Hakutulokset

  1. M

    Kaikki juorut.

    No ni, kuka on nainu kenetkin, kuka on lisääntynyt, mitä teille kuuluu?
  2. M

    Vanhempainvapaa, voiko äiti lähteä kesken töihin ja isä jäädä kotiin?

    Onko kukaa tehny niin?Miten se käytännössä sujuu?Eikös vanhempainvapaalla voi olla kumpi vain?
  3. M

    Kokemuksia pitkittyneestä jänentupintulehduksesta ja jänteen kalkkeutumisesta?

    Mulla on itelläni siis moinen ongelma ja nyt siihen jänteeseen on alkanut tulee kalkkia, lääkäri anto ukaasin et ellei kortisoni ja lepo tehoa niin sit leikkaus, se tehdää vissii tähystyksellä? Kokemuksia asiasta? Mä pahoin pelkään et tää ei tästä tule parantumaan koska lepoon en kättä saa...
  4. M

    Mitenkäs menee häälahjojen kanssa..

    ..jos on listalta ostanut jo lahjan, ei kovin kalliin, mut kuitenkin, pitääkö laittaa vielä rahaa lisäks?
  5. M

    Seinäjokelaiset

    Mistä mä löydän kaikista vaivattomammin miesten kauluspaitoja? En jaksais muksujen kans lähtee kiertää kymmentä kauppaa..
  6. M

    Lomalaisten takaisin tulo, air finland, selittäkää..

    Mä en nyt ymmärrä miten tää menee, uutisissa sanottii et matkatoimistojen kautta lähteneet lennätetään heti kotiin kun vaan lento saadaan järjestettyä, kuluttajaviraston sivuilla on ilmotus lennoista ja iltalehti uutisoi että turkista tullaan ensin kotiin, silti matkatoimistossa ei ollut tietoa...
  7. M

    Kuinkakohan kauan tätä nukkumaanmeno rumbaa jatkuu?

    Eiks tän pitäis jo helpottua pikku hiljaa? Sälli on ollu jatkettavassa kuukauden ja aina vaan se nukkumaanmeno on yhtä eestaas hinkkaamista..Silittely auttaa ehkä kerran viikossa, päiväunia ei suostu nukkuu enää ollenkaan ja iltasin menee 3 tuntia et sen saa nukkuu ja yöt se ravaa ovella...
  8. M

    Talon maalaus ja vanhan maalin poisto..

    Eikä tuohon nyt jumankeuta ole mitään lompakkoystävällistä ja helpompaa tapaa kun skrabaaminen?Mä saan yksin hinkuttaa tätä koko loppukesän pian..
  9. M

    Oli NÄIN iso virhe laittaa esikoinen mummolaan muutamaks päiväks et saa ite "hermolomaa"..

    Arvatkaa tuliko takas kahta kauheempi mukula? Huutoo, ininää, tappelua, ei suostu syömää eikä oikein nukkumaankaan..Koko ajan kitisee ja tekee pahojaa et sais huomiota... Ja tää tuskin tästä taas hetkeen helpottuu.. Kiitos, olen avautunut.
  10. M

    Motivoikaa mua...

    Mulla on ihan vetämätön/paha olo, en oikein enää tiedä et oonko allerginen jollekkin vai onko mulla koko ajan jotain pientä lenssun poikasta..Eniveis, virta on lopussa ja mun pitäis leipoa (ei, en yski leivonnaisiin ja joo, käytän hanskoja, kuten aina juhliin leipoessa), en oo saanu mitää...
  11. M

    Ehkäisykapselin käyttäjät

    Onko kaikilla jääneet menkat kokonaan pois? En valita, mut oon ihan vainoharhainen ja pelkään koko ajan raskautta, vaikka taitaa aika harvinaista olla et tuon kanssa raskaaksi tulis?
  12. M

    Haluaisin kosketusnäyttöpuhelimen.

    Mut en viittis maksaa kamalasti siitä koska mun tuntien en tykkää siitä puolta vuotta kauempaa..Onko noi edulliset kosketusnäytölliset ihan pilipali laitoksia..? Kaikista kätevintä olis kai ostaa käytetty jos vaan halvalla jostain löytyy..
  13. M

    Perinteinen puheenaihe, kesä, häät ja ah, ne ihanat polttarit.

    Tässä on kesällä muutamat häät tiedossa ja yhtiin tuli nyt polttarikutsu, mut jäin hieman huuli pyöreenä hintaa katsomaan..Mun mielestä alkaa olemaan aika kovat kustannukset jos hintaa on per naama puoltoista sataa?! :O Mietinkin et onko ihan pirun noloa jäädä tuon takia pois niistä?Alkaa...
  14. M

    Mistä pimentäviä sivuverhoja kohtuu edullisesti?

    ? Sälekaihtimet jo ikkunoissa joten mitään rullaverhoa mahdoton laittaa, tarvis sivuverhot jotka pimentäis mut mitä löysin oli aika suolaisen hintaisia..
  15. M

    Mulla on kasa niiiin ihania korkkareita kaapissa..

    ..joita mä en "kehtaa" käyttää koska mulle tulee melkein 190cm pituutta niiden kanssa...Mua niin lujaa harmittaa mut musta itestä tuntuu et muutun jonkun transun näköseks kun en oo muutenkaa siro ruumiinrakenteeltani.. Vaikka haistatanko vaan kaikille pitkän peen ja kuljen ylpeänä koroissani...
  16. M

    Mulla on niin huono omatunto..

    ..mutta mun on pakko kiikuttaa toi isompi johonkin viikonloppuna yökylään.. Miten hemmetti meidän elämästä on tullut yhtä tappelua, huutoa ja kränäämistä, ei voi oikeasti olla tollasen 2veen elämä niin pirun hankalaa?Mä olen ihan kurkkuani myöten täynnä ja mun on pakko saada hetki lomaa...
  17. M

    Tyhmä äiti kysyy: Odotanko vai vienkö taas lääkäriin?

    Korvatulehdukseen kuuri, 4:jäs päivä menossa, lapsi valittaa ja pitelee korvaansa ja välillä päätään. Syötänkö kuurin loppuun vai menenkä suosista samantien tarkistuttaa?
  18. M

    Lapsen painonkehitys 1,5v-2v välisellä ajalla.

    Paljon teidän lapsilla on paino noussut tuolla välillä? Oon alkanut seuraamaan omaani ja puolessa vuodessa paino ei ole noussut ollenkaa, lapsi on korvakierre potilas ja odotetaan koko ajan aikaa polille..Jatkuvien tulehdusten takia lapsen syöminen on huono ja siksi paino ei nouse, pituutta...
  19. M

    Parivuotiaan siirto jatkettavaan..

    Kuinka hemmetissä te saatte sen mukulan sinne sänkyyn rauhottuu ja pysymään siellä? Meillä on joka ilta 3h rallit täällä kun sälliä saa kiikuttaa takas sänkyyn, alkaa vaan olemaan aika rassaavaa koska koko torppa menee pimeäks normaalisti klo. 21.00 mut eihän tuota yhtä voi yksin tonne jättää...
  20. M

    Meillä on ihan pirun typerän mallinen olohuone..

    Innostuin vaihtaa järjestystä ja vaihda se nyt sit huoneeseen joka on pitempi kun mitä on leveä ja joka seinässä on reikää tai ikkunaa..Sit kun omistaa mm. ison divaanisohvan niin ei tästä saa hyvää tekemälläkään.. Jos sohva ja tv on pitkittäin vastakkain, on välimatka liian pitkä ja huone...

Yhteistyössä