vitutus ketju

  • Viestiketjun aloittaja Vakaa
  • Ensimmäinen viesti
hmm
mul ei oo :D vaik muutetaaki erillee miehen kaa ja rahat on loppu ja laskuja pukkaa ja kiloja kertyny ja koira on mahoton kusipää ulkona, nii mua ei vituta :) nii vauvaki taitaa olla tulos kipeeksi...
 
olava harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mul ei oo :D vaik muutetaaki erillee miehen kaa ja rahat on loppu ja laskuja pukkaa ja kiloja kertyny ja koira on mahoton kusipää ulkona, nii mua ei vituta :) nii vauvaki taitaa olla tulos kipeeksi...
ja meil on ilm sama piski
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mul ei oo :D vaik muutetaaki erillee miehen kaa ja rahat on loppu ja laskuja pukkaa ja kiloja kertyny ja koira on mahoton kusipää ulkona, nii mua ei vituta :) nii vauvaki taitaa olla tulos kipeeksi...
ja meil on ilm sama piski
minkäs merkkinen kusipää tel on? meil on rotikka? puhutaanko samasta tapauksesta ? :D
 
Meillä on kaks noita samaisia koiria, ja kissoja kans. Ne suoraan sanoen vituttaa päivittäin jollain tavalla tällä hetkellä..
Ja mä haluan vihdoin ja viimein poksahtaa, en jaksa tätä halvatun odottamista enää |O
 
olava
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mul ei oo :D vaik muutetaaki erillee miehen kaa ja rahat on loppu ja laskuja pukkaa ja kiloja kertyny ja koira on mahoton kusipää ulkona, nii mua ei vituta :) nii vauvaki taitaa olla tulos kipeeksi...
ja meil on ilm sama piski
minkäs merkkinen kusipää tel on? meil on rotikka? puhutaanko samasta tapauksesta ? :D
tuo on mäyriksen ja beaglen sekopäinen skotus :D aivan aivoton tapaus tos pihalla
 
Hm...Vakkari tosi harmaana
-Anoppi vituttaa...Ja suuresti
-Moni jo tapahtunu asia ärsyttää, mm. ristiäisvieraat tuli etuajassa, en kerenny edes laittaa itteäni ja kuvissa oonki sitten ihan perseen näkönen!
Lisäks anoppi paasas ennen ristiäisiä että keskeyttää koko touhun jos lapsen nimi ei ole hänelle mieluinen
-Haluaisin parturiin, hiukset on päin v*ttua :D
-Uudet vaatteet olis jees kans :D
Entiset mahtus kyllä mut ei vaan ole enää yhtään hyviä
 
Hm...Vakkari tosi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Kovat menkkakivut, mutta ei mitään niin pahaa, mitä punaviini ei olisi korjannut: enää ei vituta yhtään... :D
Niin ja eikös telkkarissa vasta ollu että punaviini ehkäsis liikalihavuutta? :D
 
Hei
-Pojan synnytys... Ei menny ihan niinku ajatteli...
Pääty imukuppi synnytykseen...Kätilö oli paska lehmä ja lääkäri epäasiallinen ja töykeä ;(
Hatarat muistikuvat synnytyksestä ja se harmittaa suuresti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hm...Vakkari tosi harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Kovat menkkakivut, mutta ei mitään niin pahaa, mitä punaviini ei olisi korjannut: enää ei vituta yhtään... :D
Niin ja eikös telkkarissa vasta ollu että punaviini ehkäsis liikalihavuutta? :D
No toivottavasti, on viime aikoina ollut havaittavissa huolestuttavaa pyöristymistä, ja nyt varsinkin kun imetys näyttää tulleen tiensä päähän ei sopisi yhtään lihoa :D
 

Yhteistyössä