Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Dpo 14 ehkä..testailtu hätähousuna tietenkin jo kp 28/27-30. Eihän siellä mitään ei edes viivanpaikkoja. Kyllä ne menkat sieltä alkaa..pessimisti ei pety.
Outoa tässä kierrossa on, ettei vatsassa tunnu mitään jomotuksia vielä..edellisissä on jomotellu useita päiviä ennemmin. Ja toinen juttu..Mulla on yleensä kaamea pms..viikkoa ennen oon niin kiukkuinen, että voi olla ero lähellä..Nyt mä oon ollu tosi hyvällä tuulella. No jos sitte keskiviikkona vielä testasi. .Mikäli tarve..
 
Wilpuri, mä tuijottelin (jopa saman merkkistä) ihan samanlaista tikkua aamulla. Alkaa kyrpimään! Ei se, että en oo raskaana, maltetaan kyllä yrittää :D Mutta se että mun kierto vetää mua ihan höplästä! AINA ollut ovis kp16 ja kp28 kääntynyt kp ykköseksi. Niin mikä hemmetti tää ovis kp20- kierto on? Jos luteaalivaihe on tässäkin kierrossa sama kun normaalisti niin menkkoja odottelelntorstai-perjantai akselille. Jospa seuraava kierto olis sitten tuttu ja turvallinen.
 
Mistä päivästä se hcg alkaa nousemaan tai raskaus katsotaan alkaneeksi jos nyt ei puhuta kuukautisten eka päivästä. Eli siitä oviksesta kai n.24h niin hedelmöityy? Vai joku päivä sen jälkeen kun kiinnittyy? Vai oonko mä ihan kokonaan hakoteillä? Mietin vaan noita hcg nousuja että näyttääkö se digi kuin tarkasti jos viikko digillä testaa just siinä hilkulla kun on ite ajatellut oviksesta laskea... Vai onkohan siihen testiin ohjelmoitu joku tietty hcg määrä tietyille viikoille :rolleyes: Joo ottaa tuostakin selostuksesta nyt selvää :ROFLMAO: niin joo ja sitä mietin kans että ne joilla on kaksoset ja hcg sattunut nousemaan kovaa vauhtia niin onkohan viikko digi näyttäny esim rv 2 niin 3+ :geek:

Vihdoin uskaltauduin tekemään vielä viikkodigin ja se näytti 3+ :love: ja ois kyllä tullu tosi paha mieli jos ei olis näyttäny koska nyt viikkoja ois kait 5+6 tai 6 :love: varhaisultra tasan viikon päästä :barefoot: pakko saada jouluksi jotain tietoa/varmuutta, muuten sekoan.
Niin ja muuten ei vuotoja ole ollut paitsi pari päivää sitten hommailujen jälkeen SEN :whistle:mukana vuosin vaaleanpunaista....:( joko ne simpat on muuttanu väriä tai mikä todennäköisempää mä vuosin jostakin vähän :( enempää ei ole vuotanu ku sinä iltana se vähän (n)
Hiippailen pikkuhiljaa elokuisiin mutta vielä jään tänne taustaileen :rolleyes: katotaan joudunko palaamaan häntä koipien välissä :X3:

Onnea ja tsemppiä kaikille ja suuuuuret joulahja plussapuhurit :love:(y):love:
 
Tein elämäni ekan ovistestin senkin hätäsenä nyt vailka piti vasta huomrnna testata.

Siihen tuli haalean haalean haalea viiva viereen.Semmonen kuitenki et silmällä näki ku läheltä katto.

Onko ovis lähenemässä vai voinko montakin päivää pitää haaleaa viivaa tuossa?
 
Viimeksi muokattu:
Tein elämäni ekan ovostestin senkin hätäsenä nyt vailka piti vasta huomrnna testata.

Siihen tuli haalean haalean haalea viiva viereen.Semmonen kuitenki et silmällä näki ku läheltä katto.

Onko ovis lähenemässä vai voinko montakin päivää pitää haaleaa viivaa tuossa?
Omien laskujen mukaan ovis 14-15.12
Toisin kierto sekasin että ei tiä koska tulee.
Mitään ovis merkkejäkään ei ole ollut.

Kp10
 
Mulla tulee ovistestiin aina toinen viiva.. Siitä ei voi oikein päätellä koska ovis on.. Mulla saattaa antaa tummaakin viiva monta päivää eikä sekää tarkota vielä mitää..
Mitäs ootte mieltä tikutanko ny joka pv vai joka toinen??
Olis kiva jos ovis ens viikolla sillä pystyy hommaileen paremmin.Nyt lapset mulla tämän viikon ja on sit hiljasempaa makkarinpuolella.Toisin jos se ovis tälle viikolle paukahtaa ni sit sitä aikaa tehään vaik aamuyöstä.
 
Mitäs ootte mieltä tikutanko ny joka pv vai joka toinen??
Olis kiva jos ovis ens viikolla sillä pystyy hommaileen paremmin.Nyt lapset mulla tämän viikon ja on sit hiljasempaa makkarinpuolella.Toisin jos se ovis tälle viikolle paukahtaa ni sit sitä aikaa tehään vaik aamuyöstä.
Mä oon tikuttanu joku päivä sillon ku tiädän että ovis alkaa lähestyä, mulla kyllä heittelee paljon..
 
Sit ollaankin jännän äärellä. Jokin kolmas aisti sai aamulla pissaamaan tikkuun ja ohut haalea viiva sieltä tuli.. kuvassa ei tahdo nähdä mutta selvästi väriä siinä oli. muuten ihan kiva mutta on aikamoinen ylläri koska olen syönyt pillereitä koko ajan säännöllisesti.. onko kokemusta vääristä plussista yms apteekin oman testin kanssa?

En oikein tiedä kuinka tähän nyt pitäis suhtautua.. Toisaalta vähän salaa olen innostunut mutta pelottaa et tää onkin sit väärä hälytys jos alan innostumaan..
 

Attachments

No jopas ! Miten ne niin pitkälle laitto ajan :/
En käsitä! Tuntuu että jossain saa ajan ultraan heti jos vähänkin tulee verta! Mä oon nyt vuotanut 20 päivää ja silti vasta viikon päähän aika! Tokihan mä en tiedä mitä siinä lähetteessä sanotaan, ilmeisesti kuitenkaan ei ihan koko tilannetta kun ei kerran oo mikään kiire ultrata.. Jos kohdunulkoinen on kii kerkee varmaa räjähtää jo ennen ultraa.. Kyllä suututtaa..
 
En käsitä! Tuntuu että jossain saa ajan ultraan heti jos vähänkin tulee verta! Mä oon nyt vuotanut 20 päivää ja silti vasta viikon päähän aika! Tokihan mä en tiedä mitä siinä lähetteessä sanotaan, ilmeisesti kuitenkaan ei ihan koko tilannetta kun ei kerran oo mikään kiire ultrata.. Jos kohdunulkoinen on kii kerkee varmaa räjähtää jo ennen ultraa.. Kyllä suututtaa..
Voi eikä , toivottavasti ei se ainakaa! Eihän sulla oo ollu toispuoleisia kipuja ? Onko sr yksityiselle meno iha täysin ei ei? Saisit ainakin koko rahan edestä tietoa..
 
Voi eikä , toivottavasti ei se ainakaa! Eihän sulla oo ollu toispuoleisia kipuja ? Onko sr yksityiselle meno iha täysin ei ei? Saisit ainakin koko rahan edestä tietoa..
Ei täs enää tiärä mikkä kivut ja tuntemukset on oikeita ja mitkä kuvittelua ja mitkä ummetuksesta johtuvia :/ ei mitään isoja kipuja oo kuitenkaa ollu, ainakaa vielä.. Kyllähän periaattees voisi yksityiselle mennä mutta se vaan on niin iso raha :/
 
Sit ollaankin jännän äärellä. Jokin kolmas aisti sai aamulla pissaamaan tikkuun ja ohut haalea viiva sieltä tuli.. kuvassa ei tahdo nähdä mutta selvästi väriä siinä oli. muuten ihan kiva mutta on aikamoinen ylläri koska olen syönyt pillereitä koko ajan säännöllisesti.. onko kokemusta vääristä plussista yms apteekin oman testin kanssa?

En oikein tiedä kuinka tähän nyt pitäis suhtautua.. Toisaalta vähän salaa olen innostunut mutta pelottaa et tää onkin sit väärä hälytys jos alan innostumaan..
Mä kyl nään ihan selkeesti toisen viivan :) onko toi testiajalla otettu kuva?
 

Yhteistyössä