Kirppisketjua viikonlopun löydöille??

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23457718:
No toi duploläjä on vedätystä. :D Oli pakko katsoa, kuinka kauan se saa olla ilman, että kukaan sanoo provoksi. Ne on Prismasta. :ashamed:
Mutta meandi-tunika on täyttä totta.

Mä oon tosi kiinnostunut siitä barba-jutusta heti kun se vaan irtoaa. Millainen?
Höh, muhun meni ihan täydestä! :snotty:
 
"virtahepo"
Lauantaina käytiin kahdella kirpparilla, Muksukirppiksellä ja Länsimetsän koululla järjestettiin myös kirppis. Muksukirppikseltä odotukset ei ollu suuret, kun päästiin niin myöhään vasta liikkeelle. Jotain löytyi kuitenkin, mitään ei ois tarvittu

*Geomag Original 42 4 e
*Geomag Original Ice 60 4 e
*Lego Duplo Primo ukkeli ja sininen lintupalikka yht 1,50 e
*Simpsonit Tein Päällä sarjiskirja 1 e
*iso puinen paloautonuppipalapeli 2 e
*Melissa&Doug Peg puzzle puupalapeli 2 e
*Tammen Kultaiset Kirjat; Pikku Pelle Puputti-kirja ja Mauri Kunnaksen Hurja hauska autokirja yht 1,50 e (kirjaston poistokirjoja, joten kunto ei huippu)
*FP laiva+4 palikkaa 6 e
*pienehkö pussillinen puupalikoita 2 e
*baby Gap-paita 1 e (sininen, lumiukkokuva)
*Name it-body 0,50 e koko 74
*Tutta-housut 1 e koko 74 (ruskeat,hyväkuntoiset)
*Napero-housut 0,50 e koko 74 (harmaat)
*Tutta-body 1 e koko 74 (raidallinen)
*Lindex ruskeat vakosamettihousut 1,50 e koko 74
*Kappahl Kaxs-body 1,50 e koko 74/80
*Esprit sininen collegepuku 1 e koko 80
*Kappahl Kaxs vihreä body 0,90 e koko 74/80
*Kappahl Baby raidallinen body 1 e koko 74/80
*Lovely bear siniset college housut 0,50 e koko 74
*Napero body 0,50 e koko 74
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23457718:
No toi duploläjä on vedätystä. :D Oli pakko katsoa, kuinka kauan se saa olla ilman, että kukaan sanoo provoksi. Ne on Prismasta. :ashamed:
Mutta meandi-tunika on täyttä totta.

Mä oon tosi kiinnostunut siitä barba-jutusta heti kun se vaan irtoaa. Millainen?
Musta pitkähihainen ns. ohut paita jossa barbamama.. ja valkoinen missä on koko perhe.. hm:n mallistoa..
 
[QUOTE="virtahepo";23457735]Lauantaina käytiin kahdella kirpparilla, Muksukirppiksellä ja Länsimetsän koululla järjestettiin myös kirppis. Muksukirppikseltä odotukset ei ollu suuret, kun päästiin niin myöhään vasta liikkeelle. Jotain löytyi kuitenkin, mitään ei ois tarvittu

*Geomag Original 42 4 e
*Geomag Original Ice 60 4 e
*Lego Duplo Primo ukkeli ja sininen lintupalikka yht 1,50 e
*Simpsonit Tein Päällä sarjiskirja 1 e
*iso puinen paloautonuppipalapeli 2 e
*Melissa&Doug Peg puzzle puupalapeli 2 e
*Tammen Kultaiset Kirjat; Pikku Pelle Puputti-kirja ja Mauri Kunnaksen Hurja hauska autokirja yht 1,50 e (kirjaston poistokirjoja, joten kunto ei huippu)
*FP laiva+4 palikkaa 6 e
*pienehkö pussillinen puupalikoita 2 e
*baby Gap-paita 1 e (sininen, lumiukkokuva)
*Name it-body 0,50 e koko 74
*Tutta-housut 1 e koko 74 (ruskeat,hyväkuntoiset)
*Napero-housut 0,50 e koko 74 (harmaat)
*Tutta-body 1 e koko 74 (raidallinen)
*Lindex ruskeat vakosamettihousut 1,50 e koko 74
*Kappahl Kaxs-body 1,50 e koko 74/80
*Esprit sininen collegepuku 1 e koko 80
*Kappahl Kaxs vihreä body 0,90 e koko 74/80
*Kappahl Baby raidallinen body 1 e koko 74/80
*Lovely bear siniset college housut 0,50 e koko 74
*Napero body 0,50 e koko 74[/QUOTE]

Oho mikä lista, mielettömästi oot tehnyt löytöjä, ja jos kaikki on hyväkuntoista, niin ei voi sanoa kuin onneksi olkoon.. LP:istä olen edelleen sullekin kade :D
 
"vieras"
Itelle löysin farkut, verkkarit ja liituraitaiset kangashousut (ei mitkään jakkupuvun housut vaan melk yhtä paksut kun farkku) . Itelle nahkaiset kävelykengät ja pojalle blueberryn pääkallo tennarit. Kaikki yht 18 e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23457809:
Ihania! Koska ne irtois ja mihin hintaan?
Jos tahdot uuden mustan (mä jostain kumman syystä ostin niitä kaks) niin saat samantien. Hintaa vois olla vaikka 2€+postit, ei varmaan maksa lähettääkkään juur mitään.. Sen käytetyn saat puoleen hintaan eli eurolla + postit ;) ja kattelen sitä valkosta jossain välissä missä kunnossa se on, jossei oo ilmaantunu tahroja niin siitä ehkä 1,5€+postit.
Ne irtois varmaan tossa ööh... en mä osaa sanoa, se musta samantien, mutta en mä siitä toisesta tiiä :D tarttee huomenna kokeilla mimmille sitä, vieläkö sopii, jossei niin sit vaikka samantien :)
 

Yhteistyössä