Millä testillä oot testannu?Onnea Alicialle plussasta!
Täällä kp26 ja ovistesti huutaa kirkuvan punaista viivaa. Raskaustestit kuitenkin negaa.
Millä testillä oot testannu?Onnea Alicialle plussasta!
Täällä kp26 ja ovistesti huutaa kirkuvan punaista viivaa. Raskaustestit kuitenkin negaa.
Mun käsityksen mukaan oviksia voi tulla joissakin tapauksissa parikin per kierto...mut tiedä sitten. Ja lh voi nousta loppukierrosta hetkellisesti mut en sit tiedä nouseeko niin paljon että näyttäis ovistesti plussaaNyt ei muuten anna ovistestikään enää plussaa. Getting interesting luulis että jos se raskauden takia ois plussaa näyttänyt, niin pysyisi myös, mutta toisaalta eikai mulla nyt kp26 oviskaan voi olla, jos kierto on normaalisti 28pv
Siis joo, on mulla joskus aiemmin lh-taso loppukierrosta noussut niin, että pientä viivaa antaa "uudestaan", mutta nyt tuli kolmena iltana tuplasti testiviivaa vahvempi viiva. Ei siis edes oviksessa ole koskaan noin vahva viiva.Mun käsityksen mukaan oviksia voi tulla joissakin tapauksissa parikin per kierto...mut tiedä sitten. Ja lh voi nousta loppukierrosta hetkellisesti mut en sit tiedä nouseeko niin paljon että näyttäis ovistesti plussaa
Pahoittelut :/Heips!
Mä siirryn odottajista tänne, toissa päivänä kesken mennyt.
Nyt mietin et tilaanko raskauskeijun ovis testejä? Vaikka oviksen myös tunnen kipuna mutta pystyis sit jo vähän ennakoimaan. Varsinkin nyt kun ei mitään hajuu kierron kohdasta. Aikasemminkin kyl ollu noit raskauskeijun testejä ja hyvin napannu oviksen.
Raskauskeijun testit on tosi hyviä ja antaa selkeän tuloksenHeips!
Mä siirryn odottajista tänne, toissa päivänä kesken mennyt.
Nyt mietin et tilaanko raskauskeijun ovis testejä? Vaikka oviksen myös tunnen kipuna mutta pystyis sit jo vähän ennakoimaan. Varsinkin nyt kun ei mitään hajuu kierron kohdasta. Aikasemminkin kyl ollu noit raskauskeijun testejä ja hyvin napannu oviksen.
Mä en oo koskaan saanu viivanpaikkaaTäällä taas messissä..dpo x ehkä 10-12 ..
http://aijaa.com/yhFah6
Kuvaan en sitä saanut mut paljain silmin siinä on joku viiva...
Tekeekö rfsu:t viivanpaikkaa?
Nyt alkoi kovat vatsakivut :/ vuoto ei vielä oo lisääntyny.. Mutta olo alakaa olla sellanen että ei mitään hyvää voi uskoa..
Niin mäkin toivon.. Kipu helpotti kyllä ja vuotoa ei sen enempää kipujen aikana tullut.. Mietin voisko maha kipu johtua kamalasta ummetuksesta josta kärsin :/Voi ei toivottavasti "vaan" joku tulehdusjoka noita kipuja ja vuotoja tekee..
Niin mäkin toivon.. Kipu helpotti kyllä ja vuotoa ei sen enempää kipujen aikana tullut.. Mietin voisko maha kipu johtua kamalasta ummetuksesta josta kärsin :/
Okei! Toivottavasti olis siitä nyt sitte!Hei voi johtua! Just eilen kun kävin ultrassa niin se erikoislääkäri puhu että ummetus tekee tosi kamalia vatsakipuja varsinkin alussa kun kohtukim venyy. Ja myös virtsaputki voi jäädä jotenni jumiin varsinkin jos pidättää kauan ja se tekee kipua kans.. :/
Mitkä päivät on menossa @Rosmariini86 ?@Wilpuri80 hyvin on mahdollista! T. Yks joka ei uskalla tehä viikko digiä koska oireet ja olot on vähentyneet
@Hernekikka plussatuulia