Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla on menossa kp40 jo, kuukautiset oli myöhässä jo kun testasin, aamupissasta molemmat testit. En tiedä mitä täällä tapahtuu, pitää varmaan ens viikolla testata uudestaan jos menkkoja ei näy.
  2. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En tiiä mikä hemmetti on mutta eipä eilen tullu enää mitään tikkuun.. Oliko sitten susi testi minkä ekana tein kun viivan anto vai oliko siinä meinannu jotain tapahtua..
  3. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On otettu ja paljaalla silmällä ihan selvä punertava ohut viiva, tuli esiin heti kun väri lähti leviämään. Huomenna aattelin aamulla sännätä apteekkiin hakemaan uutta testiä ja tarttee kattoa mitä se sanoo..
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Sit ollaankin jännän äärellä. Jokin kolmas aisti sai aamulla pissaamaan tikkuun ja ohut haalea viiva sieltä tuli.. kuvassa ei tahdo nähdä mutta selvästi väriä siinä oli. muuten ihan kiva mutta on aikamoinen ylläri koska olen syönyt pillereitä koko ajan säännöllisesti.. onko kokemusta vääristä...
  5. M

    raskaustestin viiva

    Ei ole muuten mikään itsestäänselvyys et pääsee, vaikka olis vähän epäsäännöllinen kiertokin..
  6. M

    raskaustestin viiva

    Se tummuu miten tummuu..Kovin alussahan sun raskaus on joten turha mitään kirkuvan punaisia viivoja onkaan odottaa, tuo cb:n digi on aika hyvä ja viikot on ainakin mulla aina pitänyt paikkaansa.
  7. M

    mitä teette iltaisin yhdessä

    Katsotaan telkkaria, tehdään iltapalaa, katotaan leffaa, joskus istutaan eri koneilla jne jne..Perushuttua..
  8. M

    Kuinka kauan teillä on ollut kipua jos alaviisaudenhammas on jouduttu poistamaan leikkaamalla?

    Voihan se säteillä hyvinkin, mutta seuraile nyt et jos alkaa tulee oikein erikoisia oloja niin mene lääkäriin, maanantainahan sit viimestään pääset kyselee..Se on aina vähän noitte viisureitten kans niin ja näin kun siellä niitä hermojakin jonkun verran kulkee jne..
  9. M

    Kuinka kauan teillä on ollut kipua jos alaviisaudenhammas on jouduttu poistamaan leikkaamalla?

    No multa leikattiin kolme kerralla ja olihan se kipeä piiiiitkän aikaa..Vielä useiden kuukausien jälkeen oli niin etten esim. saanut suutani kokonaan auki.. Eiks sulle laitettu itsestään sulavia tikkejä?
  10. M

    Miestä ei taida kovasti kiinnostaa?

    :kiss:
  11. M

    Onko teillä jotain juttua mitä ette oo ennen maistaneet ja kun maistatte ni hullaannutte siihen

    Voi mulle on vanhemmiten tulle montakin ruokalajia joista pidän kovasti, oon nimittäin kasvanu perheessä jossa syötii tasan sika-nautaa ja campinkiä..... Kasviksista en piittaa oikein nykyisinkään, tosin kokeilen niitä kuitenkin, viime aikaisin hulluus on tullu niinkin yksinkertaisesta kun...
  12. M

    millon on aika erota

    Meillä oli melkonen kriisivaihe tuossa ja lopputulos oli se et muutettiin erilleen..Mutta mun mielestä se yrittämisen halu ja rakastaminen tuli ilmi siinä et se mun tuppisuu ukkoni itse ehdotti terapiaa ja niin siellä käytiin useita kertoja ja palattiin takas saman katon alle. Eli siinä kohtaa...
  13. M

    Hakijapalvelu

    Jamkiin restonomiksi.
  14. M

    Monesko varsi tälle vuotta käytössä?

    Mulla on swipen tasomoppi vai miks sitä sanotaa ja se sama on ollu mulla jo neljä vuotta..
  15. M

    kuinka monella muulla odotellaan opiskeluun pääsyihin tietoa?

    Jamkin sivuilla luki jotta aikasintaan 14.6 aletaan tuloksia antamaan, saakeli että on pitkiä nää päivät..
  16. M

    Laimentunut parisuhde. Menee ok, mutta toinen mies voisi sytyttää...

    Aika erikoinen ajattelutapa, suhde ok mut miettii toista miestä.. Meillä noi sukkien pyörittelyt on hoidettu ihan mielikuvituksella ja luovuudella, kummasti alkaa vipajamaan kun keskustelee asioista ja tekee niiden eteen jotain.. ;)
  17. M

    G:Iltapalasi?

    Mä oon possuttanu puol päivää, vois hyvin jättää iltapalat väliin..
  18. M

    Palstan positiivisimmat!

    No minä tottakai, oon oikein positiivisuuden huipentuma! :D
  19. M

    Äidilläni todettu pahanlaatuinen syöpä. Onko hullua kun koko ajan olen sitä mieltä että paranee?

    Ensinnäkin voimia tilanteeseen, se vie oman aikansa et kaiken sisäistää. Koskaanhan ei voi tietää mitä tapahtuu, mutta uskon myös et asioiden kanssa oppii elämään ja kun niiden kanssa elää tarpeeksi kauan, ei niitä enää pelkää ja niinollen säästyy siltä surulta ja murheelta. Toki läheisen...

Yhteistyössä