Todellinen harvinaisuus

Mä en ymmärrä, joku myy tuolla huutiksessa C&A:sta ostettua takkia todellisena harvinaisuutena, ja hintaa sillä on (ostaheti-hintana) 2,5 kertaa sen takin ovh.
Hullu ei oo joka pyytää, vaan joka maksaa.
Meillä on ittellä samanlainen, ja maksettiin Saksassa alessa siitä 14 euroa (ovh.29,00)
 
No tässä teille tämä harvinaisuus.. toivottavasti tälleen saa esitellä ja ihmetellä, etten loukkaa nyt sitä myyjää.. Tarkotus ei siis ole häntä mitenkään loukata, mistä mä tiedän paljonko hän on siitä maksanut, ja onko Pariisissa sitten omat hinnat myös C&A:ssa.
Jotenkin silti ihmetyttää, miten siitä noin paljon voi pyytää.

**C&A***PARIISISTA OSTETTU KEVÄTTAKKI + COLLEGETAKKI 92 CM * 48.00 € - Tyttöjen ulkovaatteet 86-104 cm - Vaatetus - Huuto.net (avoin)

Mulla siis on täällä kotona samanmoinen pinkki, ja ei oo kovin kummonen.
 
[QUOTE="jep";23445193]No tata c&an kuteita ei saa suomesta ni jos joku just tollasen haluaa ni ehkä on valmis maksamaan?

Itse pidän kovasti c&an kuteista. :) Onneksi pääsen hyvin kauppaan. :)[/QUOTE]

Niitä mun käsityksen mukaan saa ihan nettikaupasta.
 
"hhh"
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23445697:
Huh mikä hinta. Ei C&A:n vaatteet mun mielestä mitään huonolaatuisia ole. Meillä niitä on kaapit täynnä ja meillä lapsille melkeinpä ostetaan sisävaatteet suurimmaksi osaksi C&A:sta.

Suomeen ei myydä C&A:n nettiputiikista.
no hei, me ei kaikki käydä Pariisissa ostoksilla.
 
[QUOTE="hhh";23445731]no hei, me ei kaikki käydä Pariisissa ostoksilla.[/QUOTE]

Tuota, noita C&A liikkeeitä löytyy tuosta naapurimaasta Ruotsistakin :) Sekä käsittääkseni Tanskasta ja Saksasta (sieltä ainakin) ja Itävallasta ainakin :)
 
[QUOTE="joku";23445752]Koskaan kuulutkaan tollasesta merkistä, mutta mä asunkin maalla :D[/QUOTE]

Kuten sanottu, samaa tasoa H&M:n kanssa ;) Kivoja kohtuuhintaisia vaatteita, mutta siksi jäinkin ihmettelemään tuota hintaa. Sillä en löytänyt pikaisella vilkaisulla ainuttakaan yli 35 euron ylittävää 2 in 1 takkia tuolta lasten puolelta.
 

Yhteistyössä