Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä en ihme ja kumma enää testannut viime viikon haalean plussan jälkeen vaan odottelin että menkat ei varmastikkaan ala..vähän jännitti että josko onkin vain kemiallinen mutta tänään tein digin ku menkat kaks päivää myöhässä ja tuli siihen onneksi teksti "raskaana 2-3" eli paksuna ollaan!!
Himmailen täällä taustoilla vielä hetken...ainakin haluaisin tietää mitä @Hipiti sulle sanotaan ultrassa..että kaikki on varmasti hyvin <3
 
On otettu ja paljaalla silmällä ihan selvä punertava ohut viiva, tuli esiin heti kun väri lähti leviämään.

Huomenna aattelin aamulla sännätä apteekkiin hakemaan uutta testiä ja tarttee kattoa mitä se sanoo..
On otettu ja paljaalla silmällä ihan selvä punertava ohut viiva, tuli esiin heti kun väri lähti leviämään.

Huomenna aattelin aamulla sännätä apteekkiin hakemaan uutta testiä ja tarttee kattoa mitä se sanoo..
Uijui! Juu huomen sit vaan uutta kehiin ;)(y)
 
Ihminen on välillä epätoivoinen ja nyt täytyy myöntää että olin :ninja:

Piti mennä avaamaan digitesti jossa tulos ei raskaana...
Nyt ihmettelen kun viivoja näkyy 4 :eek: viimeksi kun olen näin alas vajonnut niitä oli 3....
http://aijaa.com/UuEvMh
Viikko näytöllinen siis kyseessä... nyt dpo 13 ja päivällä tehty...

Täältä saattaa muitakin availijoita löytyä...?
 
Ihminen on välillä epätoivoinen ja nyt täytyy myöntää että olin :ninja:

Piti mennä avaamaan digitesti jossa tulos ei raskaana...
Nyt ihmettelen kun viivoja näkyy 4 :eek: viimeksi kun olen näin alas vajonnut niitä oli 3....
http://aijaa.com/UuEvMh
Viikko näytöllinen siis kyseessä... nyt dpo 13 ja päivällä tehty...

Täältä saattaa muitakin availijoita löytyä...?
3 viiva aina ollut kun oon avannut.. Ei koskaa neljättä, outoa! Toki en oo koskaan avannut ei raskaana testiä..
 
hei kaikki, mä oon täällä taustaillu en oo koskaan tänne kirjotellut:LOL: mutta nyt on pakko kommentoida että @Hipiti , terveystalossa gyne käynti ultralla maksoi mulle noin vähän alle 100€, jos oot todella kipeä, pää ei kestä tai muutenvaan tuntuu todella pitkältä ajalta odotella sitä ultraa niin tuohon hintaan saa terveystalosta:) toivottavasti pian selviää !
 
hei kaikki, mä oon täällä taustaillu en oo koskaan tänne kirjotellut:LOL: mutta nyt on pakko kommentoida että @Hipiti , terveystalossa gyne käynti ultralla maksoi mulle noin vähän alle 100€, jos oot todella kipeä, pää ei kestä tai muutenvaan tuntuu todella pitkältä ajalta odotella sitä ultraa niin tuohon hintaan saa terveystalosta:) toivottavasti pian selviää !
Onkohan se joka paikkakunnalla sama? Koitin hintoja katsella mutta mistään en löytänyt selkeästi hintoja.. Mä koitan nyt selvitä siihen keskiviikkoon asti.. Mutta hyvä tietää, jos nyt en jaksakkaan/pystykkään!
 
Onkohan se joka paikkakunnalla sama? Koitin hintoja katsella mutta mistään en löytänyt selkeästi hintoja.. Mä koitan nyt selvitä siihen keskiviikkoon asti.. Mutta hyvä tietää, jos nyt en jaksakkaan/pystykkään!
tämä oli siis helsingissä, mutta soita sinne ja varmista? ja mulla oli 20min aika , se on kai se aika perus. uskoisin kyllä et hinnat olis samat :)
 
tämä oli siis helsingissä, mutta soita sinne ja varmista? ja mulla oli 20min aika , se on kai se aika perus. uskoisin kyllä et hinnat olis samat :)
Joo. Pitää nyt miettiä.. On näissä jutuissa vaan paljon eroja.. Yksi ystävä on nyt viikolla 14 ja ultrattu jo 3 kertaa, neuvolassa oma ultra ja voivat ultrata vaikka joka neuvola käynnille jos niin haluaa! Olispa mahtavaa kun olis tuollainen neuvola!
 
  • Tykkää
Reactions: pure love
En tiiä mikä hemmetti on mutta eipä eilen tullu enää mitään tikkuun.. Oliko sitten susi testi minkä ekana tein kun viivan anto vai oliko siinä meinannu jotain tapahtua..
Mikä kp sulla on menossa? Ja testasitko aamupissasta?
Mä sain hailakan plussan 6 päivää ennen menkkoja ja seuraavana päivänä oli vielä haaleempi...mut tää seuraavan päivän testi oli vaan parin tunnin pissan pidätyksellä tehty eli paljolti riippuu myös siitä pissan vahvuudesta testin tulos varsinkin jos tosi varhain testaa...
 
Mikä kp sulla on menossa? Ja testasitko aamupissasta?
Mä sain hailakan plussan 6 päivää ennen menkkoja ja seuraavana päivänä oli vielä haaleempi...mut tää seuraavan päivän testi oli vaan parin tunnin pissan pidätyksellä tehty eli paljolti riippuu myös siitä pissan vahvuudesta testin tulos varsinkin jos tosi varhain testaa...
Mulla on menossa kp40 jo, kuukautiset oli myöhässä jo kun testasin, aamupissasta molemmat testit. En tiedä mitä täällä tapahtuu, pitää varmaan ens viikolla testata uudestaan jos menkkoja ei näy.
 
Voi kakkeli..Tais tän kierron mahkut mennä ja saa alkaa vaan ootteleen menkkoja.

Eilen laitoin et ovistestiin tuli tummat viivat ja eilen hommailtiin (pe) sitä edellis kerta (ke) tänään sit kai olis se ovis niin ylläripylläri ei seksiä..Että se siitä sit kai.No voipa vetää joulukännit. Vai voisko viä huomenna ehtiä vai onko liian myöhästä?
 
Voi kakkeli..Tais tän kierron mahkut mennä ja saa alkaa vaan ootteleen menkkoja.

Eilen laitoin et ovistestiin tuli tummat viivat ja eilen hommailtiin (pe) sitä edellis kerta (ke) tänään sit kai olis se ovis niin ylläripylläri ei seksiä..Että se siitä sit kai.No voipa vetää joulukännit. Vai voisko viä huomenna ehtiä vai onko liian myöhästä?
Siis siittiöthän on elossa (ainakin) pari vuorokautta ja munasolu hedelmöittymiskykyinen vuorokauden irtoamisen jälkeen. Eli jos munasolu irtoaa vaikka lauantaina, niin to-su harrastettu seksi on ihan passelisti ajoitettu :)
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää

Yhteistyössä