Haluaisin kosketusnäyttöpuhelimen.

Mut en viittis maksaa kamalasti siitä koska mun tuntien en tykkää siitä puolta vuotta kauempaa..Onko noi edulliset kosketusnäytölliset ihan pilipali laitoksia..?

Kaikista kätevintä olis kai ostaa käytetty jos vaan halvalla jostain löytyy..
 
Kepsis
No kaverilta käytettynä ei oo sinänsä huono valinta. Saaphan niitä orjasopimuksellakin. Jos löydät hyvän puhelimen niin tuskinpa kyllästyt kovin äkkiä. Ei siis kannata edes harkita niitä hintahaitarin kaikista kehnoinpia.
 
Kaikki kosketusnäyttöset on ahterista, jos niitä käyttää ihan oikeesti, eli jos puhelin on aina mukana. Lasten Mini Galaxyt nyt kumminki tuntuu olevan paljon paremmat kun meidän aikuisten Nokian E7, jotka on ihan surkeita -ja samaa on sanonu kaikki tutu, joilla E7 on! Eli hinta ei kerro laadusta.
 
Kepsis
nuo halvat kosketusnäyttöpuhelimet ei oikeasti ole sitten mitään älypuhelimia, eli se mielikuva jos on että niillä voi tehdä kaikkea kivaa, on väärä. Että jos haluaa puhelimen sellaiseksi virikkeeksi itselleen niin sitten sitä kahisevaa on iskettävä pöytään tai tehtävä sellainen kytkysopimus operaattorin kanssa.

Ei ne edulliset koskettajat ole kovinkaan monipuolisia kun ei niissä riitä kapasiteetti kunnolla sitten kaikenmaailman peleihin ja ohjelmiin missä sitä kosketusnäyttöä oikeasti hyödynnettäisiin, tekstarit ja sellaiset menee kumminkin paljon nopeammin perus nappulan painamisen kautta kuin niin että yrittää kosketusnäytöllä laittaa.
 
"annika"
^En mä tee älypuhelimella mitää, ihan vaan peruslelun haluan millä voin vähän jotain matopeliä pelata mut sit voisin kuitenkin elvistellä kosketusnäytöllä.. :p
kuulekko hankit sellaisen puhelimen millä pääset palstailemaan niin kyllä sille taitaa käyttöä löytyä. mulla ei oo mitään hajua mitä noissa halvoissa kännyköissä on, mutta mulle kunnolla toimiva netti ja youtube mistä voipi laittaa tenaville teletapit on tärkeä asia. facebook ja kamera tietysti kiva myös muttei kovin tärkeä.
 
[QUOTE="annika";26353334]kuulekko hankit sellaisen puhelimen millä pääset palstailemaan niin kyllä sille taitaa käyttöä löytyä. mulla ei oo mitään hajua mitä noissa halvoissa kännyköissä on, mutta mulle kunnolla toimiva netti ja youtube mistä voipi laittaa tenaville teletapit on tärkeä asia. facebook ja kamera tietysti kiva myös muttei kovin tärkeä.[/QUOTE]

Mulla on tietokone palstailua varten, faceen pääsen jopa tolla mun karvalakki nokiallakin joten se ei taida paljoa vaatia puhelimelta...

Mä oon niin pihi etten halua maksaa 300 euroa kännykästä, vallankaan kun pahimmillaan se on millon missäkin soralla tai esikoisen suussa tms.. :D
 
"annika"
Mulla on tietokone palstailua varten, faceen pääsen jopa tolla mun karvalakki nokiallakin joten se ei taida paljoa vaatia puhelimelta...

Mä oon niin pihi etten halua maksaa 300 euroa kännykästä, vallankaan kun pahimmillaan se on millon missäkin soralla tai esikoisen suussa tms.. :D
kotivakuutus on sitä varten.. mun kännykkä makso 100e käytettynä, iphone 3, joten on jo 'vanhentunut' mutta siis kelpo kone edelleen.
 

Yhteistyössä