Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ebayn testeillä :LOL: sain kauheen keon niitä kaverilta. Tänään marssin kyllä apteekkiin ja täydennän testivarannot kyllä ei-liuskatesteillä. Ne ei viimeksikään antanut plussaa vaikka puikot antoi. Vaikkasiis eihän se mitenkään varmaa ole että nyt olis testeissä vika, mut eipähän tartte arpoa.
Maanantaina muutenkin olis vasta fiksua testata, koska en tosiaan oo noiden ovistestien takia varma että onko nyt ylipäänsä dpo10 vai dpo6...
 
Nyt ei muuten anna ovistestikään enää plussaa. Getting interesting (n) luulis että jos se raskauden takia ois plussaa näyttänyt, niin pysyisi myös, mutta toisaalta eikai mulla nyt kp26 oviskaan voi olla, jos kierto on normaalisti 28pv :LOL:
 
Nyt ei muuten anna ovistestikään enää plussaa. Getting interesting (n) luulis että jos se raskauden takia ois plussaa näyttänyt, niin pysyisi myös, mutta toisaalta eikai mulla nyt kp26 oviskaan voi olla, jos kierto on normaalisti 28pv :LOL:
Mun käsityksen mukaan oviksia voi tulla joissakin tapauksissa parikin per kierto...mut tiedä sitten. Ja lh voi nousta loppukierrosta hetkellisesti mut en sit tiedä nouseeko niin paljon että näyttäis ovistesti plussaa (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Mun käsityksen mukaan oviksia voi tulla joissakin tapauksissa parikin per kierto...mut tiedä sitten. Ja lh voi nousta loppukierrosta hetkellisesti mut en sit tiedä nouseeko niin paljon että näyttäis ovistesti plussaa (n)
Siis joo, on mulla joskus aiemmin lh-taso loppukierrosta noussut niin, että pientä viivaa antaa "uudestaan", mutta nyt tuli kolmena iltana tuplasti testiviivaa vahvempi viiva. Ei siis edes oviksessa ole koskaan noin vahva viiva.
 
Heips!

Mä siirryn odottajista tänne, toissa päivänä kesken mennyt.

Nyt mietin et tilaanko raskauskeijun ovis testejä? Vaikka oviksen myös tunnen kipuna mutta pystyis sit jo vähän ennakoimaan. Varsinkin nyt kun ei mitään hajuu kierron kohdasta. Aikasemminkin kyl ollu noit raskauskeijun testejä ja hyvin napannu oviksen.
 
Heips!

Mä siirryn odottajista tänne, toissa päivänä kesken mennyt.

Nyt mietin et tilaanko raskauskeijun ovis testejä? Vaikka oviksen myös tunnen kipuna mutta pystyis sit jo vähän ennakoimaan. Varsinkin nyt kun ei mitään hajuu kierron kohdasta. Aikasemminkin kyl ollu noit raskauskeijun testejä ja hyvin napannu oviksen.
Pahoittelut :/
Mä oon ollu tyytyväinen raskauskeijun ovistesteihin :) saanu joka kierrossa ovis plussan :)
 
Heips!

Mä siirryn odottajista tänne, toissa päivänä kesken mennyt.

Nyt mietin et tilaanko raskauskeijun ovis testejä? Vaikka oviksen myös tunnen kipuna mutta pystyis sit jo vähän ennakoimaan. Varsinkin nyt kun ei mitään hajuu kierron kohdasta. Aikasemminkin kyl ollu noit raskauskeijun testejä ja hyvin napannu oviksen.
Raskauskeijun testit on tosi hyviä ja antaa selkeän tuloksen :)
 
Hätähousu piti tietenkin testailla jo..negaa se näytti tietenkin.. kp 25/28-30.
Ihmettelin kyllä kun ostin apteq raskaustestin, jossa herkkyys oli 10IU ja ohjeessa testaamaan kehoitettiin kuukautisten oletettuna alkamispäivänä..Yleensähän noin herkissä voi testailla jo aiemmin..No hukkaan heitettyä rahaa..yllätyshän se olisi jos sinne mitään ilmestyisi. Mä en ole testeillä koskaan saanu mitään viivanpaikkoja..nega on aina ihan valkoinen ei sinne toista viivaa saa kuvittelemallakaan. Nyt jos malttaisi seuraavaksi testailla vaikka maanantaina, mikälI tarvetta.
 
No olipas niukat menkat ekana päivänä tuli vaan pyyhittäessä tokana päivänä parille siteelle vähän ja kolmantena päivänä yhdelle siteelle pikkusen ja pyyhittäessä ja neljäntenä päivänä ihan pikkusen pyyhittäessä ja taitaa loppua tähän.

Tein päivä pissasta pc n liuska testin ja testiajalla ei tullut mitään mut haalea roskishaamu ilmesty. Olikohan se viivanpaikka? Mitä tää nyt on?
 
Moikka taas! Jännäilin täällä lokakuun lopulla ylläriplussaa, joka kääntyi kemialliseksi. Nyt seuraava yk edelleen, meni vähän pitkäksi ja pidin jo ovuloimattomana kiertona. Mut eilen kp 43 tuli tällainen20161209_182422.jpg

Ja tänään kp 44 sain nämä :)

20161210_125359.jpg
Siis kaikki pitkäkiertoiset, toivoa on!
 
  • Tykkää
Reactions: pure love
Lisään vielä edelliseen... tosta alemmasta kuvasta mun mielestä näkyy miten herkkä ihan perus Pregcheck-liuska on, verrokkina siis Predictor early ja samasta pissasta... siis jokseenkin turhaa ostaa se 14 e Predictor kun 1 e Pregcheck näyttää antavan yhtä aikaisen tuloksen.
Mun vaan pitää varmistaa aina toisella testillä ettei oo joku maanantaikappale-erä kyseessä ennenkuin uskallan uskoa:D
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80
Niin mäkin toivon.. Kipu helpotti kyllä ja vuotoa ei sen enempää kipujen aikana tullut.. Mietin voisko maha kipu johtua kamalasta ummetuksesta josta kärsin :/

Hei voi johtua! Just eilen kun kävin ultrassa niin se erikoislääkäri puhu että ummetus tekee tosi kamalia vatsakipuja varsinkin alussa kun kohtukim venyy. Ja myös virtsaputki voi jäädä jotenni jumiin varsinkin jos pidättää kauan ja se tekee kipua kans.. :/
 

Yhteistyössä