Me ei harrasteta miehen kanssa seksiä

  • Viestiketjun aloittaja seksitön
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ei ne miehetkään aina halua. Meillä ainakin takuuvarmoja halujen tappajia on: liikaa töitä, rahahuolia, remonttihuolia, väsymys.... joskus on ihanaa vaan käpertyä toisen kainaloon ja katsoa yhdessä hyvä leffa, nukahtaa siihen kun siltä tuntuu.

Meillä menee pitkiäkin aikoja ilman seksiä, mutta läheisyyttä ja hellyyttä on paljon joka päivä. Joten kaikki on hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ne miehetkään aina halua. Meillä ainakin takuuvarmoja halujen tappajia on: liikaa töitä, rahahuolia, remonttihuolia, väsymys.... joskus on ihanaa vaan käpertyä toisen kainaloon ja katsoa yhdessä hyvä leffa, nukahtaa siihen kun siltä tuntuu.

Meillä menee pitkiäkin aikoja ilman seksiä, mutta läheisyyttä ja hellyyttä on paljon joka päivä. Joten kaikki on hyvin.
Juu kyllä puolison haluttomuus on ihan hyväksyttävää kumminkin päin. Se kuitenkaan ei ole, että ollaan samalla ihastuttu toiseen, kielletään itsetyydytys eikä suostuta puimaan asiaa ollenkaan. Ap:n mahdollisuudet tuntuvat olevan alistua tai lähteä, minkäännnäköistä merkkiä ei tunnu olevan, että tilanne joskus paranisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja seksitön:
No kyllä meillä ihan naiseen on ihastunut.En tiedä miten saisimme kaikki lasten asiat sovittua ymseikä minulla ole töitä ei mitään.
mä mietin pitkään, todella pitkään eroa. ja juuri nuo sun mainitsemat tekijät mua esti sitä tekemästä. ei töitä, ei rahaa, lasten huoltajuusjutut, yhteiset kaverit ja suku.. tarvittiin se viimeinen pisara, eli se kun mies meni toisen naisen kanssa hölmöilemään ja johan saatiin rohkeutta pistää asioihin vauhtia. suosittelen lämpimästi kuitenki tekemään asioiden eteen jotain, nimittäin tuolla menolla jompi kumpi takuuvarmasti erehtyy toisen syliin ja sitten on jo vaikeampaa sopia lasten asioista jne. parisuhdeterapiaa tai ero? paikalleen ei kannata jäädä oottamaan, et asiat itsestään parantuis.
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja seksitön:
Mä uskon että tilanne joskus paranee.Oli meillä alkuaikoina kiihkeää ja rakkaudesta mentiin naimisiin.
Mutta pitääkö sun muka kestää tällaista piinaa miehesi puolelta! Ja tuohon että kaikki paranee, enpä tiedä. Puhumattomuus ja kyvyttömyys ratkaista ongelmia parisuhteessa ovat usein suorassa suhteessa liiton kestävyyteen.
 
eieiei
Alkuperäinen kirjoittaja seksitön:
No eipä mies suostu parisuhdeterapiaan, ei edes jutteluun tästä asiasta minun kanssani.
Ja sinä uskot että kaikki menee hyvin kun rakkaudesta naitiin aikoinaan.

Voi sinua hyväuskoista. Tulet kyllä pettymään.
 
seksitön
Näköjään on pakko kestää tällainenkin tilanne.En kuitenkaan saisi uutta miestä.Rehellisesti synnytyksien jälkeen rinnat roikkuu,vatsassa iso reppu,suonikohjuja yms.olen todella ruma.Mutta eipä ole rahaa plastiikkakirurgiaankaan.
 
hohoi
Ap, sanoit että teillä on kuitenkin seksiä 1-2 krt/kk. Eli harrastatte seksiä joka toinen viikko? Ei se nyt mitenkään kauhean vähän ole. Älä siis valita.

Itse olin 3v KOKONAAN ilman. Sit otin nuoren rakastajan ja myöhemmin erosin. Enkä ole katunut. Seksielämäni on nykyisin parempaa kuin koskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja seksitön:
Näköjään on pakko kestää tällainenkin tilanne.En kuitenkaan saisi uutta miestä.Rehellisesti synnytyksien jälkeen rinnat roikkuu,vatsassa iso reppu,suonikohjuja yms.olen todella ruma.Mutta eipä ole rahaa plastiikkakirurgiaankaan.
Täh :eek: Tottakai saat. Ei ne miehetkään täydellisiä ole, ja kaikki ei ole niin pinnallisia.. Se on asenne ja itsetunto joka ratkaisee usein tuossa viehättävyydessä. Itsesäälissä rypevä, itseään inhoava tuskin kiinnostaa moniakaan.

Eikä ole pakko kestää. Jos mies ois MIES hän antaisi naisensa ostaa vaikka kymmenen erilaista dildoa, jos itseä ei haluta. Ja seksiä voi antaa toiselle muutenkin, kuin yhdynnällä..
 

Yhteistyössä