Hakutulokset

  1. E

    Poikaystävä ei halua lasta.

    Onpa hyvä huuomorintaju poikakaverilla :o . No joo, nyt kun kuitenkin olet jo raskaana ja hetkittäin jopa nautit ajatuksesta, uskon että tiedät jo oikean ratkaisun tilanteessa? Mikään, toistan MIKÄÄN elämässä ei koskaan voi olla niin iso ja hieno saavutus kuin oma lapsi! Tutkinnot, töitä...
  2. E

    Arkaluontoinen asia

    :'( reipas tyttö sinulla, kun uskalsi kertoa. hyvä niin, toivottavasti se sika paskakasa saa kunnon tuomion.
  3. E

    Onko kukaan koskaan lähettänyt...

    me tehtiin kavereiden kanssa backstreet boysin nickille oikein hulppea syntymäpäivä onnittelukortti silloin pienenä. ei kuulunut mitää. tais saada pari muutakin korttia :D
  4. E

    Me ei harrasteta miehen kanssa seksiä

    Täh :o Tottakai saat. Ei ne miehetkään täydellisiä ole, ja kaikki ei ole niin pinnallisia.. Se on asenne ja itsetunto joka ratkaisee usein tuossa viehättävyydessä. Itsesäälissä rypevä, itseään inhoava tuskin kiinnostaa moniakaan. Eikä ole pakko kestää. Jos mies ois MIES hän antaisi naisensa...
  5. E

    Me ei harrasteta miehen kanssa seksiä

    mä mietin pitkään, todella pitkään eroa. ja juuri nuo sun mainitsemat tekijät mua esti sitä tekemästä. ei töitä, ei rahaa, lasten huoltajuusjutut, yhteiset kaverit ja suku.. tarvittiin se viimeinen pisara, eli se kun mies meni toisen naisen kanssa hölmöilemään ja johan saatiin rohkeutta pistää...
  6. E

    purkausta!!!

    oho. sillähä voi olla keuhkokuume ja oikeesti kohta joudutte hankkimaan sen arkun.
  7. E

    Me ei harrasteta miehen kanssa seksiä

    nuo on aika huonoja syitä pysyä yhdessä huonossa suhteessa. aiheuttaa vaan katkeruutta ja pahaa oloa lisää..
  8. E

    Me ei harrasteta miehen kanssa seksiä

    meillä enteili liiton loppua. haluton olin minä. nyt tapailen uutta miestä ja en malta oottaa sitä seksiä hänen kanssaan.. eli tunteista oli kiinni. välillä mietin tosin, että mikä mussa on vikana. onko sun mies tunteineenkin etäinen? puhuuko sulle nättejä vai onko muuttunut jotenkin muutenkin...
  9. E

    Kertokaas lestadiolaisäidit (tai isät!) mulle, miksette huolehdi lapsistanne???

    mulla ei sinänsä ole mitään lestoja vastaan, mutta sitä uskontoa voisi kyllä hieman nykyaikaistaa. Lasten tehtailu, sitä en ymmärrä! monta hyvää asiaa on kyseisessä touhussa, mutta myös näitä epäkohtia..
  10. E

    Kertokaas lestadiolaisäidit (tai isät!) mulle, miksette huolehdi lapsistanne???

    Lestadiolaisuus ei estä juopottelemasta. Nimittäin on niitäkin perheitä, joissa äiti 10 lapsen kanssa kotona, iskä baarissa :/ Myös mun tuntemissa l-perheissä lapset on herran huomassa, 2v yksin pihalla jne. Osa lapsista on ihan hiljaisia, ei näytä tunteitaan. Samat lapset näin pienenä vauvana...
  11. E

    Tuntuu että aivot surkastuvat pian ja elämä on ihan tylsää..

    Tuntuu usein samalta, vaikka opiskelen kotiäitiyden ohella, viikonloppuisin on seuraa ja tekemistä. mutta nämä päivät kotona lasten kanssa "tekemättä mitään" ottaa voimille. tietysti lasten juttuja tehdään, mutta kun niitä on tehnyt jo 5v putkeen, nii huhhuh. ois kiva, jos lähes jokapäivä tapais...
  12. E

    Heräileekö muiden noin parivuotiaat USEASTI öisin?

    2v4kk ja herää kyllä. viereen kun pääsee, niin nukkuu paremmin.
  13. E

    Miten ihminen voi vihata itseään näin paljon?

    Nuo pienet jutut mitä teet, ajat liukkaalla lujaa, muttet kuitenkaan aja rekan alle.. siellä on kuitenkin sitä toivoa, että haluat elää ja parantaa asiat. pidä siitä kiinni, hanki itsellesi paikka jostain, menet lääkäriin ja sanot että tapat itsesti ellei apua tule. niin tulee kyllä. älä jää...
  14. E

    Miten ihminen voi vihata itseään näin paljon?

    voimia! älä luovuta, koskaan ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan. jotain hyvää voi todella olla oottamassa sua! :hug:
  15. E

    Aortassa repeämä, ei hyvältä kuulosta.

    kenellä tämä repeämä on? sullako?
  16. E

    Jos nainen itse lyö, onko mielestäsi miehellä oikeutta lyödä takaisin?

    joo ja sitä paitsi, en kyllä menis naisena miehiä ärsyttämään pikku lyönnillä, kun vastassa saattaa jollain olla vahvakin mies ja sen verran typerä, että takaisin saattaa antaa. ja saada pahaa jälkeä aikaan :/
  17. E

    Miten ihminen voi vihata itseään näin paljon?

    oletko hakenut apua masennukseen? lääkkeitä, keskusteluapua? eihän väsyneenä tule mistään mitään ja kaikki tuntuu pahemmalta kuin itseasiassa on. kyllä jostain unilääkkeistä luulisi avun saavan.
  18. E

    Jos nainen itse lyö, onko mielestäsi miehellä oikeutta lyödä takaisin?

    höh. ei kumpikaan saa lyödä toista. en kattelis yhtäkää kertaa.
  19. E

    Miten ihminen voi vihata itseään näin paljon?

    no mitä olet tehnyt, jotta olet itseäsi ruvenut vihaamaan?

Yhteistyössä