Kehu/hauku tuplarattaasi! :)

Mun piti lähteä jo siivoushommiin, mutta jos vielä yhden kyselyn laittaisi pystyyn.

Meille siis syksyllä pikku kolmonen tulossa ja olin suunnitellut tuplien hankkimista. Haluaisin niihin kovan kopan ja olin siksi miettinyt noita Carenan Double Swingejä. Kokemuksia näistä ja kaikista mahdollisista muista otetaan vastaan!

Rattaiden ei välttämättä tarvitse olla siitä pienimmästä päästä (meillä on matkatuplat kauppareissuja varten varastossa) vaan tulevat lähinnä ulkoilukäyttöön eli saisi olla tukevat ja kunnon renkaat. Ei se pienuus tietysti pahasta ole, mutta meidän muksut on aika pitkiä joten jos kuomu on kauhean alhaalla niin siihen ei ehkä tuo kakkonen sitten mahdukaan...
 
Meillä oli käytössä Carenan tricar twin-rattaat. Tykkäsin tosi kovasti. Oli kevyet työntää, kulki niin hiekkatiellä, loskassa, lumessa...helppo koota ja nostaa auton takaosaan.

Mä kiinnitin noihin rattaisiin yhdistelmävaunun pehmeän kantokopan ja hyvin pikkuinen viihtyi siellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Meillä oli käytössä Carenan tricar twin-rattaat. Tykkäsin tosi kovasti. Oli kevyet työntää, kulki niin hiekkatiellä, loskassa, lumessa...helppo koota ja nostaa auton takaosaan.

Mä kiinnitin noihin rattaisiin yhdistelmävaunun pehmeän kantokopan ja hyvin pikkuinen viihtyi siellä.
Kun noista Carenoista aina kuulee pahaa, että ovat hötöjä ja puoltavat yms. Niin teillä ei ilmeisesti sellaisia ongelmia? =)
 
meillä
Ennaljungan twin cangaroot. Mitään koppaa en ostanut, vaan käytän vauvalla emmaljungan pehmeetä koppaa noista meidän yksiköistä. Tykkään. Ainoa miinus on, että vauvaa pitää nukuttaa itsestä poispäin, mut tuskin isoveikka suostuis istumaan äitiin päin. Hintakin uutena erittäin kohtuullinen, noin 450 euroa:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Meillä oli käytössä Carenan tricar twin-rattaat. Tykkäsin tosi kovasti. Oli kevyet työntää, kulki niin hiekkatiellä, loskassa, lumessa...helppo koota ja nostaa auton takaosaan.

Mä kiinnitin noihin rattaisiin yhdistelmävaunun pehmeän kantokopan ja hyvin pikkuinen viihtyi siellä.
Kun noista Carenoista aina kuulee pahaa, että ovat hötöjä ja puoltavat yms. Niin teillä ei ilmeisesti sellaisia ongelmia? =)
Ei meillä oo ollut mitään ongelmia. Pikkupingviinistä ne ostin ja ovat toimineet moiteettomasti ja me ollaan käytetty niitä PALJON! =)

Samaahan sitä sanotaan kaikista halvemmista merkeistä. Meillä on yhdistelminä esikoiselle 2004 alkuvuodesta ostettu ABC Design Pramy-vaunut ja nekin ovat olleet ihan superhyvät, vaikka maksoivat tuolloin van jtn 350?. Niilläkin on monet matkat kuljettu ja ikinä ei oo kronklanneet. Kolmella lapsella olleet käytössä ja vielä menisivät neljännelle, jos sellainen siunaantuisi.

*muoks* Tuosta meidän Carenasta vielä, että niihin mahtuu pitempikin lapsi istumaan, koska kuomu on sen verran ylhäällä ja tilava muutenkin sieltä sisältä. Ei ota hattu heti kuomuun kiinni :)
 

Yhteistyössä