamiseen on vain 4 päivää... :D
  7. P

    Mitä tuumaisit jos miehesi kieltäisi sinua

    miettisin että onko sillä vikaa päässä..?
  8. P

    Sellaista piti vielä kysymän, että

    jos on juhlat niin meillä saa kyllä tulla kaikki vaikka oliski 10lasta :D ite inhoan juhlissa käymistä.... :headwall:
  9. P

    vitutus ketju

    hormonit vituttaa joka tavalla ja joka muodossa.... :headwall:
  10. P

    maailmanloppu 2012

    kumpi tulee ensin maailman loppu vai sikainfluenssa kierros 2.?
  11. P

    Onko lasta Pakko käyttää neuvolassa ?? Tuli tuosta neuvolaketjusta mieleen...

    me käytiin eka vuosi "tavallisessa" neuvolassa ja sen jälkeen ollaan käyty yksityisellä.... Eikä kukaan oo meitä syynänny tarkemmin "vanhasta" neuvolasta ei oo kuulunu mitään eikä yksityisellä olla oltu muutaku mukavia ja asiallisia...
  12. P

    Kuvaile tunnetta kun menit sektioon?

    olin ihan paniikissa... mun pahin pelko on sektio.. mulle oli jo sovittu leikkaus päivä vauvan perätilan takia... onneksi onneksi 4 päivää ennen sovittua leikkauspäivää selvis että oli kääntynyt oikein päin... huh mikä helpotus sillä mä olen ihan varma etten olis siitä selvinny ilman jotain...
  13. P

    Hormoniehkäisy?

    tietääkö joku mitä hormonia kierukka sisältää?
  14. P

    Reilu 1 veen ulkoilusta..

    meillä poika 1v2kk ja just oppinu kävelemään... Pihalla se yleensä on vaan sellasta seisoskelua ja maassa istumista.. mutta me nyt yritetään olla se tunti ulkona pihalla aamupäivästä ja sitten myöhemmin nukkuu päiväunet ulkona vaunuissa siinä on mulle sitten hyä mahdollisuus harrastaa sitä...
  15. P

    Myydäänkö elintarvikekyniä marketeissa?

    en ole kyllä ainakaan huomannut että niitä olis siellä...
  16. P

    Hormoniehkäisy?

    Kannattaako hormoniehkäisyä edes harkita jos kuitenkin tähän asti on menny kondomilla?? Jotenkin vaan tottu raskauden aikana siihen ilman kumia olemiseen ja kumin käyttö ei nykyään paljon huvittais meitä kumpaakaan... Ei ole aikaisemmin tullu koskaan käytettyä hormoniehkäisyä.. Vai onko...
  17. P

    eikö ovulaatiotestin pitäis muuttua takas negatiiviseks kun ovis on ollut?

    mulla tuli ovis kp15 ja testi positiivinen myös kp16,17ja 18. Sitten huvikseni testasin kp25 ja selkee plussa. kaks negatiivista raskaustestiä tehny ja kuukautiset tuli normaalisti joten tuskin raskaana.
  18. P

    ukko ja naistenpäivä

    ei oo meillä ukko sanonu vielä mitään koko naisten päivästä... tuskin ees muistaa... saa nähä muistaako kun tulee töistä... mutta on jo naisten päivä ohi siihen aikaan... :D naapurin ukko sentään toivotti hyvää naisten päivää :D
  19. P

    Pitkään kotona olleet: eikö teitä pelota työhön paluu?

    pelottais kyllä jos olis työpaikka minne palata... :D
  20. P

    raskaanako?

    ei siihen mitään plussaa tuu...

Yhteistyössä