Onko kukaan vaalentanut tummia hiuksia ilman värinpoistoa?

Siis vaaleilla sävyillä, pikkuhiljaa?

Mulla kun tulee aina keltaseks tukka jos pistän värinpoiston, ja sitä tahdon nyt välttää?
Onnistuisko pikkuhiljaa vaaleilla tuhkan sävyillä?
Tai ensin vaalean kullan saävyillä ja sitten tuhkaa viimeiseksi?
 
?
Meinasitko ite sen tehdä? Mä oon käyny tossa vaiheessa aina kampaajalla että saan sen vaaleeks. Pari kertaa vaaleita raitoja ja sit voiki jo kokonaan värjätä niin vaaleeks kun haluaa.
 
"hmm"
ei, vaaleilla hiusväreillä ei pysty vaalentamaan tummia hiuksia. ilmeisesti hiuksesi ovat värjätty tummaksi, ja kyllä on pakko tehdä värinpoisto, mahdollisesti useamman kerran jos lopputulos on oranssinkirjava. hiukset ovat jonkun verran kellertävät, mutta se kellertävä väri kuuluu sitten peittää vaalealla hiusvärillä. mutta noinpäin se ei toimi, koska vaaleat hiusvärit eivät peitä tai poista tummempaa väriä alta.
 
hmm.. mä olen siis jo kerran vetässyt vaalealla värillä ja kyllä se mulla ainakin vaaleni..
Mutta mietin että onko tämä siis mahdollista saada ihan vaaleaksi näin?
Mulla on siis tummanruskeat värjätyt hiukset, oma väri on vaalea, mutta kun vaalennan tästä vaalennusaineella/värinpoistolla, niin tulos on ensin oranssi, sitten keltainen ja sitten ehkä sävyllä sellainen jonka tahdon. Mutta se rasittaa hiusta ihan äärimmäisen paljon.
Kampaajalle en mene enää, olen pariin otteeseen käynyt värjäämässä, ja koskaan tulos ei ole sellainen jonka tahdon. Myös he jättävät kellertäväksi, ja sitä en tahdo. Vaikka valitin viimeksi siitä kellertävyydestä, niin sanottiin vaan, että ei hekään kaikkea voi tehdä.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";23458150]ei, vaaleilla hiusväreillä ei pysty vaalentamaan tummia hiuksia. ilmeisesti hiuksesi ovat värjätty tummaksi, ja kyllä on pakko tehdä värinpoisto, mahdollisesti useamman kerran jos lopputulos on oranssinkirjava. hiukset ovat jonkun verran kellertävät, mutta se kellertävä väri kuuluu sitten peittää vaalealla hiusvärillä. mutta noinpäin se ei toimi, koska vaaleat hiusvärit eivät peitä tai poista tummempaa väriä alta.[/QUOTE]

No tämä meni aika metsään... Saat tehdä aika monta vaalennusvärjäystä jos tummista haluat vaaleat pelkällä vaalennusvärjäyksellä. Kannattaa ennemmin mennä parturiin, heillä on tehokkaammat aineet, joten lopputulos on parempi ja on mahdollista tehdä lisää jos lopputulos ei ole halutun lainen.
 
hiusala
Väri ei vaalenna väriä vaan tasoittaa väriä ja se vaikuttaa vaalemmalta. Tee siihen ensiksi värinpoistoja siihen pääälle sitten tuhkasävy päälle mikä vie keltaisuuden pois. Ei rasita sen enempää kuin useamman kerran puljaaminen väreillä.
 
Itselläni on vaalennus projekti meneillään. Mustat oli aiemmin ja kesäksi haluan vaaleamman sävyn. Kaksi kertaa olen 2 viikon aikana tehnyt värinpoiston, ja nyt hiukset muistuttaa lähinnä oranssia.
Oletko kokeillut niitä 4-6 astetta vaalentavia voiteita? Tuleeko niistäkin keltaisuutta hiuksiin? Itselläni on sellainen purkki odottamassa seuraavaa värjäyskertaa, josko sen jälkeen olisi tarpeeksi vaalea jotta voi värjätä haluamalla värillä.
 
Itselläni on vaalennus projekti meneillään. Mustat oli aiemmin ja kesäksi haluan vaaleamman sävyn. Kaksi kertaa olen 2 viikon aikana tehnyt värinpoiston, ja nyt hiukset muistuttaa lähinnä oranssia.
Oletko kokeillut niitä 4-6 astetta vaalentavia voiteita? Tuleeko niistäkin keltaisuutta hiuksiin? Itselläni on sellainen purkki odottamassa seuraavaa värjäyskertaa, josko sen jälkeen olisi tarpeeksi vaalea jotta voi värjätä haluamalla värillä.
Tulee ihan kamalan väriset.. en voi ees kuvailla, ensin ne on pinkit, sitten oranssit, sitten keltaiset, ja sen jälkeen kamalat ja huonossa kunnossa.. niin itse kuin kampaajalla värjäten.
 
"harmaa"
hmm.. mä olen siis jo kerran vetässyt vaalealla värillä ja kyllä se mulla ainakin vaaleni..
Mutta mietin että onko tämä siis mahdollista saada ihan vaaleaksi näin?
Mulla on siis tummanruskeat värjätyt hiukset, oma väri on vaalea, mutta kun vaalennan tästä vaalennusaineella/värinpoistolla, niin tulos on ensin oranssi, sitten keltainen ja sitten ehkä sävyllä sellainen jonka tahdon. Mutta se rasittaa hiusta ihan äärimmäisen paljon.
Kampaajalle en mene enää, olen pariin otteeseen käynyt värjäämässä, ja koskaan tulos ei ole sellainen jonka tahdon. Myös he jättävät kellertäväksi, ja sitä en tahdo. Vaikka valitin viimeksi siitä kellertävyydestä, niin sanottiin vaan, että ei hekään kaikkea voi tehdä.
Suottaakait se pikkasne haalentaa/tasoittaa väriä, mut ei se siit koskaan blndii tuu tekemään.Siis pelkkä vaalea väriaine.

Vaalennusaineella tai värinpoistolla.
Yks vaihtis on teitty et vaalennat pikkuhiljaa raidoilla?
Helpompi saada pikkutupoista sellasiia ku haluu, mitä et värjää koko nupin kerralla.
 
Kokemuksesta voin kertoa että parempi mennä vaalentamiset ja voimakkaat värinpoistot teettämään kampaajalle. Mulla ei sentään hiukset päästä pudonneet mutta lopputulos himassa tehdyn värinpoiston seurauksena oli alle arvostelun ja kuljin monta viikkoa lakki päässä. :xmas:

Mulla on voimakas punapigmentti ja oma luonnollinen sävy punaiseen taittuva vaalea maantien ruskea (ei ihan avatarin Pepin sävyiset hiukset :D) ja hiukset eivät vaalene toivotulla tavalla edes vahvimmilla aineilla mitä kotikäyttöön saa.

Nyt tällä hetkellä olen tyytyväinen hiuksiin eli päältä tuhkanvaaleat ja alimmat hiukset on punertavat kampaajan ansiosta. Hauska kontrasti perinteisellä palmikolla mutta ei silmiinpistävän räikeä.
 
nuttujuttu
tummentamassa ja syventämässä vaalennettujen hiusteni sävyä: sain markettivärin tilalle ihanan eläväiset ja vivaihteikkaat hiukan beigen/tuhkan vaaleat miedoin erivävyisin raidoin. Maksoi päälle 100 € mutta kyllä kannatti.

Mulla on oma väri todella tumma ja olen vuosia värjäillyt mm. Lorealin ja Garnien miedommilla vaalennusvoiteilla ja hyvin on toiminut, paitsi että vuosien jälkeen hiukset olivatkin sitten tosi vaaleat, barbitukka. Keltaisuuden saa pois käyttämällä tuhkaan tai helmiäiseen taittuvaa sävyä mutta varmaan kaikista tehokkain on sininen shamppoo eli tuhkashamppoo jota käyttämällä saa joko vähän tuhkansävyä tai todella tuhkanväriset hiukset. Suosittelisin kokeilemaa sitä ihan ensin.
 
"ANii"
Minulla oli tosi tummat hiukset ja aloin pikkuhiljaa blondaamaan. esim laitoin raitoija ja lisäsin raitoja kokoajan. lopulta sain värjättyä ihan vaaleiksi eikä hiukset ole kärsinyt yhtään koska olen käyttänyt ainoastaan mietoja värejä ! :) en suosittele kenellekkään värinpoistoa tai liian nopeaa blondaamista!
 
"mansikka"
Hopeashampoo on mulla toiminut hyvin keltaisuuden taittamisessa kun kesäksi vaalensin hiukset aivan tuhkablondiksi. Ei nyt ihmeitä pysty tekemään, mutta aika lähelle ;) Omat hiukset ovat tummahkot ruskeat ja vaalennusaineilla hiuksiin jää punaisuutta lähinnä porkkanaa muistuttaen. Tuo hopeashampoo auttaa kyllä viemään tuota oranssisuutta pois aika hyvin.
 
"Lila"
Quick and easy (swartzkopf) shamppanja 530 olen vaalentanut jo kauan hiukseni sillä. Tummanruskeat eikä värinpoistoa tehty ensi. Nykyään olen tyytyväinen hiusväriini. Vaalea on.
 
gfdg
siismiten kaikki väittää et kannattaa tehä värinpoisto? se pilaa hiukset kokonaa!! monet mun kaverit on vetäny ruskeesta vaaleeks tavallisel kestovärillä ja toiminu on !!!! saatanan värinpoisto unohtakaa sellaset !! mun äitiki veti suoraa mustasta blondiks kestoväril
 

Yhteistyössä