Monesko varsi tälle vuotta käytössä?

Monesko varsi tälle vuotta käytössä?

  • Eka

    Ääniä: 13 92,9%
  • Toka

    Ääniä: 0 0,0%
  • Kolmas

    Ääniä: 1 7,1%
  • Neljäs

    Ääniä: 0 0,0%
  • Viies

    Ääniä: 1 7,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    14
"Vieras"
Samalla varrella menty viitisen vuotta. Se varsi on suihkun lanan vartena päivätöissä, pari kertaa kuussa moppina.
Mitäköhän sää oikein teet niillä varsilla että hajoavat
 
Tota alumiinivartta on hyvin, hyvin, vaikea saada poikki.

Miten hitossa onnistuit omasi kanssa? Ei siihen mopin varteen ole tarkoitus nojata, sillä on tarkotus pyyhkiä niitä lattioita:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: keppälerttu
Eka menossa. Esikoista odottaessa oltiin muuttamassa isompaan kämppään ku siellä lattioita mopatessa katkes varsi. Kyyryhommissa meni sit loppu kämppä, mutta puhdasta tuli. Lapsikin päätti syntyä rv 34, mutta tuskin moppaamisella oli osaa asiaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28596234:
Mä oon vissiin vähä liian rivakka otteissani, ihan normaalisti suhin menemään.
Ei mulla kyllä kestä katuharjan varretkaan : /
Rautakangen jos siihe sovittas enskerralla :p
piti tulla lisäämään, et onko sulla sellainen lankamoppi? jos on, ni sit ymmärrän kuinka saa varren poikki..ne on ihan paskoja.

Mikrosetti

osta esim tollanen ni kestää paremmin...ja ny mun pitää mennä ostaa uus ku noita on oransseinakin :rolleyes:
 
Niitä lankamoppeja ollu juu.
Mulla on tuommonen mikrosetti mutta en oo viel uskaltanu kajota siihe, liian kallis katkottavaksi =)
Tyttöystävä se sillä kuulemma kuurailee, en oo kyllä koskaan nähnyt, mutta niin se ainaki väittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28596271:
piti tulla lisäämään, et onko sulla sellainen lankamoppi? jos on, ni sit ymmärrän kuinka saa varren poikki..ne on ihan paskoja.

Mikrosetti

osta esim tollanen ni kestää paremmin...ja ny mun pitää mennä ostaa uus ku noita on oransseinakin :rolleyes:
 
"vieras"
Ammattikäyttöön tarkoitettu urakuivain ja siihen kiinnittyvä mikrokuituinen lattialiina. Aivan äärettömän hyvä laite. Puhtaustaso nousee, siivous on helppoa ja väline on monikäyttöinen.

Unohtakaa mopit ja levykehysmopitkin jo. Ne on jyrätty jo.

Tervesin ison sairaalan siivoustyönohjaaja.
 
  • Tykkää
Reactions: keppälerttu

Yhteistyössä