Kauhea kun tuo 2,5v. sanoo veden sijasta "veri"...

iita
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Suihkussa kuultua:
"Äiti, veret kaatu lattialle."
"Äiti, veikka on ihan veressä!"

Ja joka kerta meinaan saada sydärin... :xmas:
heh,pohjanmaalla sanotaan niin. kuulostaa kans karmivalta mun mielestä,kun en aito pohjalainen ole
 
messi
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Suihkussa kuultua:
"Äiti, veret kaatu lattialle."
"Äiti, veikka on ihan veressä!"

Ja joka kerta meinaan saada sydärin... :xmas:
meillä huutaa 2,5v lumihangessa pyöriessä siskojen kanssa että varo mua mä oon ihan veressä! ja "täällä lumikasassa veret karisee" sekä saunassa "äiti, sisko laitto tota saippuaa vereen" sekä "ei ei sitä saippuaa sinne vereen" ja pois, se on mun veret, se ei oo teille ja "lopeta, älä kaada kaikkia vesiä päällesi, katso nyt, kun et säästänyt mulle niin nyt olet veressä" 4 ja 8v siskojakin naurattaa.
 
meillä reilu 2 vee sanoo lintua ihan joksku muuks... "Kato äiti, vittu.." Kuulostaa kyllä niin karmeelle! Ja yrittää vielä reppana ihan oikeesti sanoo lintu. :ashamed:

Ei nyt kyllä kuulunu tähän "veren" yhteyteen mutta kunhan sanoin.
 
vieras
... sitte voi vielä nauraa veret silimis... =)

Opiskelukaverini Etelä-Pohjanmaalta joutui soittamaan Helsinkiin erääseen labralaitteita myyvään firmaan. Kaveri ihmetteli miksi hänet ohjattiin puhelinvaihteesta aina sairaala-analytiikan puolelle, vaikka hän pyysi vesianalysaattoria.

Pienen mietinnän jälkeen ilmeni, että hän oli pyytänyt laitetta veren analysointii (eli veden analysointiin)...

 
messi
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
meillä reilu 2 vee sanoo lintua ihan joksku muuks... "Kato äiti, vittu.." Kuulostaa kyllä niin karmeelle! Ja yrittää vielä reppana ihan oikeesti sanoo lintu. :ashamed:

Ei nyt kyllä kuulunu tähän "veren" yhteyteen mutta kunhan sanoin.
aivan samoin meidän 2,5v
 

Yhteistyössä