Voinko raskautua?

  • Viestiketjun aloittaja ajoitus pielessä taas
  • Ensimmäinen viesti
pp.
siinä ja siinä että ehtii... Positiivinen tulos merkitsee yleensä, että ovulaatio tapahtuu seuraavien 24-36 tunnin kuluessa. Munasolu on hedelmöitymiskykyinen 12-24 tuntia ovulaatiosta
 
Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23807318:
Olis ehkäisy aika tarpeetonta jos joka kierrossa olisi vain 24h jolloin raskaaksi pystyisi tulemaan.....
No eläähän ne siittiöt jopa sen viikon verran, että kyllä mun mielestä parempi tulos tulee olemalla yhdynnässä ennen ovulaatiota :D Tai sitten sen vuorokauden sisällä, koska sen jälkeen on auttamatta myöhäistä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pöllötöllötin;23807609:
No eläähän ne siittiöt jopa sen viikon verran, että kyllä mun mielestä parempi tulos tulee olemalla yhdynnässä ennen ovulaatiota :D Tai sitten sen vuorokauden sisällä, koska sen jälkeen on auttamatta myöhäistä
No joo parempi tulos kyllä, mutta käsittääkseni se ei ole mahdotonta tulla raskaaksi sen oviksen jälkeenkin :) Jos en nyt ihan kakkaa puhu niin eikö se ole mahdollista, että naiselta irtoaa kaksikin munasolua kierrossa tmv.? En ole tuosta kyllä satavarma, mutta muistelisin kouluajoilta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23808001:
No joo parempi tulos kyllä, mutta käsittääkseni se ei ole mahdotonta tulla raskaaksi sen oviksen jälkeenkin :) Jos en nyt ihan kakkaa puhu niin eikö se ole mahdollista, että naiselta irtoaa kaksikin munasolua kierrossa tmv.? En ole tuosta kyllä satavarma, mutta muistelisin kouluajoilta...
Juu niin voi käydä että yhden ovulaation aikana irtoaakin kaksi munasolua... mutta muistelisin kuitenkin ettei ne kovin suurella aikaerolla irtoa...
 
-DLD-
[QUOTE="himpula";23807940]no meillä tehdään niin että minä tikutan ovista ja ku se on tullu ja menny vedetään loppu kierto paljaalla. Hyvin toimii![/QUOTE]

Eli siis käytät tikutteluu ehkäsynä?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23807318:
Olis ehkäisy aika tarpeetonta jos joka kierrossa olisi vain 24h jolloin raskaaksi pystyisi tulemaan.....
Ei suinkaan, haaste olisi vaan tietää MILLOIN se 24 h ajanjakso on. =)

Jututapa vaikka lääkäriä aiheesta seuraavan kerran :whistle:
t. lapsettomuuslääkärillä jokusen vuoden asioinut
 
Ööööh
[QUOTE="himpula";23808532]Tavallaan.... tietysti alkukierto ja siihen asti että ovis on bongattu käytetään kondomia..[/QUOTE]

Siis miks käyttää sitä kortsua ollenkaan jos kerta yrittää lasta? vai vaihtuukos sinulla tuo mies useastikin...
 
hmmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23808620:
Mulla taas on kiertoja, joilloin on kaksi ovulaatiota. Ja niillä on kyllä päiviä välissä.
ja miten oot saanu selville että sulla on kaksi ovulaaiota? Ja kuinka monta päivää välissä? mulle gyne sanoi ettei kaksi ovulaatiota voi olla mitenkään vaan useampi munasolu irtoaa yhden ovulaation aikana ja näitten välissä voi olla esim 2-3pvä.
 
ja miten oot saanu selville että sulla on kaksi ovulaaiota? Ja kuinka monta päivää välissä? mulle gyne sanoi ettei kaksi ovulaatiota voi olla mitenkään vaan useampi munasolu irtoaa yhden ovulaation aikana ja näitten välissä voi olla esim 2-3pvä.
Sekä tikulla (silloin joskus) että ihan tuntemalla. Välissä on ollut 4-7 päivää ja useimmiten sellaisessa kierrossa ne irtoaa ensin toiselta puolelta ja sitten muutaman päivän päästä toiselta puolelta.
 

Yhteistyössä