Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Taisi jäädä kiinnittymis yritykseksi, jos se kp 21 ja kp22 vuoto oli kiinnittymisvuotoa. Sen minkä viimeks teille näytin sen testin siinä oli haalea toinen viiva. Nyt aamun rfsu:n testi oli puhdas nega ja nyt päivällä apteekin raskaustesti nega. Ja vuotaa punaista. Taitaa olla nämä menkat ja kiinnittymisyritys vuotaa pois. Jännä ei ole mitään menkka kipuja eikä hyytymiä. Mitä olette mieltä pitäisikö hakea vielä pc:n liuska testejä? Vai luovutanko?
 
Kuinka monella rfsu näyttänyt puhdasta negaa ja jokin muu testi haamua/plussaa?

Tein iltapäivällä huvikseen nyt sillä ja näytti negaa. Tosin varmasti fiksumpaa olisi tikuttaa lähempänä viikonloppua kun tänään dpo9-10 suunnilleen.
 
Antaakohan mamin testien liuskatesti viivanpaikkaa?!? en oo ainakaan ennen huomannut..mutta tänään siinä näky jotain :eek: Vaikka noi halpisliuskat on aivan ahterista, oon silti näistä tykännyt..ja vielä kun niillä on nyt alennukset päällä, tulee halpikset vielä halvemmaks..

Enkä ees tiedä mikä dpo on menossa, ei tässä enää 4v jälkeen jaksa kytätä tai edes säännöllisesti tehdä ovistestejä..mutta jos limailua miettii niin dpo vois olla jotain 10-12 välilläkin..tai mahdollisesti en ole edes ovuloinut :X3:
 
Mä olen vuosi sitten plussatessani kirjottanut tänne, että Apteekin Ultra ja First Response antaa vaalenpunaisen viivan, kun One Step ja RFSU antaa negaa. Ja muistan niin olleen piiitkään, että muut testit haamutteli ja anto jo selvän positiivisen tuloksen ja One Step ja RFSU sitkeästi väitti kohtua tyhjäksi. En aio käyttää enää.

Ja huoh, että on turhauttava kierto! Nyt siis kp25, normikierto aina ollut se 28 mutta ovistestit pelleili tässä kierrossa enkä tiedä onko nyt dpo10 vai dpo5 vai tuliko koko ovista lainkaan.
 
@Rosmariini86

Vuotaa vielä punaista. Himotestaajana ostin vielä pc:n raskausliuskatestejä. Eilen illalla testasin ja tänä aamuna testasin molemmat puhtaita negoja. Kyl se pitää vaan uskoa että se oli varmaan kiinnittymisyritys tai sanotaanko sitä kemialliseksi. Eli mulle 6 päivä alko kp 1
 
Täällä aamu alkanut etomisella eikä mikään maistu...teen huomenna aamulla taas pc:n ja katson onko viiva jo vahvistunut.

Ihmettelin täällä muuten joku aika sitten kovaa huimausta aamulla ja näköjään se enteili plussaa eli huimaus ainakin mulla selkeä raskauden oire jo ennen menkkoja. Plus itkuherkkyys! Vollottelen vähän väliä mitä naurettavimmille asioille :rolleyes:
Ja koirat meillä taitaa nää asiat tietää jo enne meitä ihmisiä..yks koirista nimittäin kyhnänny kyljessä kiinni viimeisen viikon ja ollut tosi hellyydenkipeä..esikoista kun odotin niin toinen koira seuras mua yks päivä kuin hai laivaa eikä päästänyt mua silmistää ja teki sitä jo ärsyttämiseen asti. No samana päivänä tuli lähtö synnärille joten sitä toinen vaan yritti kertoa...joten kuunnelkaa lemmikkejä, ne tietää nää jutut! :D
 
Näköjään nämä mun vuodot menee jotenki sykleissä.. Aina muutama päivä tuhrua ja sitten taas enemmän ja sitten taas tuhrua :/ jos aika ultraan tulee ens viikolle niin eikös se oo sitte aika hyvä aika, omien laskujen mukaa maanantai olis 7+0, menkkojen mukaan muutama päivä lisää..
 
Ovistestailuita tässä mietin, allaolevassa kuvassa on tikutus alkanut kp 8.

http://aijaa.com/3kLltG

Eli oikealta vasemmalle, kp 8, kp9, kp10, kp11, kp12, kp13, (kp14en testannut) kp15, kp16, kp17 ja kp18. Muut on tikutettu samaan aikaan vuorokaudesta, paitsi kp 17, joka on testattu pari-kolme tuntia aikasemmin kun muut. Limat näyttäytynyt kp9, kp15 ja kp18 ja oviskipuja myös noina samoina päivinä. Koskakohan se ovis oikeasti on tai on ollut, normi kierto n. 30vrk.
Talletuksia kp13 asti joka toinen päivä, sitten tuli ikävä kyllä suorituspaineet ja seuraavan kerran vasta kp18. voi näitä piinapäiviä, tänään vielä testaus. kp19 ja sitten jäädään odottelemaan :D
 
Raskauskeijun vissiin se herkkä antaa tosiaan näin selkeän viivanpaikan
http://aijaa.com/5xp7tm

http://aijaa.com/XKWzY1
Mä oon varmaan sokee kun en oikeasti erota toista viivaa

Mä kyllä esikoisen kohdalla sain selkeät viivat raskauskeijun puikkotestiin, joka kai on sa
Jep ihan surkeita ne nykyää! 2014 kyllä sain niihin plussan jo 3+4 mutta tällä kertas negaa vaan paukutti kun digissä ja muissa selvästi raskaana :D en tiö mitä niille tikuille käyny...
Mä sain myös 2014 hyvät ahvat noille raskauskeijun liuskoilla ja puikkotesteillä, eli jos nyt on toisin niin en sittn tilaa
Mulla on eilen ostettu 1pkt pc + cb (ei digi). Tässä pohdin että pärjäisinköhän pelkästään noilla :D
 
Jep ihan surkeita ne nykyää! 2014 kyllä sain niihin plussan jo 3+4 mutta tällä kertas negaa vaan paukutti kun digissä ja muissa selvästi raskaana :D en tiö mitä niille tikuille käyny...
Täytyy nuo liuskojen herkät jättää ostamatta! Muistan edellisestä raskaudesta että herkkätesti antoi tasavahvat viivat vasta rv 6+ kun muut oli antaneet jo kauan...
 
Ovistestailuita tässä mietin, allaolevassa kuvassa on tikutus alkanut kp 8.

http://aijaa.com/3kLltG

Eli oikealta vasemmalle, kp 8, kp9, kp10, kp11, kp12, kp13, (kp14en testannut) kp15, kp16, kp17 ja kp18. Muut on tikutettu samaan aikaan vuorokaudesta, paitsi kp 17, joka on testattu pari-kolme tuntia aikasemmin kun muut. Limat näyttäytynyt kp9, kp15 ja kp18 ja oviskipuja myös noina samoina päivinä. Koskakohan se ovis oikeasti on tai on ollut, normi kierto n. 30vrk.
Talletuksia kp13 asti joka toinen päivä, sitten tuli ikävä kyllä suorituspaineet ja seuraavan kerran vasta kp18. voi näitä piinapäiviä, tänään vielä testaus. kp19 ja sitten jäädään odottelemaan :D
Mä tulkitsisin plussaksi sen ihan vasemman. Sen jälkeen ovis sitten 12+++ h kuluttua. :)
 
Päivitetään mulle kp 2/?

Huomenna sitten taas clomeja naamaan ja primolut norin sain reseptillä luteaalivaiheeseen, kun terot ei toimi. Onko kellään kokemusta tuosta primolut norista? Mietin tässä, uskallanko syödä sitä ollenkaan, kun jos tekee saman kuin terot niin menee kierto ihan hukkaan. :( Laskeskelin, että jos ovis tulis samoihin aikoihin kuin viime kierrossa niin meillä on jouluna vauvantekopuuhat kovimmillaan. :)
 
Huh, täällä on tehty pc:llä selkeä plussa! Ei yhtä vahva kuin kontrolliviivaa mutta ei jätä epäilystäkään, ja se tuli alle 2min kuluessa.

Eli nyt sitten testaillaan seuraavina päivinä.

taustoista sen verran että esikoinen myös tuli ekasta kierrosta niin kuin nyt näkyy toisenkin kanssa käyneen Onnellinen olo ja hämmästynyt olo kyllä. Kaikille paljon plussatuulia
 
Huh, täällä on tehty pc:llä selkeä plussa! Ei yhtä vahva kuin kontrolliviivaa mutta ei jätä epäilystäkään, ja se tuli alle 2min kuluessa.

Eli nyt sitten testaillaan seuraavina päivinä.

taustoista sen verran että esikoinen myös tuli ekasta kierrosta niin kuin nyt näkyy toisenkin kanssa käyneen Onnellinen olo ja hämmästynyt olo kyllä. Kaikille paljon plussatuulia
Onnea!! :love:(y)
 

Yhteistyössä