Onko teillä jotain juttua mitä ette oo ennen maistaneet ja kun maistatte ni hullaannutte siihen

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
ihan täysin?

Mä en oo maistanu koskaan nuorempana parsaa (en kyl tiedä et miks en oo) mut voi luoja se on hyvää :O

Vasta noin 3kk sitten löysin tän uskomattoman hyvän raaka-aineen, miten en oo aiemmin tajunnut ostaa :D
 
Mulla kävi ja parsan kanssa noin. Grillattiin ekan kerran pari vuotta sitten ja voi hyvänenjestas, miten hyvää oli. Nyt grillataan joka kevät parsaa, eniten lohen kanssa, mutta maistuu myös vaikka parmesanin kanssa.
 
Gggh
Muistan lapsena, kun kieltäydyin aina syömästä yhtä äidinpataruokaa. En siis suostunut edes maistamaan. Kerran sitten n. 10-vuotiaana maistoin ja ruoasta tuli heti mun lempiruoka. Arvatkaa harmittiko oma itsepäisyys.
 
MOnet kasvikset ja juustot. En syönyt lapsena mitään juustoa, en edes oltermannia. Tuota parsaa en tajua. Ei se maistu yhtään millekään, ainakaan keitettynä. Ei ole hintansa väärti mielestäni tai sitten en osaa laitttaa.
 
kfkfkf
Ihan keitän parsat ja vedän huiviin :D

Jos tiedätte jonkun vielä paremman tavan ni kertokaa ihmeessä :)

niin ja vihreitä, valkoisia en oo viel maistanutkaan. Kummat on parempia??
 
kfkfkf
[QUOTE="vieras";28606185]Pinnaattikeittua kokkeilin täsä yks päivä ja voi helevettiku se oli hyvvää. Mennii sitte uuvestaa illemmalla kauppaa ja ostin pakastimen täyttee.[/QUOTE]

Se on kyllä hyvää :p
 
Voi mulle on vanhemmiten tulle montakin ruokalajia joista pidän kovasti, oon nimittäin kasvanu perheessä jossa syötii tasan sika-nautaa ja campinkiä.....

Kasviksista en piittaa oikein nykyisinkään, tosin kokeilen niitä kuitenkin, viime aikaisin hulluus on tullu niinkin yksinkertaisesta kun salaatti, eli joku salaattisekoitus, viinirypäleitä, punasipulia, salaattijuustoo ja oivoinam..
 

Yhteistyössä