Hakutulokset

  1. L

    40+ "So what"!! (vol.9) =)

    Tervehdys uudet ja vanhat! Uusi pino taas kasvamassa. En ehtinyt lukea, onko joku raskautunut, mutta toivon, että moni on. Itselläni ei taaskaan viime kerran plussa sitten jatkunut kuin viikon ja sitten meni kesken. Samalla loppui vauvan yrittäminen ja suhde. Surullista, surullista...
  2. L

    40+ so what!!! (vol. 8)

    Hei piiiitkästä aikaa! Nyt on viime visiitin jälkeen tullut niin paljon tekstiä, että mahdoton yrittää saada kokonaiskuvaa kaikkien tilanteesta. Ahkeria kirjoittelijoita olette kyllä. Upe juttu! Mulla olis teille ihan kysymyskin ;) Niin kauan kuin olen tällä palstalla roikkunut eli aika...
  3. L

    40+ So what (vol.7)

    Hei kaikille! Täällä yksi palstalla hiljaiseloa elänyt, jolla tänään kp1. Eli kiitos päivittäjälle, kun viet tilanteeni tuonne listalle. Miten te koette sen predictorin r-testin? Testasin eilen ja sain aika vahvan viivan ja nyt sitten ihan normikuukautiset alkoivat. Näitä selviä viivoja...
  4. L

    40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

    Hei pitkästä aikaa! Päivittäjälle mulle vois huomenna laittaa kp 4. Taustailen kyllä aika paljon, mutta listalla voisin olla mukana vielä pari kuukautta. Mur-mur ehdin sinun kirjoituksesi lukea ja voin vaan kuvitella, miten ikävät fiilikset sulla on. Suuret halaukset sulle ja jaksamisia...
  5. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Ajattelin tulla muutaman hetken tauon jälkeen kurkkaamaan, mitä teille kuuluu ja kylläpä kannatti!! Onnea MUR-MUR :flower: . Aivan valtavan iso halaus sulle. Olen niiiin onnellinen sun puolesta ja lukaisin noita aiempiakin viestejä, että olit sinäkin jo ajatellut laitaa kuumeilulle stopin, vaan...
  6. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Hei! Mulle voisi päivittää tänään kp1. Kiitos päivittäjälle jo etukäteen. Mikä muiden rktt-listalaisten tilanne? Solakka-Silakka, Nilla, I-K ja muut Kovin aktiivisesti kirjoittelette, mikä on aivan ihanaa. Itse en ole ennättänyt juttuja kovasti lukea työ- ja joulukiireiden lomassa...
  7. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    PINKKI hienolta kuulosaa. Nyt sitten olet rktt oikein todella. Plussaa sulle toivon sydämeini pohjasta. Mulla aiemmin tänään kirjoittaessani kone teki tenän ja sivu muuttui valkoiseksi. Tulin tarkistamaan olliko teksti lähtenyt ja olihan se. Ehkä jutustani jää hiukan väärä kuva: toki toivon...
  8. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Tervetuloa uudet minunkin puolestani. Olen tosin hiukan nettidieetillä eli käyn täällä vain harvoin. ERKAn plussa vahvistunut joten onnittelut siitä. MIMMIMAMMAkin oli plussannut, joten kuulumisia odotellaan. HAAVE2010 nähnyt plussan predictorissa. Toivon, että se vahvistuu...
  9. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Erkalle onnittelut plussan vahvistumisesta ja toivotaan, että vielä vahvistuu ja miksipä ei vahvistuisi :flower: Emily :hug: .Olen niin pahoillani puolestasi. Mutta tuli mieleeni, että testasin kahdessa edellisessä kierrossa predictorilla ja sain plussat muutamina peräkkäisinä päivinä ja...
  10. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Inia :hug: Sulle niin toivoisin sitä plussaa. Kunpa vielä plussaksi muuttuisi. Ja jos ei nyt, niin toivon, että siellä pakkasessa se sinun vaavi vielä odottaa. Jaksamisia ja voimia sulle.
  11. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Ihan ensimmäiseksi isot kiitokset teille, kun kirjoititte lohduttavia ja kannustavia viestejä minulle. Ette tiedäkään, miten ihanilta ja tärkeiltä ne tuntuivat. Olen edelleen niin puhki ja uuvksissa henkisesti, etten pysty kovasti palstalla vierailemaan tahi...
  12. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Hei pitkästä aikaa kaikille! RKTT-listalla näyttää olevan jännät paikat monella. Ihan mielettömät dpo-päivät, joten varmaan plussia luvassa. Peukutukset, jotta niitä siunaantuisi kovasti. Inian hoidot menneet ilmeisen nappiin - voi kun se nyt onnistuisi ja miksi se ei onnistuisi. KOvasti...
  13. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Mur-Mur :hug: . Jaan sun pettymyksen ja tunteet 100%. Kunpa edes tietäisi onko tää homma turhaa vai ei. Vaan kun ei. Terry - peukutukset huomiselle. Tuun lukemaan huomenna lisää. SS :hug: . Yhdessä kohti uutta clomikiertoa! Oivikki-onneksi on edes suklaata. Parempaa onnea seur...
  14. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    SILAKKA-olet linjoilla ja huomaan, että sun kierto alkaa mennä yli. Fiilikset, tuntemukset nyt? Peukkuja pidän.
  15. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    HASTU :hug: Todella, todella kurjaa, ettei plussaa tullut. Jaksuja ja mukavaa joulunodotusta. TERRY- sun hammassärky tuntuu hurjalta. Synnytyskipujen jälkeen hammaskivut menevät TOP-10 kipulistalla suoraan sijalle 2. Toivottavasti oot saanut apuja ja hammas jo parempi. ENKELINÄITI-pidän...
  16. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Äh, yritin laittaa kuvaa mun r-testistä, mutta se viiva ei näy, kun avaan linkin.... Pahuksen tekniikka. Palaillaan ensi viikolla asiaan. Nyt nukkumaan, jotta olen freesinä, kun täti on tulossa meille alkuviikosta kyläilemään. Järkyttävä kyläluuta! Hyviä öitä :heart:
  17. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    SOLAKKA SILAKKA - joo predictorilla oli edellisen kierron viivat (silloin ne vahvistuivat ja gynellekin vein tikut tutkittavaksi :) ). Nytkin oli predictor ja viiva niin selkeä ja jo punainen. Nyt sit menkat aluillaan, mut ei vielä vuotoa onneks. Voiko sun tissikivut ja menkkakivut olla...
  18. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    MUR-MUR- kiitos vastauksestasi ja EMILYLLE kannustuksesta. Viivat kadonneet kokonaan ja alustavaa tihkuvuotoa jo tullut eli nyt vain toivon, että menkat eivät ala ennen tiistaita, jotta tuo kierto olis ok pituinen. Rinnat olleet melko arat viime päivinä, mutta yhtään mitään tuntemuksia ei ole...
  19. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Hei! Nyt en valitettavasti ehdi kommentoida kirjoituksia, kun kiireessä haluan kirjoittaa ihan omia juttuja... Minäkä muka olisin maltillinen testaaja? Ja pah, piti eilen testata sillä Predictorilla ja tuli haalea viiva, mutta siinä oli punaista. Äsken testasin sitten varmuudeksi...
  20. L

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Ihanaa miten Oivikki ja Nillanilla suuntaatte pettymyksestä huolimatta jo tulevaaan. Mulla on paljon opittavaa teidän asenteestanne. Olen itse niin myrtsinä aina sen negan jälkeen ja tuntuu ettei jaksa enää kertaakaan. Mutta kummasti sitä taas alkaa uusi sykli ja odottelee taas niitä...

Yhteistyössä