mä en jaksa meidän suhdetta

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
äippä
olen nyt 2vuotta kestänyt sitä että mulle ei voida sanoo että olen seksikäs,haluttava,kaunis yms.

vaikka olen kertonut kuinka paljon asia loukkaa,useita kertoja,aina turhaan mikään ei muutu ikinä. asia satuttaa enemmän ja enemmän. ja puheyhteys mitä se olikaan? en taida edes muistaa millaista se on kun syvällisistäkin asioista on voinut keskustella. mies vaan pakenee, se loukkaa vielä enemmän. ja sitten vielä väittää että rakastaa. miksi?
 
kohtalotoveri :) ei munkaan mies ole sanonut siis ikinä mitään et se haluis mua tms... ei siis ikinä paitsi ekana treffipäivänä ja nyt ollaan oltu naimisissa yli 6vuotta. oon sanonu sille että olis kiva jos joskus sanois jotain mukavaa,mutta ei kuulemma tartte,on itsestäänselvyys,onhan hän mut valinnut vaimokseen.... kuivaa... ja ärsyttävintäon se että en tiedä haluaako hän edes vai ei,koska on sanonut sen olevan selvää,mutta minä olen ensitreffipäivästä lihonut esim 30kiloa!!! joten tuskin se mua haluu,on vaan mun kanssa kun mut nainut ja on uskollinen,ei siis mitään eloa tai hohtoa tai intohimoa luulenpa näin...
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
olen nyt 2vuotta kestänyt sitä että mulle ei voida sanoo että olen seksikäs,haluttava,kaunis yms.

vaikka olen kertonut kuinka paljon asia loukkaa,useita kertoja,aina turhaan mikään ei muutu ikinä. asia satuttaa enemmän ja enemmän. ja puheyhteys mitä se olikaan? en taida edes muistaa millaista se on kun syvällisistäkin asioista on voinut keskustella. mies vaan pakenee, se loukkaa vielä enemmän. ja sitten vielä väittää että rakastaa. miksi?
Väittää että rakastaa luultavasti siksi että niin on helpompaa kuin erota. Itse alkaisin (näiden tietojen perusteella) valmistella eroa ts. puhuisin miehelle miltä tuntuu ja sanoisin suoraan että tähän en jää mut yhdessä voidaan yrittää suhdetta parantaa jos mies on valmis. Jos ei niin sitten olisi lähdettävä, jostain löytäisin miehen joka minua oikeasti rakastaarakastaa ja sen myös näyttää. Jos tälle tielle lähdet suosittelen että ensin henkisesti valmistat itsesi siihen että ero on mahdollinen ja että myös pystyt viemään sen asian päätökseen oikeasti eikä niin että eron jälkeenkin jatkat vielä suhteen paranemisesta haaveilua. Vaikeata oli itelläkin mut parempi oli niin kuin tuhlata elämääni yhtään enempää umpikujassa.
 

Yhteistyössä