Paskoja mopin varsia : /
Montako teillä katkennu tälle vuotta, itellä kaks, kyllä kyrsii
Montako teillä katkennu tälle vuotta, itellä kaks, kyllä kyrsii
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28596209:mitä sä niillä teet et saat poikki?
mulla on varmaan 8v ollu sama varsi
piti tulla lisäämään, et onko sulla sellainen lankamoppi? jos on, ni sit ymmärrän kuinka saa varren poikki..ne on ihan paskoja.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28596234:Mä oon vissiin vähä liian rivakka otteissani, ihan normaalisti suhin menemään.
Ei mulla kyllä kestä katuharjan varretkaan : /
Rautakangen jos siihe sovittas enskerralla
Saman kysymyksen voisi laittaa että monesko pyykkiteline menossa tälle vuodelle?? Tahtoo nuot nykyiset pikkuiset telineet olla aika heikkoja, helposti pinnoja katkeilee normaalin pyykin pianosta.
äiti just tänään valitti samasta asiasta.Saman kysymyksen voisi laittaa että monesko pyykkiteline menossa tälle vuodelle?? Tahtoo nuot nykyiset pikkuiset telineet olla aika heikkoja, helposti pinnoja katkeilee normaalin pyykin pianosta.
Meillä edelleen eka, mut nippusiteellä korjattu. Nyt sitten edelleen toimii, mutta ei sitä kasaan enää saa.Saman kysymyksen voisi laittaa että monesko pyykkiteline menossa tälle vuodelle?? Tahtoo nuot nykyiset pikkuiset telineet olla aika heikkoja, helposti pinnoja katkeilee normaalin pyykin pianosta.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28596271:piti tulla lisäämään, et onko sulla sellainen lankamoppi? jos on, ni sit ymmärrän kuinka saa varren poikki..ne on ihan paskoja.
Mikrosetti
osta esim tollanen ni kestää paremmin...ja ny mun pitää mennä ostaa uus ku noita on oransseinakin
Me saatiin uus kun vietiin takas kauppaan teline, josta lähti n. kuukauden käytön jälkeen yks pinna irti. Oisko maanantaikappaleita enemmänkin?Saman kysymyksen voisi laittaa että monesko pyykkiteline menossa tälle vuodelle?? Tahtoo nuot nykyiset pikkuiset telineet olla aika heikkoja, helposti pinnoja katkeilee normaalin pyykin pianosta.
Kolmas itellä menossa, yksi aivan normaali teline mennyt niin että kaksi pinnaa katkes ja toisesta levitettävästä mallista se "siipi" hajonnut ja sen myötä pinnoja poikki.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28596297:Yks vasta niit hajonnu tälle vuotta =)