Arkaluontoinen asia

En tiedä mihin osioon olisin tämän kirjoittanut, mutta pakko purkautua :ashamed:
Nostimme viime viikolla ex:än kanssa rikossyytteen pedofiilia vastaan ja eilen pääsi tyttö vasta kuulemistilaisuuteen.
Tuli esiin NIIN kamalia asioita että ei normaalin ihmisen järki kestä.
Edellispäivänä hain rauhoittavia, muuten olisin varmaan hyppinyt seinille, sillä itkin koko ajan ja tärkeintä on olla tytön edessä se rauhallinen vanhempi.
Ex olisi valmis tappamaan miehen, saan sitäkin tosissani rauhoitella.
Paskaa pyydetään, ja jos ei tule, haetaan kuulusteluun tänään ja vangitaan toistaiseksi.
Tyttö on kymmenen.
Onko joillakin kokemusta tästä käsittämättömästä asiasta. Miten kauan jutun käsittely voi kestää?
Olen edelleen shokissa, sillä tapaus sattui jo 22.12. yöllä kun tytär oli ollut kaverinsa kanssa tämän isän luona yökylässä.
Vasta viime viikolla tyttö painajaisten ja pelon takia uskalsi keroa, luojan kiitos että kertoi!
Olen niin surullinen viattoman prinsessani takia, ei järki ymmärrä pedofiilien ajatusmaailmaa, ei helvetti millään!!!! :'(
 
Tyttö pääsee tänään heti (vihdoin) psykologille. Näin kauan jouduimme odottomaan koska aikaisempi psykologin tapaaminen olisi saattanut muokata hänen tuoreita muistikuviaan tapauksesta ja haitata tutkimuksia. Näin viime viikolla kriisipalvelussa kerrottiin kun sinne heti luonnollisesti soitin.
Lastensuojeluilmoitus on koulun toimesta tehty myös tämän äijän tyttärestä, senhän voi tehdä kuka vaan.
Uskon että sieltäkin paljastuu jotain.. :kieh: Mutta aika näyttää.
 
voimia toivon minäkin teille kaikille :hug: itselläni on kokemusta hyväksikäytöstä (itseäni kohtaan) ja vaikea sanoa mitään... nopea asioihin puuttuminen ja terapiamahdollisuus yms ovat a ja o, hyvä, että asia selvisi teille kuitenkin pian ja tyttö uskalsi puhua. toivon tekijälle ankaraa tuomiota, mutta suomessa valitettavasti asenneilmasto on päättäjillä vähän eri sorttia... :(
 
Itse olen pedofiilin uhri. Näistä asioista paljon selvää ottaneena olen tullut siihen tulokseen että uhri on aika avuton, ikävä kyllä ja että kun asia on tuore niin heti pitäs kiikuttaa päivystykseen, ottaa testit jne. En halua nyt masentaa teitä mutta näin olen asian nähnyt läheltäkin. Ja täytyy toki muistaa että nämä ovat siis tapauskohtaisia! Ja etten ole ammatti-ihminen sanomaan. Minulla oli tämä pedo-kokemus tädin miehen toimesta 11-12 vuotiaana. En muista edes kaikkea tänäkään päivänä ja asia tuli vasta päivänvaloon päästäni tuossa vuosi sitten, nyt olen 30 v. Huomaan kuitenkin että olette huolehtivia ja rakastavia vanhempia ja olette tärkeintä tyttärellenne maailmassa, ainoa mitä tällähetkellä voi tehdä on hakea apua ja yrittää pahimman yli selvitä ja ottaa yhteyksiä muutenkin asiasta tietäviin tahoihin että mitä tehdä. Ja se kertoo myös paljon että tyttärenne luottaa teihin ja rakastaa teitä kun uskalsi kertoa, ei paljoa lohduta varmaan mutta voisi ajatella hädän ja vihan keskellä näin että teidän perheen asiat ovat muuten mallillaan. Itselläni ei ollut sellaisia vanhempia joten asia tuli esiin siksi aikuisiällä ja sairastuin pahasti mieleltäni ja olen käyttäytynyt itsetuhoisesti varhaisteiniajasta sinne 29-ikävuoteen, tähän kuului huumeet, suojaamaton seksi yms hurjat jutut. Tällä hetkellä kuitenkin minulla on maailman ihanin mies ja odotan esikoistamme ja elämä taas hymyilee!! Toivon teille todella jaksamista ja tsemppiä, tiedän miten vaikea asia tämä on ja vaatii paljon voimia, pitäkää toisitanne huolta ja hakekaa apua, älkääkä yritelkö vaan sinnitellä, apua saa hädässä!! Jaksamisia!! <3 Voidaan meilaillakin jos halut tukea?
 

Yhteistyössä