Hakutulokset

  1. Neytiri

    Koiraihmisiltä "apua"?

    Pitkästä aikaa täällä, mutta vain koska tiedän että olette niiiiiin fiksuja, että osaatte samantien kertoa mikä mättää. Mulla on 9-vuotias lapinkoira (eli siis rotua tuntemattomille, keskikokoinen pitkäkarvainen koira). Perussairautena sillä on atooppinen iho, johon on syönyt viimeiset 5...
  2. Neytiri

    tytöllä usein huono olo iltaisin

    Mieti pääni kohta puhki, missä ihmeessä on vika kun lapseni valittaa nykyään aina että on huono olo. Oisko viisaampia paikalla?
  3. Neytiri

    tuleeko eskarissa läksyjä?

    Siinähän tuo pääpiirteittäin. Kun ensimmäinen lähtee eskariin niin ei oo hajuakaan mitä siellä tehdään.
  4. Neytiri

    Mitä kävi sille joka väestötietojärjestelmän tultua julki.. sai tietää ..

    Että oliko se äiti vai isä on ottovanhempi? luin sitä joskus ja sit se meni ja hukku :/
  5. Neytiri

    Paljonko kustantaa isot my llittle pony linnat?

    Ihan uteliaana kyselen kun sain semmoisen ilmaiseksi sukulaiselta :O Mielettömän kokoinen ja ihan priimakunnossakin..
  6. Neytiri

    Mitkä rattaat matkalle?

    City rattaat, tosi pieneen menevät, ihan koko makuuasentoonkin taipuu, kääntyvät pienet eturenkaat. Ei tee mitään maastossa. VAI Brion Ponyt tai Orginalit - Avorattaat, pieneen tilaan, menee maastossakin, mutta jos sammuu kyytiin, ei saa kuin lepoasentoon, kuomua ei ole, joten jos sade...
  7. Neytiri

    Illalla kuumeeton, yöllä kuumetta, aamulla kuumeeton?

    Siis täh, mikäs tää tämmönen on, onko sittenkään kipeä?
  8. Neytiri

    Onko kukaan vaalentanut tummia hiuksia ilman värinpoistoa?

    Siis vaaleilla sävyillä, pikkuhiljaa? Mulla kun tulee aina keltaseks tukka jos pistän värinpoiston, ja sitä tahdon nyt välttää? Onnistuisko pikkuhiljaa vaaleilla tuhkan sävyillä? Tai ensin vaalean kullan saävyillä ja sitten tuhkaa viimeiseksi?
  9. Neytiri

    Kirppisketjua viikonlopun löydöille??

    Mahtaako olla ihmisillä tän viikonlopun aikana tehtyjä löytöjä? Ois kiva kuulla tai nähdä moisia? Itse päivitän kohtapuoliin blogini (saattaa mennä iltaan), mutta lupaankin että olen kerrankin tehnyt ainakin yhden megalöydön :)
  10. Neytiri

    Mikä väri lienee paras olkkarin seinäväri?

    Ollaan siis vuoden sisään myymässä tätä asuntoa, ja muuten kaikki on hyvässä kunnossa, mutta tämä olkkari.. huoh.. Ostettiin jo tapetinrepimisvälineet rautakaupasta, ja tarkotus ois maalata seinät. Mutta mikähän olis teijän mielestä fiksu väri. Meillä on perus kaksio, siis semmonen missä...
  11. Neytiri

    Chef, ja muut kirppistelijät, onko uusia löytöpinoja, mun haku ei toimi.

    Että missä niitä ois, josko joku linkittäis? Omiani just päivittelen ;)
  12. Neytiri

    Todellinen harvinaisuus

    Mä en ymmärrä, joku myy tuolla huutiksessa C&A:sta ostettua takkia todellisena harvinaisuutena, ja hintaa sillä on (ostaheti-hintana) 2,5 kertaa sen takin ovh. Hullu ei oo joka pyytää, vaan joka maksaa. Meillä on ittellä samanlainen, ja maksettiin Saksassa alessa siitä 14 euroa (ovh.29,00)
  13. Neytiri

    Salille vai ei? *selkään särkee*

    Niin että mitäs te tekisitte, lähtisittekö salille treenaamaan, jos alaselkä on niin kipeä että selän suoristaminen tekee kipeää? Luuletteko että tähän auttais liikunta. Vihloo niinkuin synnyttäessä, mutta vain silloin kun liikutan sitä. Harmittaa niin vietävästi kun en oo tiistain jälkeen...
  14. Neytiri

    Mikä aiheuttaa lapselle tämmöstä?

    Ylähuulen päällä on pari punoittavaa näppylää (tulivat varmaan tunti sitten, sitä ennen ei ollut), ja posket on tosi punaset. Eikä olla siis just tultu ulkoota.. Alkaako joku tauti / rokko näin?
  15. Neytiri

    Kauanko repii tapettia irti 20 neliöisestä huoneesta, jos seinässä on vain yksi tapetti, ei

    montaa päällekkäin. Että tietäs vähän varautua millon pitää alottaa jos meinaa sit miehen lomalla kittaa ja maalaa ton seinän.
  16. Neytiri

    Työssäkäyvät: Kuinka monta tuntia työpäivässä olette lastenne kanssa?

    Siis mietin vain, että paljonko sitä aikaa jää lapselle kun palaa töihin. Tuntuu jotenkin ihan sairaan pahalta pistää lapsi hoitoon, ja mennä töihin, vain ja ainoastaan sen takia, että lapsen silloin kasvattaa mielestäni joku muu kuin minä tai mieheni. Tämän tarkoitus ei ole siis...
  17. Neytiri

    Kierukka ja ongelmat, ei voi ymmärtää...

    Siis voiko kierukasta johtua tissien turpoaminen, ja maidon tihkuminen? siis lämpimässä suihkutilassa. Siis mulla on tilanne että VIHDOIN 4kk sen hemmetin laitteen laitosta mulla ei ole tiputtelua, ja samaan syssyyn pukkas pinkeeks tissit ja ton vuoteluongelman, missä syy ja pitäskö mennä ehkä...
  18. Neytiri

    Hormonikierukka ja tiputtelu (jo 4kk)

    Pitäskö siis vaan luottaa että se loppuu joskus? Vai siis mitä tässä pitäs tehdä? Tarkastukseen eivät ota ennen kun se vuoto loppuu. Entäs mistä tiedän ettei ole mennyt kohdunseinästä läpi, ja siksi vuotais?
  19. Neytiri

    Mistä löytäisin Teddykompanietin tuotteita? Tai lähinnä niitä uniriepuja?

    Meillä on täällä tilanne, että pitäs löytyy mahd. Nopeesti.
  20. Neytiri

    Voiko akryylikynsiä irrottaa itse, ilman että vaurioittaa kynttä?

    Onko joku aine millä lähtee?

Yhteistyössä