Jos nainen itse lyö, onko mielestäsi miehellä oikeutta lyödä takaisin?

  • Viestiketjun aloittaja G:
  • Ensimmäinen viesti
Ei saa lyödä.Eriasia pitää kiinni kuin lyödä.Itseään saa suojata mutta mies on vahvempi ja saa vaikka oven suljettua ja mentyä piiloon.

Se kun ei ole tasaväkistä tuo lyöminen, kun nainen lyö-se ehkä tuntuu miehestä läpsäsyltä mutta mies kun iskee voi mennä henki.
70% enemmän lihasvoimaa....

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Saa taltuttaa ja jos se vaatii lyömistä, niin ok. Kimppuun hyökkääminen kuulostaa kyllä liioittelulta, se ei ole enää itsepuolustusta.
Ja jos mies on isompi niin käsistä kiinni ja lattialle istuttaa tai pitää syleilyssä kunnes rauhoittuu.. mutta kyllä minustaki saa lyödä jos ei muuta keinoa enää ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Ei saa lyödä.Eriasia pitää kiinni kuin lyödä.Itseään saa suojata mutta mies on vahvempi ja saa vaikka oven suljettua ja mentyä piiloon.

Se kun ei ole tasaväkistä tuo lyöminen, kun nainen lyö-se ehkä tuntuu miehestä läpsäsyltä mutta mies kun iskee voi mennä henki.
70% enemmän lihasvoimaa....
Mutta jos mies on paljon pienempi kuin nainen?
 
Hahhah! :LOL:
Saako hypätä yläkerran ikkunasta, jos naapurikin hyppäää?
Jos oot ulkona kaverin kanssa, joka yhtäkkiä pysähtyy kadulle ja riisuu housut, saako tehdä samoin?

Omaa järkeä saa toki käyttää, mutta harvempi itseään kunnioittava nainen menee muita hakkaamaan. Jos nainen käy nyrkkien kanssa toisen ihmisen kimppuun, niin hän ei mun silmissä naisen nimen arvoinen. Hyökkääjä on aina hyökkääjä. Se, millä hyökkääjän taltutat, on oma asiasi, mutta tuskin on järkevää hyökätä tuplavoimalla takaisin.
 
Mun mielipide on, että mies on aina fyysisesti vahvempi (tai mun mielestäni siis on ihanaa kun on, toki joku voi tykätä niistä Mauri Pekkarinen-hobbiteista mutu ei nyt mennä siihen) joten mies pystyy satuttamatta lopettamaan naisen riehumisen. Ranteista kiinni tai istuu vaikka tarvittaessa päälle mutta EI LYÖ.

Jos nainen on tarttunut johonkin kättä pidempään ja sohii vaikkapa veitsellä, on miehen pelastauduttava kuin kenen tahansa, nieltävä ylpeytensä ja soitettava ulkoa poliisit. Ei siis haettava mootorisahaa vajasta ja hoidettava asiaa itse.
 
Itsepuolustuksena saa lyödä takaisin.

Viisas lähtee pois koko tilanteesta. Jos vaan pääsee..

"Hyökätä kimppuun" on ihan tarpeetonta, ellei ole sitten hengenlähtö oikeasti lähellä muuten (jotkut naiset on tosi hulluja, että kyllä sitä joskus mieskin on todella alakynnessä ).
 
Nii, tää on vähän kakspiippunen juttu, saaks sit nainen lyödä? Mikä oikeus naisilla on siihen? Mun mielestä, jos nainen on niiiin tyhmä, että pitää mennä jotain lyömään, niin kyl sietääkin saada takasin.. Oli vastassa sitten nainen tai mies
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Nii, tää on vähän kakspiippunen juttu, saaks sit nainen lyödä? Mikä oikeus naisilla on siihen? Mun mielestä, jos nainen on niiiin tyhmä, että pitää mennä jotain lyömään, niin kyl sietääkin saada takasin.. Oli vastassa sitten nainen tai mies
:eek: Ei kenelläkään ole oikeutta lyödä. Jos nainen on tyhmä, niin mies voi silloin olla fiksumpi ja olla lyömättä.
 

Yhteistyössä