Me ei harrasteta miehen kanssa seksiä

  • Viestiketjun aloittaja seksitön
  • Ensimmäinen viesti
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen joka sanoo mitä tahtoo:
Mä kyllä ottasib tollaselta mieheltä luulot pois ja panisin hyvin . Takuu varmana haluaa lisää jos ratsastaa hyvin. Kannattais oikeesti sytyttää halu miehessä uudelleen. Apn kannattaisi puhua haluistaan miehelleen ja ryhtyä toimiin. Jospa jo tänä iltana löytyis sängystä innokas mies.
Voi vee! Että oikein ratsastaisit. :LOL: :LOL:
Miten ratsastetaan velton munan päällä??

Anteeksi, mutta minua ärsyttää tuommoinen sinisilmäisyys. Jos toisella on henkisiä tunnelukkoja, niitä ei heppahommin saa avattua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja seksitön:
Olen keskustellut tästä aiheesta hänen kanssaan ei mitään tehoa.Olen yrittänyt kaikkeni.
Sitten varmaan häipyisin. Ei tuo ole aikuisten välinen rakkausihmissuhde tai aito toimiva avioliitto.

Ymmärtäisin jos miestä ei haluta (esim. masennus) mutta se että ei anna sinunkaan nauttia seksista edes itseksesi veisi minultakin sinuna halut - en haluaisi jatkaa elämää tuollaisen kontrolloivan itsekkään ihmisen kanssa.
 
meillä enteili liiton loppua. haluton olin minä. nyt tapailen uutta miestä ja en malta oottaa sitä seksiä hänen kanssaan.. eli tunteista oli kiinni. välillä mietin tosin, että mikä mussa on vikana. onko sun mies tunteineenkin etäinen? puhuuko sulle nättejä vai onko muuttunut jotenkin muutenkin kuin seksin osalta?
 
myös harmaa
Kuulostaa niin samalta kuin meillä. Tosin meillä on kaksi alle kaksivuotiasta lasta, mutta koska minä jaksaisin ja haluaisin seksiä, luulisi miehenkin jaksavan! Minä nimittäin hoidan kodin ja lapset lähes kokonaan yksin, eikä miehen ole tarvinnut ikinä herätä lasten takia öisin. Töitäkin miehellä on nyt melko vähän. Taloudelliset asiat tosin rassaavat mieltä ja hiertävät ehkä meidän välejäkin hieman. En vain usko niiden olevan todellinen syy seksittömyyteen.
 
seksitön
Eipä puhu enää nättejäkään,kyllä meillä kai rakkaus on loppunut ainakin miehen puolelta.Meillä mies oli pitkään työtön eli oli aikaa,raha-asiat oli kohtalaisessa kunnossa,silti ei jaksanut seksiä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja seksitön:
Eipä puhu enää nättejäkään,kyllä meillä kai rakkaus on loppunut ainakin miehen puolelta.Meillä mies oli pitkään työtön eli oli aikaa,raha-asiat oli kohtalaisessa kunnossa,silti ei jaksanut seksiä.
Tuntuuko ero mahdolliselta? Mitä tiedät siitä ihastuksesta? Kertoiko mies ihastuneensa? Kauanko tilanne on tällainen ollut?
 
seksitön
mun puolelta ei tunnu mahdolliselta,miehestä en tiedä.Ei ole kertonut olevansa ihastunut mutta n10kk ollut tällainen.On tuttavan rouva ja tiedän paljon hänestä.Mies ei myönnä ihastumistaan vaikka sen huomaa selvästi jos näkee tämän rouvan ja mieheni yhdessä.
 
bbs
meillä töissä yksi mies oli naimisissa naisen kanssa ja 2 lasta niillä oli. olivat olleet 15 vuotta yhdessä kunnes toi ukko lähti ja nyt se asuu miehen kanssa. noinkin voi käydä.
 

Yhteistyössä