Laimentunut parisuhde. Menee ok, mutta toinen mies voisi sytyttää...

  • Viestiketjun aloittaja "Laura"
  • Ensimmäinen viesti
"Laura"
Parisuhde ihan ok. Mutta toinen mies voisi saada "sukkiin vipinää". Onko muita, joilla toiset miehet mielessä, kun oma suhde ok, mutta kipinää uutta kaipaisi. On oltu yhdessä 10 vuotta.Lapsia kolme.
 
Aika erikoinen ajattelutapa, suhde ok mut miettii toista miestä..

Meillä noi sukkien pyörittelyt on hoidettu ihan mielikuvituksella ja luovuudella, kummasti alkaa vipajamaan kun keskustelee asioista ja tekee niiden eteen jotain.. ;)
 
"vieras"
Älä nyt vaan lähde pilaamaan ok:ta eli hyvää parisuhdetta millään vipinöillä. Löydä se kipinä taas omasta parisuhteestasi äläkä haikaile aidan toiselle puolelle.
 
aidan toisella puolella käynyt
..ja en nyt halua ketään kanustaa pettään, ei se sitä parisuhdetta yhtään tee paremmaksi..mutta kyllä mää haikailen toisesta jonka kans tuli säädeltyä..mutta kipinää se ei tuonut omaan suhteeseen..päin vastoin..
 
"vieras"
Me ollaan pitkässä parisuhteessa. En ole ikinä tätä ennen ajatellut muita. Mutta nyt... yhteistyökumppani työpaikalta ihastua pätkähti minuun ja kieltämättä hänessä on vetoa. Vetoaa siis minuunkin. En ole pettänyt, en edes harkitse sitä, mutta ajatus toisesta miehestä sytyttää ja piristää omaa parisuhdetta.

Ajatuskin siitä, että joku muu mies haluaisi housuihini, liiveihini ja ihailee minua yli kaiken imartelee kyllä ja saa minut tuntemaan oloni nätiksi, haluttavaksi jne... Se on saanut sutinaa omaan parisuhteeseen myös.

Että ei se aina ole vain huono juttu, kun jotain sähinää on ilmassa.
 
"ankka"
Vähän sama tilanne. Oon vielä nuori niin miettinyt kannattaako elää ihan ok suhteessa vai elää täysillä. Molemmissa omat puolensa. Ei uskaltaisi pilata hyvää suhdetta hetken mielitekojen vuoksi mut toisaalta mitään ei saa jos ei pelaa. Kuten sanoin. Olen vielä nuori ja monta korttia on kääntämättä
 

Yhteistyössä