Mulla on kasa niiiin ihania korkkareita kaapissa..

..joita mä en "kehtaa" käyttää koska mulle tulee melkein 190cm pituutta niiden kanssa...Mua niin lujaa harmittaa mut musta itestä tuntuu et muutun jonkun transun näköseks kun en oo muutenkaa siro ruumiinrakenteeltani..

Vaikka haistatanko vaan kaikille pitkän peen ja kuljen ylpeänä koroissani?

Joo, on mulla ongelmat, tiedetään... :LOL:
 
Mulla on ollu elämäni aikana kaks kertaa korkkarit jalassa:eek:missa häissäni ja toisissa häissä joissa olin kaasona. RIitti mulle. Mutta jos sää tykkäät niin mikä estää? Eipähän tule kukaan sanomaan pätkäksi :D
 
Mä en ole eläissäni korkkareista pitänyt, kunnes musta tuli äiti..Yhtäkkiä tuli kamala tarve kaivaa sitä naiseutta esiin ja nyt mulla on kaappi pullollaan mekkoja (mut silti pitää häitä varten mennä ostaa uus, ei noi käy.. :p ) ja korkkareita.. :D


...ja laukut on ihania....




...ja lompakot...
 
  • Tykkää
Reactions: lakaisukone
"äiti"
Mulla sama ongelma. Olen 179cm pitkä ja korkkareilla siis pitkälti yli 180cm. Mies on 173cm pitkä eikä minua hänen kokonsa haittaa mutta hän ei halua että käytän korkkareita.
 
Mä en ole eläissäni korkkareista pitänyt, kunnes musta tuli äiti..Yhtäkkiä tuli kamala tarve kaivaa sitä naiseutta esiin ja nyt mulla on kaappi pullollaan mekkoja (mut silti pitää häitä varten mennä ostaa uus, ei noi käy.. :p ) ja korkkareita.. :D


...ja laukut on ihania....




...ja lompakot...
:D

Mulla on vain yhdet korkkarit joita olen pitäny sen kaks kertaa(on kyllä juhlakenkiä mutta toisenlaisia), mekkoja en omista jos ei lasketa kaapissa lojuvaa hääpukua ja iltapukua jota pidin kun olin kaasona (mulla on juhliin housuja ja juhlapaitoja), lompakkoja on se yksi jota käytän kunnes se hajoaa ja ostan sitte uuden, samoin laukkuja on se yksi jota käytän kunnes se hajoaa ja ostan sitte uuden :D
 
Mulla on varmaan toistakymmentä paria korkkareita, toisissa on vaan jotain 5cm korkoa ja toisissa on reilua 12cm..Korkkarit on siitä ihania et ryhti paranee väkisinkin ja jotenkin niitten kanssa tulee vaan niin naisellinen olo.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26342972:
mullakin on kaapit täynnä kaikkia ihania korkokenkiä, mut missä ihmeessä mä niitä käytän, kun ei ne oo kovin käytännöllisä 2 lapsen kanssa ulkoillessa :D
No ilman muuta pynttäät ja meet puistoon sitte korkkarit jalassa. Tulis vähä tänne palstallekin elämää kun joku tekis heti aloituksen "puistossa nähtyä" :D
 
  • Tykkää
Reactions: jassåå ja Maira
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26342972:
mullakin on kaapit täynnä kaikkia ihania korkokenkiä, mut missä ihmeessä mä niitä käytän, kun ei ne oo kovin käytännöllisä 2 lapsen kanssa ulkoillessa :D
Heh, oon miettinyt kieltämättä samaa..Mut oon joskus himassa kipitelly ne jalassa ihan vaan siks kun ne on niin ihania..Olishan se näky vetää 12cm korot ja lähtee tuplien kanssa kirkolle ostoksille... :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Kumipuu
Mulla on sama juttu, kaapissa lojuu kymmeniä pareja käyttämättömiä korkkareita. Kuitenkin
ostelen lisää joka kesä. Mulla on niin ruipelot kintut että näytän yhdeltä pitkältä sääreltä
korkkarit jalassa. Onhan niitä kenkiä kiva katsella silloin tällöin :D MUTTA tänä kesänä mä
haastan itseni ja vedän ainakin kerran jotkut niistä jalkaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maira
No mut pitkät säärethän on hyvä juttu.. (vaikka vain yksi.. :D)

Mä haastan teidät pistää korkkarit ainakin kerran tänä kesänä jalkaan, ILMAN et olette menossa juhliin tms..

Ja siitä pitää sitten olla valokuva todisteena! :D
 
  • Tykkää
Reactions: *tundra*
No tottakai kehtaat!!! :)

Mie rakastan kans korkkareita ja kaikkia ihania kenkiä mutta miun jalat ei tykkää niistä. Mietinkin aian että miten psytytte käppäilee kaupungilla niis korkeis korois?!?!? Miulla on heti rakot jaloissa ja tai ne muuten vana kipenee ja oon vissiin liian mukavuudenhaluinen että kenkä ei sais tuntua jalassa.
 
"vieras"
Minulla on 166cm pituutta ILMAN korkkareita ja mä en uskalla pitää mitään korollisia kenkiä, ainakaan yli 3 cm korkoja. En halua olla mikään hongankolistaja, toki en sitä tällä pituudella vielä olisikaan vaikka korkkarit laittaisin...mut jotenkaan en halua vaan olla pitkä.
 
Siitä tuskin saa pistettä, jos kotosalla kulkee korkkareissa? Eilisiä euroviisuja katsellessa tempaisin ja pukeuduin juhlamekkoon ja korkkareihin, kuten lapsetkin. Pojallakin oli puku päällä ja hattu. Ja mulla ne 10 sentin korkkarit joilla en jaksa ulkona kävellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Maira ja Kumipuu
No mut pitkät säärethän on hyvä juttu.. (vaikka vain yksi.. :D)

Mä haastan teidät pistää korkkarit ainakin kerran tänä kesänä jalkaan, ILMAN et olette menossa juhliin tms..

Ja siitä pitää sitten olla valokuva todisteena! :D
Mä otan haasteen vastaan :D Meinaan toteuttaa sen noilla 13 senttisillä koroilla- täytyy vaan eka kotona harjotella, siitä on melkeen vuosi kun olen korkokengillä kävellyt...
 
  • Tykkää
Reactions: Maira
"asd"
Täällä on sama ongelma, pituutta on melkein se 180cm normaalisti ja korkkareita olis niin ihana käyttää! Mutta miespoloinen jää sitten niin lyhkäiseksi ettei ihan arkivarusteena viitsi korkoja pitää. :D

Ja jos löytyy jotkut aivan ihanat kengät, niin eipä niistä kokoja löydy tämmöselle räpylälle.
 

Yhteistyössä