Kauhee kun 1,5-vuotiaalla on iso jalka...

  • Viestiketjun aloittaja bubbles
  • Ensimmäinen viesti
bubbles
Käytiin eilen ostamassa vk-puku ja uudet tennarit kun keväällä ostetut 21-koon Superfitit oli pienet. Täytyi ottaa kokoa 23, että jäi 1,5cm sukka- ja käyntivaraa jalalle :O 22-kokoisetkin olis menneet, mutta käyntivaraa olis jäänyt knaftisti sentti ja tohon kenkään olis hyvä mahtua kuitenkin sukkahousu+sukka-yhdistelmäkin. Sovitin siis pohjallista paljaaseen jalkaan. Onko muilla 1,5-vuotiailla (tytöillä) noin iso jalka?

Ja kengistä kun keskustellaan niin vinkatkaapa, mitkä olis hyvät, kevyet saappaat tuon ikäiselle?
 
haave
Tuntuu olevan isojalkainen tytöksi. Olen katsellut että mun pojan (puolitoistavuotias ja koko 21) jalka näyttää tosi isolta samanikäisten tyttöjen jalkoihin nähden.
 
jättijalan äiti
Mun pojan ensikengät alle vuoden ikäisenä oli kokoa 24 :D Nyt ikää 2,5 ja kengänkoko 29. Jalka on samankokoinen kun serkkutytöllään, joka on ekalla luokalla...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Meillä siirryttiin just kokoon 21.. B)
Saman ikäinen? :) Minkä kokoinen on muuten? Meillä on neuvola vasta ens viikolla, mut arvelisin et olis n. 83cm ja 12kg. Tosi pitkäraajainen lapsi, etenkin jaloistaan, alkaa 86cm housut olemaan lyhyitä :D Äitiinsä tullut, mä olen 171cm pitkä enkä voi ostaa housuja Hennesiltä, Vero Modasta yms. kun ei riitä lahkeen pituus.
 
pojan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Meillä saman ikäinen poika ja nyt käytössä 25 kengät, tosin poika on yli 90 senttiä pitkäkin, joten kai se jalkakin on iso.

Niin sama siis meilläkin että on pitkästi päälle 90 cm pitkä niin pitäähän sen pystyssä pitävän koivenkin olla iso ;)
 
Isojalkasen äitee
Meidän 1v9kk ikäinen poika siirtyi juuri 27-28 kokosiin kenkiin merkistä riippuen, on toki muutenkin isokokoinen, mutta toi jalka on aikasta iso :D Niin ja siis kysymykseen, puoltoista vuotiaana kengän koko oli 26, joten ei tuo minun korvaan isolta kuulosta vaikka tyttö onkin ;)
 
kohta 2-v ja koko 21 ja kun oli 1,5 niin meni vielä 19 ,kaikilla on erikokoinen jalka,luultavammin pojilla isompi yleensä. on meidän esikoisella (6v ) kans kyl pieni jalka kun koko on 28 ja tarhakaverilla samanikäisellä 32...
 
vieras
Meillä 1v 4kk ikäinen tyttö ja kengän koko semmonen 23, talveksi saa varmaan 24 ostaa. Että ei mikään pieni jalka täälläkään ole, myös kädet on isomman mitä ikätovereillaan..
 

Yhteistyössä