Hakutulokset

  1. B

    Minä sit kans! :) Arvaa raskausviikot.

    Tässä olisi: Niin ja kolmas tulossa...
  2. B

    Viherpeukalot! Kukka-apuja kaipaan! :)

    Tänään tulee kauan kaivatut puulaatat meidän partsille! Jee, jee! :D Ja tänään pitäisi myös mennä hieman kukkaostoksille. En ole itse mikään viherpeukalo ja olenkin värvännyt anopin mukaan mutta jos nyt ei ihan nolaisi itseään ja utelisi teiltä hieman taustatietoja? :xmas: Sanokaas jotain...
  3. B

    Mulla oli tänään synttärit!

    Ilma oli surkee (kuulemma samanlainen oli sinä päivänä kun synnyin), lapset kiukutteli, lukitsin itseni (ja lapset) oven ulkopuolelle, kastoin käteni kakkavaippaan, mies joutui ylitöihin... ja sitten se toi mulle kukkia ja kaikki oli taas kunnossa! :D
  4. B

    Pottailuongelmaa pukkaa! :)

    Eli meidän neiti (nyt 2v.10kk) oppi päiväkuivaksi viime juolulomalla eli 2,5vuotiaana. Sitä ennen sai olla aina sieppaamassa pissat pottaan, mutta tuolloin kun vain päätettiin että vaippaa ei enää pidetä ja puhuttiin tytölle asiasta paljon niin kaikki menikin tosi hyvin. Parissa viikossa tyttöä...
  5. B

    Vappu se tämäkin...

    Esikoinen ei olisi malttanut mennä nukkumaan kun oli saippuakuplien puhaltelu vielä niin tuoreena mielessä. Nukahti lopulta lähempänä kymmentä. Alettiin ukon kanssa kattomaan leffaa (2012) ja vajaassa tunnissa ukko kuorsasi siinä vieressä... Hän lähti sitten nukkumaan ja hetki sen jälkeen heräsi...
  6. B

    Laittakaapas muutkin kevätmaisemakuvia! :D *sis.kuva*

    Tarvinneeko sanoa enempää! B)
  7. B

    Onko kukaan tilannut tuota kehtoa vaunula.fi sivuilta? Onkohan tuosta mihinkään?

    Siis tätä: http://www.vaunula.fi/kehto_banas.htm Ajattelin että olisi kätsy kun on nuo pyörät ja sen verran kapeampi kuin pinnasänky että mahtuisi paremmin meidän pikkuiseen makkariin... :xmas: Mutta onkohan tuo ihan hötö kun on noin halpa?
  8. B

    Sanokaas mitä tapahtuu jos laittaa pullataikinaan kokonaista kaardemummaa?

    Sama pää kesät talvet... Aloin tekemään taikinaa ja huomasin että olenkin ostanut kokonaista kaardemummaa... Ja ei, en omista morttelia. :xmas:
  9. B

    Voihan Timpan kimppa!

    Ja nyt siis kyse siitä Pikku Kakkosessa tulevasta lastenohjelmasta... :xmas: Meidän vajaa 3v. tyttö on aivan ihastunut Timppaan ja toivoi Timppa-pehmoa synttärilahjaksi (sen jo bongasin lelukaupassa). Onko joku nähnyt jossain noita Timppa DVD:itä? Meillä on vain yksi jakso nauhalla kun äippä...
  10. B

    Kehu/hauku tuplarattaasi! :)

    Mun piti lähteä jo siivoushommiin, mutta jos vielä yhden kyselyn laittaisi pystyyn. Meille siis syksyllä pikku kolmonen tulossa ja olin suunnitellut tuplien hankkimista. Haluaisin niihin kovan kopan ja olin siksi miettinyt noita Carenan Double Swingejä. Kokemuksia näistä ja kaikista...
  11. B

    Kokemuksia 3-vuotiaasta kerrossängyssä otetaan vastaan! :D

    Meillä täyttää esikoinen kesällä 3v. Kuopus on tuolloin 1,5v. Hieman ollaan mietitty josko voisi lapset sitten laittaa kerrossänkyyn, mutta onkohan se ihan toiveajattelua? :snotty: Esikoinen heräilee edelleen öisin joten oikeastaan hirvittää se unisena sängystä alastulo. Pakko se on kuitenkin...
  12. B

    Se olin sitten minä!

    Joka aamulla kaupassa latoi muina miehinä kassalle kotoaan tuomat tyhjät maitotölkit! :wave: Unohtuivat rattaiden koriin.... Kauheaa tämä raskauden aikainen lahopäisyys... :headwall:
  13. B

    Viikonlopuksi ja ensi viikoksi ruokalistaa??

    Nyt ei raksuta! |O Olisi kauppareissu edessä tänään ja pitäisi keksiä ruokia viikonlopuksi ja ensi viikoksi. Lasagne on listalla koska kaapissa on valmiiksi lasagnelevyjä... Mitäs teillä syödään? :D
  14. B

    Suosittele tuplarattaita! :)

    Meidän pikku kakkoselle ja kolmoselle tulee ikäeroa 1v.9kk. Tuplat varmaan hankitaan kun kuitenkin paljon rattailla liikutaan ja pitkiä matkoja. Valitettavasti ehdittiin myydä esikoisella ja kakkosella käytetyt tuplat ennen kuin uusi vauva ilmoitti tulostaan... Meillä oli käytössä Herqules Twin...
  15. B

    Pelkopolikokemuksia? Takana traumaattinen synnytys.

    Meille olisi kolmas tulossa. :heart: Kaksi aiempaa lasta olen synnyttänyt alakautta. Esikoisen kanssa sain epiduraalin, synnytys oli säännöllinen ja nopea (oikea oppikirjasynnytys). Kuopuksen kanssa supistukset olivat koko ajan epäsäännölliset, vaikkakin mielettömän kivuliaat. Sairaalassa...
  16. B

    Soijarouheen käytöstä kokemuksia?

    Haluaisin tehdä chili con carnea! :p En ole itse syönyt punaista lihaa kahdeksaan vuoteen ja käytämme yleensä broilerin tai kalkkunan jauhelihaa, mutta olisi kiva kokeilla tuota soijaa ihan vaikka hintansakin puolesta. Jos teen vaikka isomman kahden päivän ruuan, niin kuinka paljon pitää...
  17. B

    Onko tutista luopuminen rauhoittanut öitä? Kokemuksia? :)

    Meidän neiti 2v.7kk on nukkunut huonosti jo reilu vuoden päivät. Veljensä 13kk nukkuu sen sijaan läpi yön heräämättä. Molemmilla on yötutti käytössä. Tytön kohdalla ollaan yritetty tutista luopua jo pidempään mutta pelkkä ajatus aiheuttaa hirveää huutoa. Päiväkäytöstä tutti poistettiin vuoden...
  18. B

    Kauhea kun tuo 2,5v. sanoo veden sijasta "veri"...

    Suihkussa kuultua: "Äiti, veret kaatu lattialle." "Äiti, veikka on ihan veressä!" Ja joka kerta meinaan saada sydärin... :xmas:
  19. B

    Ompelijat! Mitäs kivaa vanhoista lastenhuoneen verhoista?

    Meinasin laittaa vanhat Muumi-verhot myyntiin, mutta huomasin että aurinko on haalistanut verhot reunoistaan ihan valkoisiksi (keltainen verho siis). Ihan hyväkuntoista kangasta muuten kyllä! Tekaisin jo tytölle siitä vähän paremman kevättakin (laitoin ohuen fleecevuoren) ja lisää ideoita...
  20. B

    Saanen jakaa kanssanne..........

    ....tien Bridgetin sydämeen: mustikka-valkosuklaa-juustokakku Raaka-aineet 100g rasvaa 250g digestive-keksejä 200g mustikoita 2dl tomusokeria 400g tuorejuustoa 3dl ranskankermaa 200g valkosuklaata Ohjeet: 1.sulata rasva 2.murenna keksit ja lisää muruihin sulanut rasva...

Yhteistyössä