Mitä tuumaisit jos miehesi kieltäisi sinua

  • Viestiketjun aloittaja öö
  • Ensimmäinen viesti
Pitäis melko suuret riidat olla heidän välillä että niin kävis, MUTTA mun rakkaani ei tule ikinä estämään mua tapaamasta veljiäni! Jos mun rakkaani sitä oikein vaatisi niin joutuisi tyytymään häviöön, sillä mun veljet tulee kuulumaan mun elämään aina! Ellei mun ja heidän (veljien) välillä jotain kauheaa tapahdu joka tämän estäis.
 
ap
no mun mies on tää ko veli. mieheni siskon mies ei anna tän naisen olla tekemisissä mun miehen, eli veljensä kanssa. joutuvat salaa puhumaan puhelimessakin :D
ihan älytöntä. se ukko on kyl ihan sairas päästään... mut en tajuu miten tää nainen suostuu ja alistuu..
 
Jos minulla olisi veli, saisi miehellä olla aika painavat syyt, joiden nojalla voisi esittää tuollaisen kiellon.
Jos veljeni olisi jotenkin vaarallisen väkivaltainen ja vaaraksi minulle tai lapsillemme voisin kiellon ymmärtääkin. Pelkkä sellainen lievä antipatia mieheltäni veljeäni kohtaan ei riittäisi syyksi.
Silloin kokisin sen rajoittamisena, enkä varmaan kieltoa noudattaisi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja mee:
Se ei ikinä tekisi niin, joten vaikea edes kuvitella tilannetta.
Peesi.
Ap:lle suosittelen harkintaa että haluaako viettää loppuelämänsä tuollaisen miehen kanssa? :/
ei siis mun mies oo tää kieltäjä vaan mun miehen siskon mies. :) mä en ikin sellasseen sekopäähän koskis pitkällä tikullakaan! valitettavasti kuuluu perheeseen joten paska tilanne.. mut onneks se ei ees haluu nähä meitä ni ei ongelmaa toisaalt..
 
Meitä on tässä parisuhteessa kaksi aikuista ihmistä.

Se tarkoittaa sekä teoriassa, että käytännössä sekä mulle, että miehelle sitä, että meillä ei ole kummallakaan ylipäätäänkään asiaa kieltää toiselta yhtään mitään.

Koska kuitenkin kumpikin olemme vapaasta tahdostamme sitoutuneet yhdessä pyörittämään samaa taloutta ja yhteistä perhettä, meillä on tapana ilmoittaa, ja tarvittaessa keskustella, neuvotella ja sopia menemisistämme ja tekemisistämme. Ei suinkaan sanella toisillemme, mitä saa ja ei saa tehdä.
 

Yhteistyössä