Voiko akryylikynsiä irrottaa itse, ilman että vaurioittaa kynttä?

Koska mulla on tilanne, että kynnet on ihan liian pitkään ollu, huoltoaikaa en saa, ja ne alkaa osa jo irtoilemaan :( vituttaa suunnattomasti tällä hetkellä, sillä tykkään näistä, mutta en todellakaan tiedä mitä tehdä. mitään 90€ huoltohintoja en rupee maksamaan..
 
-
ahaa..mä tässä mietin kovin että huollanko kynteni vielä vai otanko pois. Pois ottamisesta ne haluis maksaa, mutta jos kynnet menee kamaliksi ennenkuin ovat kokonaan kasvaneet pois niin onko sekään kivaa.
 
Huom harmaana
Itse otatutin jokin aika sitten rakennekynnet studiossa pois ja kieltämättä kynnet ovat aika rujo näky. Kunnes kasvavat kokonaan uusiksi. Joten luulen että jos olisi jokin aine, sitä olisi käytetty.
 
Niin juu tiiän kyllä että ne poistetaan sielä studiossa, mutta miten voi poistaa, jossei saa aikaa sinne. GRRRR... mua niin suututtaa toi etten pääse sinne. Mulla on yli vuoden ollut kynnet, ja oon ihan tottunut näihin. Kerran olen ottanut itse veke, kun ei vaan voinut enää odottaa. Mutta sillon oli siis eri tilanne. Kynnet oli oikeesti tosi huonossa kunnossa muutenkin. Että ei paljoo tuntunut se että itte repi. Niin ja siis nyt on sentin kasvu jo tyvessä, että ei kauheesti kyllä enää viittis odotellakkaan.
 
"joopa"
ne poistaa niitä ihan vaan kynsilakanpoistoaineella.. Niin mulla on tehty kun on joku nurkasta lohjennu ja takuuna tehnyt uudestaan. Itse en menisi vartavasten poistattamaan, samalta kynnet näyttää onko ne ite repiny tai onko studiossa joku laittanut likoon. Se kynsi on hauras kun sitä on hiottu ja laitettu massat päälle. Ja ite oon välillä pitänyt taukoo kynsistä kun oman kynnen ihoraja on laskenut liian alas. Oon siis antanu rauhas tippua pois ja oon tepiny vaan jos tarttuu jo hiustenpesussa juuret hiuksiin.
 

Yhteistyössä