APUA! hirvee suonenveto...

siis onko tää nyt joku raskausajan vaiva? heräsin aamuyöstä aivan tautisen sairaaseen suonenvetoon että karjuin niin lujaa että mies heräsi toisesta huoneesta katsomaan että joko mä synnytän (rv32 ) kun huusin ja porasin vimmatusti.Tuntui et koko jalka halvaantuu ja lähtee irti. pelkään että koska se tulee uudestaan ja kun tulee niin mitä mun pitää tehdä et se lakkaa?????? koko päivän ollu jalka siitä suonenvetokhdasta kipee...
 
Kyllä vaan kuuluu loppuraskauden oireisiin. Niihin vähemmän mukaviin :kieh: Mullakin vetää suonta jalasta vähän väliä ja raskausviikkoja on nyt 31+2:kieh: Ja ei todellakaan tunnu kivalta herätä siihen keskellä yötä. Tuntuu just tolta miten sitä osuvasti kuvailit :LOL: Sille ei voi juurikaan tehä mitään, menee ohi kun menee. Kauheelta se odottaminen kuitenkin tuntuu, että kipu lakkaisi :( Jotkut sanoo, että pitää painaa jalkaa vasten lattiaa. Eri asia on sitten, että kärsiikö jalkojaan siirtää mihinkään asentoon. Mä en kärsi ainakaan. Aikani pyörin sängyssä ja sit se menee ohi :whistle: Kylmä kuulemma aiheuttaa suonenvetoa. En usko siihen yhtään! Miten näillä helteillä se on muka selitettävissä? Koita kestää :flower: :hug:
 
ok,kiitti tiedosta kaikille. siis magnesiumia hankkiin. joo,luin kans äsken jostain että kylmä aihuttaa....juu +30asteen helteillä onkin kylmä :LOL: tosin olen kyllä päivittäin istunut monta kertaa jääkylmän suihkun alla viilentymässä...josko johtuis siitä... tää on mun kolmas lapsi ja nyt vasta koin ekaa kertaa tän järkyttävän suonenvedon!
 
Mulla myöskin vaivasi tuo suonenveto kovasti raskausaikana. kokeilin useampia magnesium valmisteita mutta EMGESAN oli ehdottomasti paras ja tehokkain. Sitä myös apteekista suositeltiin parhaana magnesium valmisteena. Kun suonenveto on jo pahana päällä vaatii tuo magnesiumin syöminen muutaman päivän ennen kun alkaa toden teolla auttamaan. itsellä kun tuli viikon tauko magnesiumin syönnistä niin meni 5 päivää siitä kun aloitin taas sen syömisen että suonenveto hellitti ihan kokonaan.
 
Pika-apuna nuihin on se että venyttää pikaisesti kyseistä lihasta. minulla tulee esim. useimmiten pohkeeseen, silloin nostan päkiää ylöspäin, jolloin pohje venyy.

Minulla viikkoja vasta 28 tai 29 ja näitä on ollut jo useamman viikon :wave:
 
juoda tarpeeksi,nestehukkaki aiheuttaa suonenvetoa.Se on oikein mukavaa kun pahimmillaan kumpikin jalka kramppaa,ja aamulla niin kipeät pohkeet ettei sängystä ylös pääse :'( Mutta minulla on auttanut kun oon juonut lasin vissyä ennen nukkumaan menoa :)
 

Yhteistyössä