"vieras"
http://www.siivous.fi/yellowservice/tuote/6145/diversey-jonmaster-compactpyyhe-tarrakiinnityksella-35x64cm-7519091
ok! Kiitos kun neuvoit, olen vielä suht uusi palstalla ja en tiedä kaikkia hienouksia. Kiitos kun autoit.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28596483:Laita ruksi siihen kohti missä lukee, muodosta linkit automaattisesti tjsp, niin tullee valmiit linkit =)
Niinku näin:
Clean Import Oy - Ammattisiivous - Siivousaineet - Siivouskoneet - Siivousvälineet - Ghibli - Vikan - Tana Professional - Green Care
ok! Kiitos kun neuvoit, olen vielä suht uusi palstalla ja en tiedä kaikkia hienouksia. Kiitos kun autoit.
Laita ihmeessä esimerkki Jossei se häiritse ketään.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28596529:Ollos hyvä vaan =)
Joko harjoitellaan kuvia? =)
Laita ihmeessä esimerkki Jossei se häiritse ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28596589:[ IMG ] Tähän rakoon kuvan osoite [ /IMG ]
Tuosta sitten otat nuo välit pois, niin pitäs toimia.
Koklaa niin katotaan onnistuuko =)
[ IMG ] http://www.painepesuri.fi/yellowservice/images/products/middle/5465.jpg [ /IMG ]
Tuskin onnistuu multa
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28596627:Ota nuo välit pois, lainaa vaikka tuota mun kuvallista viestiä niin näkyy miten pitäs olla.
Noita varsia en ole ikinä saanut hajalle, mutta pyykkitelineitä kyllä. Tosin tälle ja parille edelliselle vuodelle on riittänyt yksi, koska kuivaan lähes kaikki pyykit rummussa. Ennen kuivurin ostoa, niitä hajosi vähintään se yksi vuodessa.Saman kysymyksen voisi laittaa että monesko pyykkiteline menossa tälle vuodelle?? Tahtoo nuot nykyiset pikkuiset telineet olla aika heikkoja, helposti pinnoja katkeilee normaalin pyykin pianosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28596589:[ IMG ] Tähän rakoon kuvan osoite [ /IMG ]
Tuosta sitten otat nuo välit pois, niin pitäs toimia.
Koklaa niin katotaan onnistuuko =)
Ehkä mä jätän tän suosiolla huomattavasti viisaammille ja myönnän tyhmyyteni.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28596667:Ota viel hakasulkujen ja IMG ja hakasulkujen välistä ne välit pois niin sitte toimii =)
Sä olet kyllä kärsivällinen neuvoja.
Vihdoin ja viimein! Kiitos neuvoista ja ennenkaikkea siitä kärsivällisyydestä, itse olisin jo luovuttanut.
Lankamoppi on muutenkin ihan surkea. Si levittää sitä likaa mutta ei se lika siihen tartu. Osta kunnin lelymoppi ja siihen mikrokuituliinat ( joita peset säännöllisesti kuumassa vain muiden mikrokuitujen kanssa). Mä en sekkaista "paskanlevittäjä" lankamoppia ostaisi. Että vaihda parempaan ja kestävämpäänAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28596315:Niitä lankamoppeja ollu juu.
Mulla on tuommonen mikrosetti mutta en oo viel uskaltanu kajota siihe, liian kallis katkottavaksi =)
Tyttöystävä se sillä kuulemma kuurailee, en oo kyllä koskaan nähnyt, mutta niin se ainaki väittää