40+ so what!!! (vol 5.)

onlydrem, hyppää vaan mukaan tänne meidän kanssa kuumeilemaan!!:wave:
..mukava vaan kun uusia kuumeilijoita tuleepi joukkoon!! ..oletkos sie kuinka "vanha"?.. *mie utelias* :p ..ja nainen voi naiselta udella, eikös?!;) ..taidat tuolla 35+ puolella kuumeilla myöskin, vai muistinko oikein..

Ilmoittele halutessasi hieman tietoja: ikä, kp-kieronpituus, monesko yriryskerta, monesko lapsonen toiveissa..päivittäjä siut sitten laitteleepi listalle! =)
 
mur-mur kiitoksia, sie utelias saat iän tässä eli 36 kohta 37v oikein muistit siellä +35 kuumeilijoissa jo "tavattu"

eli tarkat lukemat 36 v. kp 9/23-29 j YK ?????

KP:ssä voi olla virhekin kun ei näköjäänmuista näin ulkoa, ilm jos pitää muuttaa,, juu kolmas lapsi..
 
MUR-MUR- kiitos vastauksestasi ja EMILYLLE kannustuksesta. Viivat kadonneet kokonaan ja alustavaa tihkuvuotoa jo tullut eli nyt vain toivon, että menkat eivät ala ennen tiistaita, jotta tuo kierto olis ok pituinen. Rinnat olleet melko arat viime päivinä, mutta yhtään mitään tuntemuksia ei ole ollut vatsassa koko kierron aikana, ei edes niitä tavallisia menkkamaisia kipuja :(. Onko tämä ennakoivaa menopaussia? Se Predicotin viiva pe:lta on kyllä aivan selkeä.

INIA-kasvattelee palleroita.Toivotaan hyvää saalista. Sulla on jännä viikko edessä punktioineen ja siirtoineen. Ihan roppakaupalla sulle tsemppiä ja onnea tulevaan viikkoon. Ja tietty kaksoset vois olla raskasta, mutta mä ottaisin mielelläni vaikka kolmoset :). Pidäthän meidät ajantasalla kokemuksistasi. Haluan kuulla kaiken noista hoidoista :)

EMILY - toivottavasti kivut hellittäneet. KOhta jännätään sitten ovista. Eli katse taas tulevassa. Mitä foolihappoja muuten käytät(te)? Mulla Möller sydämelle, mutta liekö niissä riittävästi foolihappoja. Eli vinkkejä hyvistä tuotteista kaivataan :).

KOrtisoni-keskustelu ja muut hoitoihin liittyvät keskustelut ovat taas olleet opettavaisia. Kiitos teille kaikista noista tiedoista. Toivottavasti lääkärit suotuisia tuolle kortisonille, ja erit. toivotaan siitä apua teille hoidoissa käyville.

ONLYDREAM - teretulemasta tänne kuumeilemaan.

SILAKKA, PINKKI, MAHDOTONTAKO - mitkä tunnelmat ja tuntemukset? MAHDOTONTAKO-yritit siirrellä niitä menkkojen alkuja, joten miten kävi? SILAKALLA rinnat olivat kipeytyneet, mutta kuitenkin odottelit menkkoja etkä ilm aio testailla. Entä LIIZA, TERRY ja MUR-MUR? Joko r-oireita? Millaisia tuloksia kotilabrat antaneet tänään? :)

WIARA - toivottavasti pääset mun kanssa clomipippaloihin :). Aion napsia noita pilsuja taas alkavassa kierrossa ja riskeeraan sen verran, etten mene seurantaultraan-liian kallista. Mulla on ihan fiilis, että mun kropassa ei tapahdu enää mitään ainakaan tuolla munisten seutuvilla. Mulla ei ole koskaan ollut täysin kivutonta kiertoa ennen tätä kiertoa.

PINKKI - toivottavasti tauti jo hellittänyt.

Täällä etelässä ainakin aurinko paistaa ja piristää edes vähän mieltä tässä tilanteessa, kun ei tuota tulosta synny millään. Menen tästä eteenpäin kierron kerrallaan ja ainakin seuraava kierto siis vielä yritellään. Katsotaan, missä vaiheessa olen riittävän vahva lopettamaan ja suunnittelemaan elämään uusia sisältöjä.

Mutta siis +++ kaikille kaiken näköisiin tikkuihin :) Ja nautinnollista sunnuntaita :heart:
 
Huomenia;))

Te Lugeja käyttäneet, kuinka pian lopetuksen jälkeen menkat alkaneet, mietin vaan, jos laitan viimeisen lugen perjantaina, milloinkahan alkaisivat?

Ja miten te jotka niitä käytätte, millainen ohjeistus, jos olettekin raskautuneet, milloin lugejen lopetus? Heti plussauksen jälkeen, vai vasta vähän myöhemmin?

Edelleen olen sitä mieltä , ettei plussaa ole tulossa, ei mitään menkkaoireita, mutta ei niitä minulla yleensä edes olekkaan, viime kierrossa oli ja menkat alkoivat siististi;=)

Niin ajatuksena olisi, että olisi *helpompaa* kun ovis olisi vkloppuna monenkin syyn takia :D :heart:

Vieraat kävi ja sain pikkuisestakin monta ihanaa kuvaa jälleen :heart:

Leenalla: Plussan vahvistumista..ja keitäs tällä hetkellä on testaamassa? Monta torstaiaamuna, minä en silloin testaile, saattaahan olla , että olenkin "onnekkaana" :| saanut jo menkat silloin kiusakseni!
Pahoittelut, jos täti nyt kuitenkin jo hyökkäämässä!! :hug:

Pitää vähän udella, keitä testausvuorossa lähiaikoina, kun en muista......
Miten Solakkasilakan tuntemukset? =)
Terrykin jo ohittanut päivät, mitä kuuluu?? =)
Miten sujuu Hastulla? Plussatuulia!! =)
Ikiemo, kuulumisiasi! =)
Oivikki: Miten vieläkäänkö menkat eivät ole alkaneet? Myöhäinen plussa piilossa? =)
Taikakuu..Joko olet testaillut? =)
Oma napa rinnat välillä kihelmöi ja kipeät, mutta niin ne usein on tässä vaiheessa, hajutkin käy nokkaan, muttei riittävästi;=))

Leena65 (44)..............kp24/25-27
Solakka Silakka (40)..kp25/24-27
Mahdotontako.............kp25/28-29
Terry64 (45)..............kp26/25-28
Hastu39 (39).............kp27/25-29
ikiemo (45)................kp28/20-50
oivikki (41).................kp31/23-27
Taikakuu (41).............kp32/27-32

Leppoisaa sunnunaita!! Plussatuulien kera! :heart: +++++++++ :whistle:

Mielikuva harjoitusta kaikille!
 
Leena voi ihme.. oliko viimeksikin predictor, jolla sait viivan? Harmi, jos tuollai hälyttelee vääriä, mutta ilmeisesti jotain kropassasi tapahtuu/on tapahtunut, kun viivan kuitenkin näyttää.. Niistä clomeista, taisin jostain kuulla, että ne clomit kerääntyy/varastoituu elimistöön ja sitten vapautuu pikku hiljaa eli voi vaikuttaa vielä myöhemmin eli seuraavalla kerralla sinullakin paremmin? Mutta ei taida miniannostus vaatia ultraamista. Tai vaikka käviskin ultrassa, siellä tuskin on laumaa johtofolleja irtoamassa. Itsekin jatkan ensi kierrossa clomeja ja nyt odotan vaan tätiä, koska pääsen niitä napsimaan ja menen kyllä myös ultraan, kun viimeksi en käynytkään, niin katsotaan tehoaako clomit. Olen valmis ottamaan myös tehokkaampaa roppia, ei tässä muukaan auta.

mur-mur olen myös aiemmin testaillut huvikseni ovistesteillä ja saan viivat tummenemaan kierron loppua kohden, ei kuitenkaan tasavahvaksi asti. Nykyään en raaski enää tuhlailla kovin tikkuja. Toivotaan, että sinulla hyvin "pullat uunissa" :p

Mahdotontako en ole lugeja käyttänyt, mutta tuolla lapsettomuuspalstalla olen niistä paljon lukenut. En aina vaan muista kaikkea lukemaani, jos se ei ole ajankohtaista. Onpa jännää jos saat ajoitettua noin oviksen tulon.. olishan se hienoa!

oivikki mulla alkanut vähän huonosti tää matalahiilarinen kuuri. Joka päivä olen lipsunut ja jo kaapissa olevat suklaat, pitää tietysti syödä vielä pois. Mutta ehkä liika sokerin kittaus on kurissa nyt..

ON täällä ihmettelin tänään (dpo13) tissikipuja ja menkkatuntemuksia yhtäaikaa. Yleensä tissit höllistyy muutamaa päivää ennen.. ja innostuinkin testaamaan hcg:tä ja tuttu puhtaan valkoinen sieltä tuli taas eli menkkoja ootellessa sitten vaan..
 
SOLAKKA SILAKKA - joo predictorilla oli edellisen kierron viivat (silloin ne vahvistuivat ja gynellekin vein tikut tutkittavaksi :) ). Nytkin oli predictor ja viiva niin selkeä ja jo punainen. Nyt sit menkat aluillaan, mut ei vielä vuotoa onneks. Voiko sun tissikivut ja menkkakivut olla r-oireita? Vai oletko jo aivan varma? Kiva mennä taas yhtä matkaa tätä clomikuuria - voidaan vertailla tuntemuksia jne. Oliko meillä aika saman pituinen kierto? En muista nyt ja tieto tuolla ed. sivulla...

Juttelin yhden miehen!! kanssa tästä mun kuviosta ja hän - asian itse ex-parisuhteessaan läpikäyneenä - kysyi, miksen heti aloita rankemman kautta hoitoja, jos aikaa vain rajallisesti käytettävissä. Ihmetteli, että menen jollain miedoilla clomeilla... Pitäiskö siis pyytää jotain rankempia droppeja ja mitä ne olisivat? Mun siementäjä ei suostu hoitoihin eli noi ivf:t sun muut pois laskuista. Olisivat mulle kyllä liian kalliitakin.

MAHDOTONTAKO-jos ei menkkoja sulla vielä, voiko olla toiveita +sta? Laitatko niitä lugeja siis ensi perjantaihin asti?

Mahdotontako jjo laittelikin kivaa listaa noista loppukiertolaisista eli kuulumisia kaipaillaan.
 
Harmistus Solakka silakka, että valkoista näkyi testissä! Niin eivät ovistestitkään mitään rtestejä ole, joskus on vaan kiva leikkiä, mutta onneksi niitä ei siis ole minulla enää, joten leikit sikseen;=))

Leena: Minulla ei vielä menkkojen pitäisikään olla, kun vasta kp 25, viimeksi muistaakseni kp 30 alkoivat ja kerran kp 27, se oli ihmeellinen kierto.

Kävin lenkillä ja rinnat aika kipeälle tuntuivat, että Solakkasilakan tavoin kipeät rinnat;=)
Juoksin 3,5km , oli todella mukavaa, lämmintä vaikka asteet melkein nollassa, aamulla paistoi aurinko , mutta ei enää.

Murmur: Jatkatkos vielä ovistestikokeiluja??Kyllä tuo kuva ihan hyvälle näytti!!ovistestistäsi siis! =) PlussailuOnnea edelleen :wave:


Päivänjatkoja kaikille! :heart:

 
Leena65 ikävä, jos vuoto yllättää :/ ..vaan, jotain siulla varmaan tapahtuupi siellä kohdussa, jos saat punaisen viivasen r-testiin..ei vain jaksa kiinnittyä kunnolla..onko siun kohdun limakalvoa katsottu ultralla, millainen/paksu on tuollon oviksen jälkeen?(n. 5-7vrk sen jälkeen/luteaalivaihe)

Solakka Silakka juu, näinhän se varmaan meneekin, että miullahin näyttää siksi 1/2 vahvuista viivaa ovistestissä kun on herkkä testi-aiemmin ei nuo 20 näyttäneet.
Tosin, kierron alussa ja lopussa on LH:ta yleensä vähemmän(kävin labrojen sivuilta kurkkaamassa;))..tänään oli saman vahvuinen-ehkä aavistuksen vahvempi, kuin eilen..vaan mie jatkan nuo 3testiä tuolta kaapista poijjes(ma-ke) ja tilailen sitten lisää seuraavaa YK:taa varten =)..

..muuten, pakko tunnustaa..dippailin KUITENKIN yhden r-testin aamupisuun.:whistle: ..aivan planko, niin "kauniin" valkoinenhan sieltä paljastui-PLÄÄÄH :p ..no, ei ollunna pettymys kuiteskaan..näinhän niitä testejä tuhlaillaan..mutta menköön vaan-ei olla köyhiä, eikä kippeitä!!!!:D heko, heko..

..masussa miulla edelleen se "outo" tunne kun heräilen ja nousen päivän toimiin..taitaapi tulla takaisin kierukan poiston jälkeen, nuo vahvat alavatta/selkä tuntemukset&kipuilut..

Plussakasta päivänjatkoa!!:heart:

mur-mur
 
MAHDOTONTAKO mulla ohjeistus klinikalta Lugeista jos plussa tulle EI SAA Lugeja lopettaa, ne lopetellaan sitten pikkuhiljaa raskauden myötä... Lugejahan määrätään myös inssin tueksi niillä suotuisa vaikutus plussan pysymiseen. Menkat alkaa miten sattuu vaik Lugeja käytänkin, joskus myöhästyivät 5 pv ja joskus 3pv nyt tällä kierrolla alkoivat normaalisti. Luulen että aika henkilökohtaista miten lugejen kanssa menkat alkaa.

RKTT-listalla oleville piinailijoille sekä loppukiertolaisille kiinittymispölyä
 
Kiitos Nillanilla! :flower:
Minulla reseptissä: Käytetään raskauden 9-12 viikolle asti, sairaalasta olen sen reseptin saanut.

Pisimmälle *näin vanhana* raskautuessani, käytin niitä säännöllisesti joka pv rv 6 asti, sitten lopetin pikkuhiljaa, minulla armotonta huimausta, kun RR laski niin alas.

Yksi gyne sanoi , että lopetetaan plussaukseen, mutta ilm sinä ja sairaalassa tietävät paremmin, joten kiitokset, minullahan vain yksi alateitse laitettava pallero 200mg.

Eli pe tai la laitan tällä näkymin viimeisen, ellei sitten oireita ole ja on pakko testata rtestillä;=))

Nillanilla: tai muut: Mitä oireita ne Luget tekevät? Nippailuja kohdussa? Lämmönnousua?Rintojen pinkeyttä? tai esim mitä? ;=)

Pyrstötähdellä: Jännä labra myös kotona, ollaa me aika taitavia kaikki!! =)
MurMurilla myös labra kotonaan;=)
 
Noista lugeista, en tiedä miten pitkään jatketaan jos luonnolliseen kiertoon tai inssiin tulee raskaaksi. Lääkkeellisessä passissa jatketaan tuonne rv11-12 saakka. Luonnollliseen kiertoon tehdyssä passissa ja tuoresiirrossa voidaan lopettaa heti kun siirrosta 2 viikkoa tai sitten jatketaan pidemmälle. Tuossa on lääkäri- ja klinikkakohtaisia eroja. Mulla tuo raskaus oli tuoresiirrosta ja käytin sen kaksi viikkoa siirrosta, eli plussaan asti, ja hyvin pysyi vauva matkassa. Keskenmenoon päätyneessä ehdin käyttää sinne rv7 asti ennen kuin raskaus loppui, tehtiin siis lääkkeelliseen.

Mutta siis monilla klinikoilla jatketaan tuoresiirrossakin pidempään.
 
Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Onlydream tervetuloa mukaan.

Leena jospa sinulla ne clomit vie tavalliset oireet pois? Ikävää, kun viivaa ei enään näy r-testissä. :hug:

Solakka silakka :headwall: valkoisesta r-testistä! Minä eilen illalla sorruin ensimmäisen kerran yli kahteen viikkoon syömään karkkia ja muuta makeaahan en oiken voi syödäkkään ajattelin nyt hiukan vetää niitä suklaita ja karkkeja lohdutukseksi tästäkin negasta.

Mahdotontako + peukutus sinne. Minulla on tänään alkanut tiputella hiukan, joten täti on täällä ennen pitkään. Minulla on myös yleensä vaihdellut vuodon alku 3-5 pvä lugejen lopetuksen jälkeen, mutta pari kertaa on alkanut jo lugejen läpi tiputella. Ohjetta jatkamisesta tai lopettamisesta ei ole ollut, mutta eipä ole tavinnut kysyäkään :/

Pyrstis olisivatpa rakaustestejä, niin komiat viivat että!

Mur-Mur sinulla onneksi veilä aikaa tuohon r-testin viivojen punehtumiseen.

+++++++ kaikille joko ovis sellaisia tai niitä OIKEITA :heart:
 
Tervetuloa paksuuntuvaan porukkaan onlydream:) Niin raskautua tässä on tarkoitus itse kunkin.

En oo jaksanut kirjoitella, sillä hammas on ärtynyt aivan kauheaksi. Kahteen kertaan oon ollut särkypäivystyksessä "avattavana", eikä apua tunnu löytyvän. Seuraavaksi pitää tilata aika yksityiseltä ja anoa juurihoito, sillä kipu on ihan sietämätöntä. Olen joutunut napsimaan lääkkeitä kuin karkkia, eikä varmasti tee hyvää oletetulle kiinnittymiselle. Ennen tämänpäiväistä lääkärissä käyntiä piti tehdä testikin, vaikka on vasta dpo 8. Haamu siihen tuli yliajalla, mutta ei kait siihen muuta olisi vielä voinut tullakaan. Mitään raskausoireita ei kuitenkaan ole, joten toivoisin menkkojen alkavan pian. Voisin sitten hyvällä omallatunnolla ottaa tulehduskipulääkkeitä.

Teidän innoittamananne testasin yhden CB:n digiovistestinkin, kun muita ei ollut tyrkyllä. Negaa näytti, niin kuin tietysti pitikin.

Kiva lukea hoitojen etenemisestä, sillä kaikki se on oppia tulevaa varten.

Sorry tämä omanapaisuus, mutta hammas ei oikein anna keskittyä mihinkään.

 
Mahdotontako..yritätkö siis lugeilla siirtää seuraavan kierron ovista?? En nyt ole ihan satavarma mistä johtui, mutta sen ainoan kerran kun lugeja olen käyttänyt, kävi niin että luget piti vuodon poissa ja negatestiin ne sitten lopetin (alkoivat pari päivää lopetuksen jälkeen). Mutta seuraava kierto jäi todella lyhyeksi eli vuodon alku siirtyi, mutta todennäköisesti ovis ei siirtynyt!! Kun laskeskelin kiertojen pituuksia niin jos vuoto olisi alkanut normaaliin aikaan niin jälkimmäinenkin kierto olis ollu sen normi 26 pv, mitä minulla nykyään on. Tästä voisi päätellä että ovis oli tosi aikasin. Onko kellään muulla vastaavaa kokemusta silloin kun vuoto on viivästynyt lugejen takia?

Pinkkis
 
Aijoo...joku kyseli loppukierron tunnelmia...täällä ei mitään ihmeellistä...tissit lörpsöttää, mahaa ehkä pikkasen jomottelee, mutta en sitä nyt oikein tunne kun olen joutunut panadolia napsimaan flunssan takia. Normi tädinodottelufiikset sanoisin.. :| Mulla noi pms-oireet vaíhtelee kuukausittain ja jos oireita oikein kyttään niin taatusti ovat pahempia ja kovasti muistuttavat aina raskausoireita :LOL: Tätä kiertoa oisin voinu veikata vaikka ovuloimattomaksikin (no kaiken muun sähellyksen ohella en ole ehtinyt oireita kytätä!), mutta gyne kyllä ultrassa näki keltiksen.

Tjaah...leppoisaa sunnuntai-iltaa kaikille plussia odotellessa :whistle: ++++++++++

Pinkkis
 
Oivikki...niin mä muistelin et jollakin teistä tuota samaa oli ollu. Ja hyvä, että ainakin sinä ymmärsit, mitä yritin tuossa sepustaa :LOL:

Mutta mulla tuo juttu oli siis hormoniavusteisen inssin yhteydessä niin että ne puregonit on myös saattanu aikaistaa seuraavan kierron ovista. Tiedä sitten mitä on tapahtunut. Mutta toivotaan että Mahdotontako onnistuu kokeilussaan :D :heart:

Pinkkis
 
Kiitos tiedoistanne..aika yksilökohtaisia siis ovat miten luget vaikuttavat ja myös seuraavaa ovista ajatellen..no katsotaan kuinka käy?

Terry: Ikävää, kun hammas niin kiusaa sinua! Minulla ei ole koskaan ollut juurihoitoja, varmaan kivuliaita juttuja ovat!

Oivikki: Menkkoja ei siis vielä näy?..testailetko uudelleen vielä? :wave:

Pinkki: Karkotetaan se täti 9ksi kuukaudeksi ainakin luotasi!! :wave:

lumeton: kiitos myös Lugetiedoista! :wave:

Huomenna sitten töihin, onneksi tiistaina iltavuoro, on aikaa aamulla vaikka juosta, muita hölkkääjiä pinossa?

Mukavat illanjatkot kaikille!

Vauhdin hurmaa kaikille RKKT:läisille!
 
Mahdotontako testasin eilen viimeksi negan, mutta saatan vielä testata huomenna tai ylihuomenna, mutta tuntuu jo vatsanpohjassa siltä, että kyllä hanat aukeavat ennen pitkää. Muuten minulla on tuo lenkkeily jäännyt kokonaan nyt talvella.

Solakka silakka söin tässä illalla taas karkkia ja nyt tuli öklö olo, tottuukohan sitä näin nopeasti olemaan ilman karkkia ja sitten tulee pahaolo, kun syö ylläettäen sokeria! Täytyy tässä jatkaa leivän leipomista.

++++++++ :whistle: kaikille.
 
Terry64 toivon siulle kovasti hamun vahvistumista!!! :heart:

Oivikki miulle tuli kanssa tosi huono olo: Oli syömisessä taukoa 4h ja söin ihan sikana nopsaan 3makkara näkkäriä ja juustonaksuja-YÄKS mikä olo tuli ja päänsärky päälle:x.. hyvinpä pysyykin juustonaksuilla paino kurissa.. :p

..mie taas tuosta masustani jauhan:whistle: ;) ..ihan on kyllä outo olo :/ ..koko ajan sellainen "jännitynyt" koko vatsa..synnyttäneenä voisin sanoa näin: vatsa kovenee ja supistaa-tällainen koko ajan..välistä joku tuikkaus-ei kova.

Illasta, n. 20.00 aikoihin tein "testilabrassa" O-testin-hyvin haalea viiva..se siitä vahventumisesta, JUUH :D

Mukavaa illanjatkoa kaikille ja kovasti +++++++++ :heart: ajatuksia laitan!!!!

:attn:
Testaako muuten kukaan huomenissa?
:wave: ..miulle tuo posti vasta keskiviikkona R-testin ja koetan todellakin sen TOTT-päivälle säästää!!;)

mur-mur
 
[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Emily67 (42)..............kp3/24-28........yk3........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp4/28-33........yk7.........1.
Tirlittan1968 (40)......kp5/28..............yk4...........3.
onlydream (36)...........kp9/23-29............yk?...........3.
Inia (42).................kp10/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp14/28..............?.............4./1. yht.
haave3 (40).................kp17/28........?............3.
Wiara (39)..................kp18/22-28............yk4..........1.
Räystäspääsky (43)...kp18/24-29............................4.
mur-mur (44)..............kp21/27-29............yk8..........3.
liiza (43)......................kp20/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp22/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp23/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp24/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp25/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp25/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp26/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39).............kp27/25-29........y.13v.........3.
ikiemo (45)................kp28/20-50........y?..........4.
oivikki (41).................kp31/23-27.........yk8...........1.
Taikakuu (41).............kp32/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp48/25-43........?............1.yht.
Sariella09 (43)...........kp65/40............yk?..........5./1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

Solakka Silakka (40)..dpo11
Pinkki69 (40)..............dpo11
Mahdotontako.............dpo11
Leena65 (44)...............dpo11
liiza (43).......................dpo10
Terry64 (45).................dpo8
mur-mur (44).............dpo8

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
[/quote]


 
Heips! Aiemmin en ehtinyt koneelle... joten päivitys vasta nyt. Tervetuloa mukaan onlydream!

Mulla nyt lähes jatkuvasti tukala olo ja jomotusta ilmeisesti munasarjoissa (selässä ja vatsassa). No, huomenna aamulla onneksi enää yksi piikki, ja illalla pregnyl. Mutta voi kun ei olo tukaloitus enää tästä! Niin, ei mulla mitään kaksosia vastaan ois, mutta kun vielä haaveilen myös normaalista synnytyksestä, ja sitten tietty kaksosraskaudessa muutenkin suuremmat riskit... Mulle siis klinikalta käskettiin pistää aamulla, mutta jotkut näkyy pistävän illalla, en tiedä mistä ero johtuu? En nyt muista palleroiden määrää (on se tuolla jossain papereissa), mutt näin mutuna se ei tuntunut yhtään vähemmältä kuin viimeksi samassa vaiheessa. Keskiviikkonahan sen sitten saa tietää.

Kortisonista: mä söin sitä viime talvena kuukauden muista syistä, ja multa katos menkat! Eli en tiedä oisko se mulle sitten hyväksi... ainakin herättäis turhia toiveita jos menkat pysyis poissa... Mutta en oo tutkinut mitä sen vaikutus alkion kiinnittymiseen olisi, tietääkö joku?

Ihanaa uutta viikkoa kaikille ja paljon uusia raskauksia!
 

Yhteistyössä