Onko kukaan vaalentanut tummia hiuksia ilman värinpoistoa?

fojso
siismiten kaikki väittää et kannattaa tehä värinpoisto? se pilaa hiukset kokonaa!! monet mun kaverit on vetäny ruskeesta vaaleeks tavallisel kestovärillä ja toiminu on !!!! saatanan värinpoisto unohtakaa sellaset !! mun äitiki veti suoraa mustasta blondiks kestoväril
Miten värinpoisto pilaisi hiukset... :D Sitten joo jos ovat huonokuntoiset, mutta ei muuten. Ja jos jää karmee väri niin siihen päälle sit haluamaansa väriä.

Mustasta/ruskeasta voi tulla suoraan vaalea yhden värjäyskerran jälkeen JOS hiukset ovat värjäämättömät tai vain kerran värjätyt. Jos on vetänyt monta monta monta purkkia sitä mustaa/ruskeaa päähänsä vuosien ajan niin ei se vaaleaksi muutu yhdellä värjäyskerralla.

Ehkä sä et tiedä mikä on värinpoisto ja mikä kestoväri?
 
[t]
Kerran on värinpoisto tehty tummaan hiukseen. Ei muuttunut väri valkoiseksi, tuloksena lähinnä porkkanan oranssi. Vaati vielä muutaman blondauskerran muuttuakseen oikeasti vaaleaksi.

En suosittele, mutta eipä nuo hiukset pilallekaan menneet.
 
Huutelen puskista
Värinpoisto on ainakin omalle huokoiselle, tyypilliselle suomalaishiukselleni tosi rankka käsittely. Latvat murenevat haperoksi ja hius lyhenee leikkaamattakin sen pari senttiä. Itse "vaalensin" oranssihtavaksi värjätyt hiukseni kampaajalla koko pään raidoituksella. Lopputulos on hyvä ja ylläpidän sitä hoitavilla värinaamioilla (viileän vaalea, silver jne.). Raidat eivät myöskään jätä kasvaessaan niin selvää tyvikasvua kuin koko pään blondaus. Nitisevät valkoisia hiuksia en edes halua.
 
tukkainsinööri
siismiten kaikki väittää et kannattaa tehä värinpoisto? se pilaa hiukset kokonaa!! monet mun kaverit on vetäny ruskeesta vaaleeks tavallisel kestovärillä ja toiminu on !!!! saatanan värinpoisto unohtakaa sellaset !! mun äitiki veti suoraa mustasta blondiks kestoväril

No juu samaa mieltä, oon vaalentanu monesti tummasta vaaleaan pelkällä vaalennusaineella. oon todennu että värinpoisto vaan laittaa tukan kärsimään kaikista eniten. eri juttu on käydä kampaajalla.
 

Yhteistyössä