Vappu se tämäkin...

Esikoinen ei olisi malttanut mennä nukkumaan kun oli saippuakuplien puhaltelu vielä niin tuoreena mielessä. Nukahti lopulta lähempänä kymmentä. Alettiin ukon kanssa kattomaan leffaa (2012) ja vajaassa tunnissa ukko kuorsasi siinä vieressä... Hän lähti sitten nukkumaan ja hetki sen jälkeen heräsi esikkokin huutamaan että "älkää syökö mun piirakkaa" :xmas: Tyttö meni sitten isän viereen ja äippä jäi tuijottamaan CSI:tä (ainakin puolella silmällä ). Jäisiköhän tähän sohvalle nukkumaan vai menisi tuonne muiden sekaan? Sehän on vain ajan kysymys kun kuopuskin herää höpisemään... :D

Tällaista tänne! Kuis muiden ilta on mennyt?
 
Väsyneesti telkkarin ääressä on ilta mennyt. Muu perhe on ollut jo pari tuntia unten mailla. Kuopuksen silmät rävähtivät auki aamulla jo ennen kuutta, kun hiukan havahtui ja muisti heti Hello Kitty -ilmapallonsa. Vähän siis väsyttää jo äitiäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ilta meni ihan kivasti. Oltiin kaverilla grillaamassa ja otettiin siinä sivussa vähän siideriä. Saatiin yllätysseuraa päiväkodin tädistä :xmas:
Meidänkin piti mennä mun äidille grillaamaan mutta peruuntui se sitten. Käytiin sen sijaan rantsussa ulkoilemassa ja puhaltelemassa saippuakuplia! Nuorempi (1v.) meinasi heittää talviturkinkin, mutta ilkeä äiti ei antanut! :snotty:
 
th
Pääsin töistä ajoissa, laitoin lapset nukkumaan perus iltakiukuttelujen jälkeen, mies läx töihin ja mä istahdin lakujen kanssa tähän koneelle. Kohta aattelin painua sänkyyn, että jaksaa nousta tuon aamuvirkun kanssa ylös kuuden aikoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja th:
Pääsin töistä ajoissa, laitoin lapset nukkumaan perus iltakiukuttelujen jälkeen, mies läx töihin ja mä istahdin lakujen kanssa tähän koneelle. Kohta aattelin painua sänkyyn, että jaksaa nousta tuon aamuvirkun kanssa ylös kuuden aikoihin.
Toivottavasti saatte huomenna vähän levätä ja viettää vappua! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Nuorempi (1v.) meinasi heittää talviturkinkin, mutta ilkeä äiti ei antanut! :snotty:
Ihme nipo mutsi teidän yksivuotiaalla :snotty: :D
Siinä tapettiin lapsen into uintiharrastukseen :'(
Joo! Välillä pitäis vaan opetella ottamaan vähän rennommin!!!! :'( :'(
Siitä olis voinu tulla uusi Sievinen :'(
 
Töissä päivystin klo neljään, siitä hakemaan lapsi päiväkodista ja kauppaan, kotona klo 18. Sen jälkeen laitoin meille päivällistä ja söimme. Leikkiä ja ilmapallojen puhaltelua, iltapala, -pesut ja -sadut. Lapsi nukkumaan n. klo 21 ja sen jälkeen olen istunut tässä koneella ja toisella silmällä katsellut telsua. Mies on töissä. Ihan normaali perjantai-ilta siis meillä tänään. Huomenna vasta juhlitaan. :)
 
th
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Alkuperäinen kirjoittaja th:
Pääsin töistä ajoissa, laitoin lapset nukkumaan perus iltakiukuttelujen jälkeen, mies läx töihin ja mä istahdin lakujen kanssa tähän koneelle. Kohta aattelin painua sänkyyn, että jaksaa nousta tuon aamuvirkun kanssa ylös kuuden aikoihin.
Toivottavasti saatte huomenna vähän levätä ja viettää vappua! =)
Huomenna pitää töihin, joten vapun juhlinnat jää mulla väliin.

Mutta mukavat vaput silti kaikille muille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Nuorempi (1v.) meinasi heittää talviturkinkin, mutta ilkeä äiti ei antanut! :snotty:
Ihme nipo mutsi teidän yksivuotiaalla :snotty: :D
Siinä tapettiin lapsen into uintiharrastukseen :'(
Joo! Välillä pitäis vaan opetella ottamaan vähän rennommin!!!! :'( :'(
Siitä olis voinu tulla uusi Sievinen :'(
:xmas: Sen verran pelottava ajatus, että taidan estää pojan uintiyritykset hyvillä mielin jatkossakin (ihan vaikka varmuuden vuoksi)! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Odottelen jo ens vappua että päästään esikoisen kanssa vapputorille :) Vielä masussa :)
Voi mä muistan sen vapun kun odotin esikkoa! =) Tyttö syntyi juhannuksena -07 ja vappuna alkoi olla jo aika jalkapallon-nielaissut-pingviini-fiilis... :snotty: Mutta oli se ihana kevät siitä huolimatta! Täynnä muistoja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
:xmas: Sen verran pelottava ajatus, että taidan estää pojan uintiyritykset hyvillä mielin jatkossakin (ihan vaikka varmuuden vuoksi)! :D
Aattele kaikkia menetettyjä lööppijulkisuushetkiä... :D
:LOL: Ja kaikki vain siksi kun en antanut pojan yksivuotiaana pulahtaa huhtikuiseen meriveteen! Pienillä teoilla on kauaskantoiset vaikutukset! Tässä tapauksessa kuitenkin ihan positiiviset! :D
 
.
Minä olen lapsosen kanssa muutamat tuttavat kuskaillut juhliin ja oman miehenkin vein kaverillensa vappua vastaanottamaan. Sitten lapsen kanssa syötiin ja muksu simahti ysin aikaan. Katsoin juuri kolmosen leffan ja puoli tuntia sitten tuli mieheltäkin viesti, että "ei kestä vappuhulinaa. ikävöin rakkaitani. Olen grillin jonossa, mitä laitetaan?" :) :heart:
 
vieras
Saatiin miehen kans lapset ysiltä sänkyyn. 21.30 alkoi poika oksentaa. Oksentanut varmaan toistakymmentä kertaa, vauva aloitti oksentamisen puolisen tuntia sitten. Ajattelin valvoa yön kun ei tässä taida nukkumisesta tulla tänäyönä mitään... Keskimmäinen ei vielä ole oksentanut, että sitä odotellessa.... :/
 

Yhteistyössä