Hakutulokset

  1. D

    miksi synnytys tässä tapauksessa pitäisi käynnistää???

    elikäs on raskauden aikainen diabetes,ens viikon pe 38viikkoa täynnä, vauva EI ole liian suuri,painoarvio 3100g, ja kaikki lääkärit ennen sanonu (joka viikkoisessa kontrollissa ) että ei tartte käynnistää. nyt viimeksi menin sellaselle lääkärille jolla ennen en ole käynyt,joka ei selittäny...
  2. D

    Cervixsestä,mitä tarkoittaa tää???

    ja ei oo jättiläinen sen mukaan,painoarvio 3100 ja ens viikolla käynnistys kun tasan 38viikkoa täynnä,kysyin miks käynnistetään kun ei o liian suuri,mut diabetestapauksissa käynnistetään kuulemma sen takia et vauvalle voi tulla viimeisillä viikoilla hapenpuute.... eli sairaalaan virumaan ens...
  3. D

    Mikä idea 3-pyöräisissä rattaissa, jos etupyörä ei käänny?

    etupyörä ei käänny (teutonia joe vai mikälie ) ja sitten kun ei ole sellaista hyvää jousitustakaan kuten nelipyöräisissä esim brio,tai emmaljunga jne niin on niin jäykät ja joutuu käyttään voimaa niin että jopa työntöaisan muoviosat meni poikki!
  4. D

    Kauhee kun 1,5-vuotiaalla on iso jalka...

    kohta 2-v ja koko 21 ja kun oli 1,5 niin meni vielä 19 ,kaikilla on erikokoinen jalka,luultavammin pojilla isompi yleensä. on meidän esikoisella (6v ) kans kyl pieni jalka kun koko on 28 ja tarhakaverilla samanikäisellä 32...
  5. D

    Cervixsestä,mitä tarkoittaa tää???

    ongelmia kun sanottiin koko raskauden olevan kornussa kohdunsarvessa siis ja kohdun ulkopuolinen siis mut eipä ollu ei :) ja raskausdiabetes on ja paha, sanottiin että joudun synnytkseenkin ottaan jonku ihmeen insuliinipumpun ? Huomenna taas aika ultraan joka viikko siis,et minkä kokoinen...
  6. D

    Cervixsestä,mitä tarkoittaa tää???

    ei toivoakaan että synnytys olis lähellä? rv37 menossa...
  7. D

    Cervixsestä,mitä tarkoittaa tää???

    kun epikriisissä lukee muutoksia cervixissä (kohdunkaulassa ) että on pehmentynyt joo ja 2,5cm mutta että CERVIX KORKEALLA eli mitä? hyvä vai huono? ja että TARJOUTUVA OSA LIIKKUVANA???? kiitokset tietäville jo etukäteen :)
  8. D

    ottaisiko teitä aivoon tälläinen tyyppi???

    että olen ehdottanut vielä että maksais edes puolet vajaan 20? että ostettais yhdessä uusi kaupasta, ei käy, katsoo huutonetistä kun sopiva tulee,eli ei koskaan varmaan. lisäksi odottaa sitten että mun pitää heidän 6lle lapselle ostaa joka ikinen kissanristiäislahja,synttärilahja ja...
  9. D

    ottaisiko teitä aivoon tälläinen tyyppi???

    LAINASIN kaverini lapselle pyörän ja sanoin että palauttaa sitten kun minun lapseni on sen ikäinen että tarttee. No,hän unohti sen edellisen kämpän varastoon kun muuttivat,ja sanoin hankkivansa uuden sitten kun tarvitsen. Lainaamani pyörä oli siis uudenveroinen-uusi (4kertaa ajettu...
  10. D

    Subway sentään...

    joo kun menee ilman lapsia ja helvettiä kun menee lasten kanssa! :D multa ei myyjän koskaan tarvitse kysyä mitä otan kun sanon kaiken heti tilatessa "parmesan-oregano kokonainen,grillattu kananrinta JUUSTOLLA ja PAAHDETTUNA,kaikki kasvikset paitsi oliivi ja jalopeno,kevytmajo ja...
  11. D

    mä en jaksa meidän suhdetta

    kohtalotoveri :) ei munkaan mies ole sanonut siis ikinä mitään et se haluis mua tms... ei siis ikinä paitsi ekana treffipäivänä ja nyt ollaan oltu naimisissa yli 6vuotta. oon sanonu sille että olis kiva jos joskus sanois jotain mukavaa,mutta ei kuulemma tartte,on itsestäänselvyys,onhan hän mut...
  12. D

    APUA! hirvee suonenveto...

    ok,kiitti tiedosta kaikille. siis magnesiumia hankkiin. joo,luin kans äsken jostain että kylmä aihuttaa....juu +30asteen helteillä onkin kylmä :laugh: tosin olen kyllä päivittäin istunut monta kertaa jääkylmän suihkun alla viilentymässä...josko johtuis siitä... tää on mun kolmas lapsi ja nyt...
  13. D

    APUA! hirvee suonenveto...

    siis onko tää nyt joku raskausajan vaiva? heräsin aamuyöstä aivan tautisen sairaaseen suonenvetoon että karjuin niin lujaa että mies heräsi toisesta huoneesta katsomaan että joko mä synnytän (rv32 ) kun huusin ja porasin vimmatusti.Tuntui et koko jalka halvaantuu ja lähtee irti. pelkään että...
  14. D

    Jos ruokailusta n. puoli tuntia ja verensokeri on 6.6 niin onko hyvä vai huono?

    en mä tiä,mut jos on raskausdiabetes ja pistää vaikka insuliinia,niin jossokeri menee liian matalaksi niin silloin insuliinin annostusta pitää vähentää...en tiedä mitä haittoja siitäon ja onko edes (siis vauvalle ) mutta äidille voi tulla oksettva olo ja pyöryttää ja sitärataa...
  15. D

    Virusperäinen korvatulehdus lapsella,kokemuksia?

    vastauksista. meidän tyttö tulee lokakuussa 2 ja on koko vauvaiästä asti syönyt antibiootteja n 2-3kk välein korvatulehdukseen,putkitus oli siis lääkärin harkinnassa mutta luopui siitä kun ajatteli että ei kesäksi tartte ja nyt korvat mätänee! :'(
  16. D

    Jos ruokailusta n. puoli tuntia ja verensokeri on 6.6 niin onko hyvä vai huono?

    ellei jopamatala sillä vähintään tuti syönnin jälkeen pitäisi mitata,jolloin se raja on n7.8 minkä ei saisi ylittyä (ainakin raskausaikana,raskausdiabeteksessä )
  17. D

    Virusperäinen korvatulehdus lapsella,kokemuksia?

    lapsellani on ollut nyt lähes vuoden ajan kokoajan korvatulehdus joka on hetkellisesti mennyt ohi antibiooteilla mutta sitten taas uusiutunut. Lääkäri mietti putkitusta,mutta sanoi ettei ole tarpeen kesään varten. Nyt sitten käytiin taas lääkärissä kun lapsi ei ole syönyt yhtään mitään 5vrk:teen...
  18. D

    Onko kokoa 40 käyttävä lihava?

    no satakiloisena tuskin kylkiluut paistaa läpi,kuten minulla tuolloin teki.
  19. D

    Onko kokoa 40 käyttävä lihava?

    että näin,ihmisillä kaikkilla ei ole esim samankokoinen rakenne/luusto,nyt oon läski ja raskaana vielä ja vaatekoko 48 ja olisin ikionnellinen jos olisin kokoa 40
  20. D

    Hehkutan nyt täälläkin kun niin hienon kakun mun ystävä teki meidän tytön synttäreille*kuva

    saa noita simpukkasuklaita 2,9? muistaakseni =) hienosti keksitty tuo kakkukuvan idea, vitsikun itsekkin jaksais vaivautua...

Yhteistyössä