Kirppisketjua viikonlopun löydöille??

Mahtaako olla ihmisillä tän viikonlopun aikana tehtyjä löytöjä?
Ois kiva kuulla tai nähdä moisia?

Itse päivitän kohtapuoliin blogini (saattaa mennä iltaan), mutta lupaankin että olen kerrankin tehnyt ainakin yhden megalöydön :)
 
fuh
Tytölle 4 paitaa (kokoa 116-128 ) tosi hyvä kuntoisia 1 euron kpl, verkkarit 1 euro

Pojalle paita 1 euro

Leikki mikrouuni ja uuni :) 5 euroa/kpl

Vauvan velourpuku (nalle puh ) 4 euroa ja body 1 euroa
 
"heissan"
Pilaan ketjusi heti alkuun ja kerron mitä kirpparilta viimeksi nappasin mukaan eli pari viikkoa sitten :D En suinkaan mitä nyt viikonloppuna koska ei ole ollut mahdollisuutta käydä mutta:

Löysin ihanan tummanvihreän samettisen liivihameen, puolipitkä helma ja alle sopii esim. Valkoinen kauluspaita. Kovin maalaisromanttinen ja harrastan pienessä piirissä valokuvausta milloin missäkin niin sopii sellaiseen rekvisiitaksi, hinta 3€.

Räiskyvän tummanpunainen, seksikäs vartalonmyötäinen mekko jossa ohuet olkaimet ja helma hieman epäsymmetrinen, hieman röyhelöä helmassa. 5€

Pyöreä, halkaisijaltaan n.45cm oleva peili, reunat valkoisia joissa pieniä koristehelmiä, sopii meikkipeiliksi sängyn viereen. 4€

Lähestulkoon käyttämättömät sirot mustat pienellä korolla ja nilkan takaa nahkanyörityksellä varustetut mustat nilkkurit. 5,5€
 
Tytölle 4 paitaa (kokoa 116-128 ) tosi hyvä kuntoisia 1 euron kpl, verkkarit 1 euro

Pojalle paita 1 euro

Leikki mikrouuni ja uuni :) 5 euroa/kpl

Vauvan velourpuku (nalle puh ) 4 euroa ja body 1 euroa
Halvalla olet päässyt :) Paidat on yleensä kalliimpia, ainakin tossa koossa, jos ovat hyväkuntoisiakin. Vauvan velourpuku lienee hyväkuntoinen kanssa :) Vitsit, ois kiva nähdä kuviakin, mutta ymmärrän josset jaksa :D
 
[QUOTE="heissan";23456952]Pilaan ketjusi heti alkuun ja kerron mitä kirpparilta viimeksi nappasin mukaan eli pari viikkoa sitten :D En suinkaan mitä nyt viikonloppuna koska ei ole ollut mahdollisuutta käydä mutta:

Löysin ihanan tummanvihreän samettisen liivihameen, puolipitkä helma ja alle sopii esim. Valkoinen kauluspaita. Kovin maalaisromanttinen ja harrastan pienessä piirissä valokuvausta milloin missäkin niin sopii sellaiseen rekvisiitaksi, hinta 3€.

Räiskyvän tummanpunainen, seksikäs vartalonmyötäinen mekko jossa ohuet olkaimet ja helma hieman epäsymmetrinen, hieman röyhelöä helmassa. 5€

Pyöreä, halkaisijaltaan n.45cm oleva peili, reunat valkoisia joissa pieniä koristehelmiä, sopii meikkipeiliksi sängyn viereen. 4€

Lähestulkoon käyttämättömät sirot mustat pienellä korolla ja nilkan takaa nahkanyörityksellä varustetut mustat nilkkurit. 5,5€[/QUOTE]

Et pilannut, ja tyhmästi rajasin tätä ketjua, tämä ei ollut tarkoitus. Rakastan katsella muiden löytöjä, ja ihastella niitä.
Sun löytös kuulostaa kans tosi edullisilta, varsinkin peili, ja kengät.. muita en oikeen osaa kuvitella. Kuva ois kiva :D
 
Eilen löysin esikoiselle kaksi pitkähihaista paitaa 1,50€/kpl. Tänään mukaan tarttui esikoiselle kahdet pitkät kalsarit 0,50€/kpl ja little people sarjan formularata (vai mikä lie), jossa mukana autopesula, korjaamo, auto + ukko ja muutakin pikku roinaa 12€. En ollut hirmu halpa, mutta pojat kyllä tykkäsivät.
 
Ostin isommalle tytölle kaksi kesäistä t-paitaa 0,50e kpl ja pienemmälle tytölle puuvillatunikan 1e, Kalle Päätalon kirjan isälleni 2e.

Siinäpä ne=)
Ja varasin kirppispöydän, jotta saan neitien pienet kiertoon, toivon mukaan =) Tämä päivä onkin mennyt hintalappujen laitossa...
 
Viimeksi muokattu:
Vautsi, ei tuo LP pesulahässäkkä mitenkään kauheen kallis ollut.. mielestäni.. kai? Ja noita paitoja, ootte kyllä tosi edullisia löytänyt :)

Pitäs ittekkin pistää taas kiertoon sitä pieneksi jäänyttä, mutta en jaksa vaivautua viel :)

Kohta saan ton bloginkin päivitettyä, siis kirjoitan jo, mutta on vaan hidasta toi kuvien lataaminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23457609:
Mitä kokoja teiltä on menossa tyttöjen vaatteita kiertoon? Onko kellään barbapapaa?
tyttöjen vaatteita kiertoon menossa kokoa 80-86 paidoissa, ja kokoa 86-92 housuissa, jossain vaiheessa meiltä ainakin irtoaa kaksi BP-paitaa :)
 
Mä olen niiiiiiiiiiiiiiin kade.... murinaa.. Ei vaan, tosi hienot löydöt, eikä varmasti kierretä samoja kirppareita, että turhaan mä täällä murisen. Mutta ois kelvannut meillekkin, kaikki noi sun löytös :)

Nyt on muuten päivitetty uudet löydöt:

Hattaroita ja vaaleanpunaista silkkinauhaa
No toi duploläjä on vedätystä. :D Oli pakko katsoa, kuinka kauan se saa olla ilman, että kukaan sanoo provoksi. Ne on Prismasta. :ashamed:
Mutta meandi-tunika on täyttä totta.

Mä oon tosi kiinnostunut siitä barba-jutusta heti kun se vaan irtoaa. Millainen?
 
"Mä"
piitkästä aikaa pääsin käymään tänään kirppiksellä...ja pah,karseita tahrasia lumppuja oli tarjolla.Yhdessä pöydässä olis ollut ihan siistejä,kivoja vaatteita tytölle,mutta ne sit maksoikin suunnilleen saman verran kuin kaupassa,esim. t-paita 3,80,housut 5,90. Turha reissu.
 

Yhteistyössä