Monesko varsi tälle vuotta käytössä?

Monesko varsi tälle vuotta käytössä?

• Eka

Ääniä: 13 92,9%
  • Toka

Ääniä: 0 0,0%
  • Kolmas

Ääniä: 1 7,1%
  • Neljäs

Ääniä: 0 0,0%
  • Viies

Ääniä: 1 7,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    14
"Vieras"
Saman kysymyksen voisi laittaa että monesko pyykkiteline menossa tälle vuodelle?? Tahtoo nuot nykyiset pikkuiset telineet olla aika heikkoja, helposti pinnoja katkeilee normaalin pyykin pianosta.
Noita varsia en ole ikinä saanut hajalle, mutta pyykkitelineitä kyllä. Tosin tälle ja parille edelliselle vuodelle on riittänyt yksi, koska kuivaan lähes kaikki pyykit rummussa. Ennen kuivurin ostoa, niitä hajosi vähintään se yksi vuodessa.

kotileipuri-
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28596589:
[ IMG ] Tähän rakoon kuvan osoite [ /IMG ]
Tuosta sitten otat nuo välit pois, niin pitäs toimia.
Koklaa niin katotaan onnistuuko =)

[ IMG ]http://www.painepesuri.fi/yellowservice/images/products/middle/5465.jpg[ /IMG ]

Mie en muista kuka mut opetti, vaan meinasin mie itekki luovuttaa sillon ku ei onnistunu, rekkautuneena kuvat on helpompi laittaa =)
Juu ja sit kiitokset viel kans heille jotka neuvo niitten kuvien kans, oli siel keittis ja pari muutaki muistaakseni :p¤ :flower:
Tutkitaan tutkitaan =)

Vihdoin ja viimein! :D Kiitos neuvoista ja ennenkaikkea siitä kärsivällisyydestä, itse olisin jo luovuttanut.

guitar slinger
Meidän mummu kun noin 5 vuotta sitten muutti palvelutaloon, mä otin ennakkoperinnöksi muuttosiivoja tehdessäni mummun vanhat mopinvarret, sellaiset sinit mihin saa vaihdettua päät, nakkasin mummun vanhat moppipäät niistä veks ja ostin uudet, toinen on pesuhuoneessa lattialanan vartena ja toinen mopissa. Sitä ennen ne varret oli olleet villisti veikaten noin vuosikymmenen mummun käytössä, eikä niissä mitään vikaa oo vieläkään.

huono
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28596315:
Niitä lankamoppeja ollu juu.
Mulla on tuommonen mikrosetti mutta en oo viel uskaltanu kajota siihe, liian kallis katkottavaksi =)
Tyttöystävä se sillä kuulemma kuurailee, en oo kyllä koskaan nähnyt, mutta niin se ainaki väittää :D
Lankamoppi on muutenkin ihan surkea. Si levittää sitä likaa mutta ei se lika siihen tartu. Osta kunnin lelymoppi ja siihen mikrokuituliinat ( joita peset säännöllisesti kuumassa vain muiden mikrokuitujen kanssa). Mä en sekkaista "paskanlevittäjä" lankamoppia ostaisi. Että vaihda parempaan ja kestävämpään

Yhteistyössä